|
|
Stylzz
|
|
|
Napoli dwingt gewoon de fouten af |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En JP is verdedigend een ramp |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Berghuis een voorcontract getekend bij Napoli |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die loopt NOOIT met zijn man mee JP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tussen 2 man in, das dan toch weer sterk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die JP he. Dat is echt helemaal niks meer. Jammer hoor. Ooit zag ik in hem de beste van alle jongelingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 06 december 2017 - 21:22 schreef Alexmem het volgende:Die JP he. Dat is echt helemaal niks meer. Jammer hoor. Ooit zag ik in hem de beste van alle jongelingen. Je kunt minder zijn maar je moet wel je werk blijven doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Toch maakte hij die actie omdat hij verkeerd dekte ( en met pingelrisico) , maar goed hij is jong. En voor de rest laat hij leuke dingen zien tot nu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T nadeel is als Jorgensen de spits uit loopt, staat er niemand |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 06 december 2017 - 21:23 schreef van geil het volgende:[..] Toch maakte hij die actie omdat hij verkeerd dekte ( en met pingelrisico) , maar goed hij is jong. En voor de rest laat hij leuke dingen zien tot nu. Yep, ventje met durf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra heb t weer niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe vaak mag die rechtsback opstomen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena optyfen met je maniertjes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weet niet of het voor jullie te zien was op tv maar in de Kuip wel. Berghuis boos na geweldige assist, werd door een paar idioten weer uitgefloten na wat mindere acties |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gewoon zijn bek houden en voetballen die gast. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Boetius...Het lijkt wel alsof ie het niet meer weet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 december 2017 - 21:29 schreef MMM het volgende:Weet niet of het voor jullie te zien was op tv maar in de Kuip wel. Berghuis boos na geweldige assist, werd door een paar idioten weer uitgefloten na wat mindere acties Die sporen niet , Berghuis was weer de man de eerste helft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 06 december 2017 - 21:29 schreef MMM het volgende:Weet niet of het voor jullie te zien was op tv maar in de Kuip wel. Berghuis boos na geweldige assist, werd door een paar idioten weer uitgefloten na wat mindere acties Oh, ja de aanhang loopt ook aardig naast zijn schoenen tegenwoordig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat ben je dan aan het kutte week in eeek uit als je zo'n ventje als Malacia heb? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou , het was weer schrikken , maar de opleving geeft weer hoop , wat een contrast iedere keer weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Komop man ,leuke voorzet maar speelde net niet met Napoli mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee joh , de enige met goede acties Dat dat soms mis gaat , dat mag .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zolang Gio andere keuzes heeft begint ie er niet aan, jammer dat de jeugd niet eerder vooruit geschoven wordt als de rest faalt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Malacia speelt erg leuk mee, |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Te wisselvallig, maar speelt met bravour... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik kan er vandaag echt niks bij voorstellen. Vond m verschrikkelijk, op die ene voorzet na. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja wel eens, maar verdedigend staat hij slecht. En daar begint zijn taak, maar hij is jong , en dit is wel niveau. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Om er direct bij te zeggen dat hij dat ook best eens mag van mij. Laat dat duidelijk zijn. B3n blij dat ie bij Feyenoord speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond Amrabat heel slecht, die passte zeker 4 keer de lucht aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Goede voetballers worden nooit gewaardeerd hier. Triest is het |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat vond ik dan weer van Toornstra |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 06 december 2017 - 21:34 schreef van geil het volgende:[..] Ja wel eens, maar verdedigend staat hij slecht. En daar begint zijn taak, maar hij is jong , en dit is wel niveau. Ja misschien met wat betere coaching om hem heen dat het dan beter gaat. Maar goed voorlopig staat hij er wel even. Ik kan me voorstellen dat je aardig zenuwachtig kan beginnen als je ineens moet voetballen in het eerste elftal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Risico van spelers als Berghuis er kan veel fout gaan. Maar liever dat dan dat tikkie terug gekloot |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t middenveld niet best, maar ik mis El niet |
|
|
|