|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahaha mooi :) ik wilde nog zeggen wat doet die rukker net voor tijd voorin ST Juste . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd mannen,mooie avohd |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Denk dat Gio nog wel eens mag nadenken over zn keeperskeuze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geel heeft zijn 1,5 miljoen voor de Jupiler league Kan hij dat kut smoesje niet meer naar voren toveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kut stream hier, veel te veel mensen op een mast. Heb ik de goal gemist verdomme. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 06 december 2017 - 22:36 schreef van geil het volgende:Van Geel heeft zijn 1,5 miljoen voor de Jupiler league Kan hij dat kut smoesje niet meer naar voren toveren. Die smoes is er al lang niet meer popje. We mogen nu niet meer daar instromen Alleen onderin de pyramide en dat willen we niet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dikke pleister op de valreep :) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Hopelijk geeft dit zelfvertrouwen voor de eredivisie en voor de bekerwedstrijden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 december 2017 - 22:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Die smoes is er al lang niet meer popje. We mogen nu niet meer daar instromen Alleen onderin de pyramide en dat willen we niet Zie Martin van Geel topic. En ik ben je popje niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Zekers, wat er allemaal kan veranderen binnen 2 uurtjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Het is vooral dat moment dat je beseft dat je niet af gaat. Had ik wel ff nodig dit hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi mooi mooi , ik ben blij. Het bevalt me zonder El , er gaat net zoveel mis, maar we zijn veel sneller voorin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als Vilhena op de bank gehouden wordt door El vind ik het ook niet erg |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maar goed, de euforie heerst op het moment. Wanneer er in deze opstelling 2keer op rij verloren wordt, wordt er hier weer heel anders gepraat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Vond dit wel zijn beste wedstrijd dit seizoen....daarmee zeg ik niet dat het geweldig was... |
|
|
|
|
fr58
|
|
|
lekker slapen allemaaaallllll |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Knap werk. Malacia, Tapia, Vermeer (basis, vanaf nu!) Lekker gespeeld. En voelde JP zich op rechts wat lekkerder? Leek er op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vond hem ook goed. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik vind het een heel vervelend ventje worden. Ook dat klappen na zijn rode kaart, "de tyfus voor je" is het eerste wat er dan in mij opkomt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: El onderschept beter ,maar Vilhena speelt naar voren. Ik (niemand had anders verwacht) kies Vilhena boven El |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 06 december 2017 - 22:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] El onderschept beter ,maar Vilhena speelt naar voren. Ik (niemand had anders verwacht) kies Vilhena boven El Dat mag, maar ik gun hem niet veel meer. Ben zijn houding, excuses en gebaartjes zat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 06 december 2017 - 22:55 schreef Fart het volgende:[..] Ik vind het een heel vervelend ventje worden. Ook dat klappen na zijn rode kaart, "de tyfus voor je" is het eerste wat er dan in mij opkomt. Het werkt, maar het levert weinig rendement. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Precies .. het eeuwige talent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die gebaartjes zijn ontzettend eng. Dat ben ik met jou eens |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Prima wedstrijd, Malacia toch wat vaker minuten geven. Aangezien Nelom zijn contract afloopt, kan je deze jongen wat ervaring op laten doen. Ik zie overigens liever een paar fouten van een 18 jarig talentje , dan keer op keer dezelfde fouten van een ervaren eredivisie speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We sprokkelen wat geld binnen , wat zelfvertrouwen en puntjes die broodnodig zijn voor NL. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
goede prestatie tegen de nummer twee van Italiƫ...verdedigend niet echt in de problemen gekomen...middenveld mist iemand die slimme dingen met de bal kan doen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch Tapia. Ook als je ziet hoe hij ballen op afstand op de stropdas bij medespelers plaatst. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De jeugd overwintert wel in de YL lees ik net. Hebben 4-3 gespeeld :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 december 2017 - 22:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] El onderschept beter ,maar Vilhena speelt naar voren. Ik (niemand had anders verwacht) kies Vilhena boven El Ik nooit van zijn leven. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Gefeliciteerd feyenoord en verdiend gewonnen. Complimenten aan Tyrell Malacia die de linksback positie uitstekend heeft ingevuld vanavond. Dit moet nu meegenomen worden naar de competitie en schenkt weer zelfvertrouwen. Nu goed de focus leggen op de nationale competitie en uiteraard de KNVB beker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hij kant wel. Hoe meer wedstrijden voor hem, hoe beter. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tof toch dit? Echt gewoon tof. Gewoon fijn dat je van die 0 af bent. 3 punten staat toch weer wat beter.
Tapia sterk, Malacia ontzettend knap. Vermeer eerste helft paar goede reddingen en goede snelle spelhervattingen.
Klasse Feyenoord, mooie prestatie deze overwinning! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|