|
|
Els
|
|
|
Terecht afgelast, maar dat had ik 5 uur geleden ook gezegd. KNVB doet helaas wat langer over niet te vermijden beslissingen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Beter. Anders had je Boetius in de spits gehad |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote: is kunstgras, van plastic kan je sneeuw wel goed weg vegen. Op echt gras gaat het vocht inzitten. logisch om deze wedstrijd wel af te keuren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 10 december 2017 - 15:11 schreef Phyrexian het volgende:[..] is kunstgras, van plastic kan je sneeuw wel goed weg vegen. Op echt gras gaat het vocht inzitten. logisch om deze wedstrijd wel af te keuren. 2e helft daar scheen de zon bedoel ik. Het klaarde op. Niets is zo onvoorstelbaar als het weer.. en vrouwen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beter gewoon effe rust komt goed |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Meest gunstig voor ons deze beslissing. Basisspelers fit en geen CL gespeeld bij aanvang duel. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Had makkelijk gespeeld kunnen worden na de laatste beslissing. Het is nu opgehouden met sneeuwen en het veld was "schoon". Competitie vervalsing |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 december 2017 - 15:14 schreef ar het volgende:[..] 2e helft daar scheen de zon bedoel ik. Het klaarde op. Niets is zo onvoorstelbaar als het weer.. en vrouwen Ar, ik dacht dat vrouwen onvoorspelbaar waren, maar dit is wel een mooi compliment. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zo zal die het vast niet bedoeld hebben.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha.. nu zie ik het :)
Maar speciaal voor jou Els. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Geen drol aan inderdaad Verveling slaat toe |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Blij dat het niet is door gegaan, je zal maar met Boetius moeten beginnen ! |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op zondag 10 december 2017 - 15:11 schreef Phyrexian het volgende:[..] is kunstgras, van plastic kan je sneeuw wel goed weg vegen. Op echt gras gaat het vocht inzitten. logisch om deze wedstrijd wel af te keuren. Dan toch maar allemaal naar plastieke velden??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond ze niet slecht spelen vandaag , hoopgevend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In december nog steeds ongeslagen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vond hem toch weer de beste.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tapia in deze rol bevalt mij prima! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Als FC Utrecht - Feyenoord tóch door was gegaan, dan had Jan Wouters niet op de bank gezeten. Björn Kuipers had het helemaal gehad met de Feyenoord-assistent.
Dat laat de scheidsrechter weten aan het Algemeen Dagblad. De aftrap van FC Utrecht - Feyenoord werd zondag tot twee keer toe uitgesteld door de hevige sneeuwval en uiteindelijk afgeblazen. Wouters had ruim voor het aanvangstijdstip van 14.30 uur al gezien dat voetballen onmogelijk was. De Feyenoord-assistent maakte dat op 'geheel eigen wijze' duidelijk aan Kuipers en zijn assistenten.
Kuipers kon het gedrag van Wouters niet waarderen en stuurde hem resoluut weg, nog voordat er überhaupt een bal had gerold in De Galgenwaard. "Die had inderdaad niet op de bank mogen zitten als de wedstrijd wel was gespeeld en daar maak ik een rapport over", laat de toparbiter weten aan het AD. "Wat hij zei? Laat ik het hier maar bij houden."
Wat zou Wouters dan toch gezegd hebben? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jantje voelde zich blijkbaar op zijn gemak daar in Utrecht. Normaal niet zo'n grote prater toch? :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
quote:Op maandag 11 december 2017 - 08:57 schreef Leonidas1 het volgende:Als FC Utrecht - Feyenoord tóch door was gegaan, dan had Jan Wouters niet op de bank gezeten. Björn Kuipers had het helemaal gehad met de Feyenoord-assistent. Dat laat de scheidsrechter weten aan het Algemeen Dagblad. De aftrap van FC Utrecht - Feyenoord werd zondag tot twee keer toe uitgesteld door de hevige sneeuwval en uiteindelijk afgeblazen. Wouters had ruim voor het aanvangstijdstip van 14.30 uur al gezien dat voetballen onmogelijk was. De Feyenoord-assistent maakte dat op 'geheel eigen wijze' duidelijk aan Kuipers en zijn assistenten. Kuipers kon het gedrag van Wouters niet waarderen en stuurde hem resoluut weg, nog voordat er überhaupt een bal had gerold in De Galgenwaard. "Die had inderdaad niet op de bank mogen zitten als de wedstrijd wel was gespeeld en daar maak ik een rapport over", laat de toparbiter weten aan het AD. "Wat hij zei? Laat ik het hier maar bij houden." Wat zou Wouters dan toch gezegd hebben? Denk dat ie Kuipers maar een kruidenier vond |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iedereen die niets buiten de deur wou gaan werd geadviseerd dit niet te doen. Je mag het dan toch redelijk stompzinnig vinden dat een KNJB orgaan dit aan zijn laars lapt toch? Ik kan me voorstellen dat je dan in z’n chaos iets uit je mond glipt tegen Kuipers, laten die nu maar eens te raden gaan bij hun zelf. Hele bussen met lampies gestrand omdat de neusjes in hun egoïsme alleen aan zich zelf denken buiten een deel van hun eigen supporters in gevaar te brengen. Lekker volk hoor, maar je zal dat ongetwijfeld heel anders moeten zien zeker. Stelletje lullo’s zijn het zonder verantwoordingsgevoel. Ik heb mijn kids gisteren ook niet de deur uit gedaan en hebben lekker een filmpje of wat gekeken op Netflix en de school is vandaag gesloten omdat ellende te voorzien was. Ja dan gaan we lekker met zijn alle naar de voetbal Kuipers en twijfel je nog mafkees. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lag samen met Tapia een uur met de neus in de sneeuw, dat maakte de tong los. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tuurlijk, was de schuld van Tapia.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wouters officiële waarschuwing. Heeft ie zeker Kuipers voor 'mallerd' uitgemaakt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of homo of engerd, od achtelijke gladiool |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tuurlijk niet, dan kan de bond zwaarder schorsen. 'Fransman' of 'Brabander' is net zo erg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahaha beter dat dan maroc |
|
|
|