|
|
MightyAce
|
|
|
Jezus die nieuwe spits is kut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Fit , drie keer prima aanname en overzicht , oh nu mist hij :) Zal je altijd zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker weten...alles overtuigend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou dan hebben we onze nieuwe CV dus gevonden! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tering Larsson dan mag je nog 1 corner nemen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Volledig mislukt seizoen, nu al, onafhankelijk wat Van Persie nog brengt in de komende wedstrijden en de wedstrijd tegen PSV. Ga maar bouwen aan het volgende seizoen. En nu nog even puinruimen. Tapia, Diks, Kramer en Nelom weg. Liefst vandaag nog. Laatste seizoen El Ahmadi en Vihena. Het werkt zo niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1-1 bij Utrecht is niet eens gek . En al zeker niet met dit elftal. We hebben gewoon veel en veel minder kwaliteit dit seizoen . Robin zag er prima uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk kan ik wel vrede hebben met 1-1. Alleen het veldspel weer...Het is niks. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 24 januari 2018 - 21:54 schreef Els het volgende:Volledig mislukt seizoen, nu al, onafhankelijk wat Van Persie nog brengt in de komende wedstrijden en de wedstrijd tegen PSV. Ga maar bouwen aan het volgende seizoen. En nu nog even puinruimen. Tapia, Diks, Kramer en Nelom weg. Liefst vandaag nog. Laatste seizoen El Ahmadi en Vihena. Het werkt zo niet. En Toornstra, Jones, Bilal... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonder Tapia voelde wel meer ontspannen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nahja. T kan nu echt alleen maar beter |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, die was ik nog vergeten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 24 januari 2018 - 21:54 schreef Els het volgende:Volledig mislukt seizoen, nu al, onafhankelijk wat Van Persie nog brengt in de komende wedstrijden en de wedstrijd tegen PSV. Ga maar bouwen aan het volgende seizoen. En nu nog even puinruimen. Tapia, Diks, Kramer en Nelom weg. Liefst vandaag nog. Laatste seizoen El Ahmadi en Vihena. Het werkt zo niet. Vandaag even goed gekeken naar Ayoub maar die ook op de transferlijst zetten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jones moet heel rap het doel uit. Wordt doodnerveus van m |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Botteghin en vdH. Ook van Beek heeft het even niet meer. En zonder Jorgensen ben je een impotent elftal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die deed t dan wel weer beter dan onze middenvelders |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Net zo'n miskoop als Amrabat. Middelmaat. Waardeloos. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, tis dat ie gratis is. Ben ook nog niet 100% overtuigd van hem. Maar goed, die heb ik ook wel es betere wedstrijden zien spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker weten ,heeft meer overzicht in de ruimte .. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja de ruimte die Tapia weggeeft, lekker makkelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vond Amrabat niet echt zo slecht hoor vandaag Ace |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, ik zie het anders. Het zijn best aardige spelers, maar je moet er maar 1 van in je elftal hebben. We speelden vandaag met 3 van dat soort types..
Bij Ayoub heb ik nog een beetje de hoop dat ie qua passing nog meerwaarde heeft, maar dat was vandaag niet te zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou Vermeer Gio's broodtrommeltje een keer verstopt hebben? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 24 januari 2018 - 22:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, ik zie het anders. Het zijn best aardige spelers, maar je moet er maar 1 van in je elftal hebben. We speelden vandaag met 3 van dat soort types.. Bij Ayoub heb ik nog een beetje de hoop dat ie qua passing nog meerwaarde heeft, maar dat was vandaag niet te zien. Ja zoiets idd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 24 januari 2018 - 22:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, ik zie het anders. Het zijn best aardige spelers, maar je moet er maar 1 van in je elftal hebben. We speelden vandaag met 3 van dat soort types.. Bij Ayoub heb ik nog een beetje de hoop dat ie qua passing nog meerwaarde heeft, maar dat was vandaag niet te zien. Dus zijn het miskopen . Een in de selectie volstaat , wij hebben een kruiwagen vol. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zo kun je het wel zien ja. Een in de basis en een reserve is meer dan zat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aan de bal meer gebracht dan zondag volgens onze coach. JA maar is dat voldoende?? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je hebt er geen reet aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hilarisch geleuter weer. Maar goed, Gio ziet het altijd goed. Vindt ie zelf. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij zou of heel boos moeten zijn, of zich moeten schamen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De komst van van Persie word gebruikt als rookgordijn voor de schandalige prestaties |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als ik Gio zie in het interview lijkt het alsof we prima gespeeld hebben |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Daarna had utrecht nog 4 open kansen...Jones bleef grabbelen... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Van Geel heeft blijkbaar graag een voorraadje, stuur je hem om een spits, komt 'ie met twee keepers thuis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 24 januari 2018 - 22:51 schreef Els het volgende:[..] Van Geel heeft blijkbaar graag een voorraadje, stuur je hem om een spits, komt 'ie met twee keepers thuis. In mijn ogen de angel, een totaal onsamenhangende selectie. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
Kunnen we gewoon niet beter stoppen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De angel is toch echt een trainer met wie de chemie zichtbaar totaal is uitgewerkt en die onbegrijpelijke keuzes maakt, geen vastigheden en normale spelhervattingen ingeslepen krijgt en geen speler beter weet te maken! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is een mening , denken dat je met meerdere spelers van Utrecht Heerenveen en andere ploegen onder het niveau Feyenoord een hoger niveau kan bereiken. Ik geloof er niet in. Een enkeling zou kunnen incidenteel . |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
Gio moet ontslagen worden.simpel. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Lees nog even de tekst van jl. dinsdag 23 januari 18.57 van deze Topic |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Blijft ook een heel moeizaam seizoen, zou leuk zijn dat we er nu weer zo langzaam uit kwamen. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Gio en van Geel samen a.s.a.p. naar Schotland, en verder geen woorden vuil maken aan dit incompetente duo. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: moet je Tapia niet meer opstellen |
|
|
|