|
|
tomson
|
|
|
Dit hadden we echt effe nodig.. komen we goed weg de 1e helft. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hèhè nu moeten die lafbekken el uur hun schulp komen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Uit het niets, maar hij schiet hem goed binnen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vond hun meer op de aanval dan ons het laatste kwartier. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Lekker hoor, maar spanning 0,0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar heb je je spanning
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 december 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben dit middenveld zo zat. Toornstra uit vorm brengt nog meer voetbal dan deze 3 non voetballers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat geven we toch veel weg |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat een kutgoal.
Wel een klasbak hoor, die Veerman. Misschien slim, maar wat scoorrt hij gemakkelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer Larsson die maar half verdedigt trouwens. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Niet echt waar ik op hoopte Tom |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 21:29 schreef Arie.Klooster het volgende:Wat een kutgoal. Wel een klasbak hoor, die Veerman. Misschien slim, maar wat scoorrt hij gemakkelijk. Zou hem graag ipv Kramert zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ga je nog eens risico nemen, Gio? Laffe lul.
3 verdedigende middenvelders, 0 voetbal |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Geen creativiteit. Toornstra uit vorm, Vilhena geen schim van vorig seizoen, Amrabat is een goede speler, maar ook een postbode. Klinkt heel, maat ik mis Gustavson. Zo'n spriet had je nu juist nodig... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waarom gaat dat tempo nooit een tandje erbij. Ik heb ook af en toe het idee dat ze liever uit spelen.. manman |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gio is Cocu light. Laf laf laf |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dan gaat ie vast Larsson wisselen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra erbij, of Boëtius en dan Larsson op 10.
Je moet wat, dit kan niet |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
De Hoer en Perez vinden Heerenveen zeer goed!? Ik vind er geen klap al hoor, maar bij Fox zitten ze tree genieten: "leuke wedstrijd om naar te kijken".... ? Dan zal het aan mij liggen. Ik vind Heerenveen maat anti-voetbal spelen en Feyenoord gaat mee met het niveau.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 21:32 schreef ar het volgende:Waarom gaat dat tempo nooit een tandje erbij. Ik heb ook af en toe het idee dat ze liever uit spelen.. manman Liever een tikkie terug als vooruit spelen. Vaak gebeurt dit als het vooruit spelen net een beetje begint te lopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 21:39 schreef Arie.Klooster het volgende:De Hoer en Perez vinden Heerenveen zeer goed!? Ik vind er geen klap al hoor, maar bij Fox zitten ze tree genieten: "leuke wedstrijd om naar te kijken".... ? Dan zal het aan mij liggen. Ik vind Heerenveen maat anti-voetbal spelen en Feyenoord gaat mee met het niveau.... Heerenveen zit meer voetbal in aan de bal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als 2e helft kut blijft met dezelfde opstelling dan snapt deze trainer er niets van. Durf Hansson, durf Larsson achter de spits, Toornstra rommelt met meer effectiviteit dan Vilhena, Gooi er eens wat meer voetbal in. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 21:39 schreef Arie.Klooster het volgende:De Hoer en Perez vinden Heerenveen zeer goed!? Ik vind er geen klap al hoor, maar bij Fox zitten ze tree genieten: "leuke wedstrijd om naar te kijken".... ? Dan zal het aan mij liggen. Ik vind Heerenveen maat anti-voetbal spelen en Feyenoord gaat mee met het niveau.... Eens. Een paar keer breed tikken, of wat minder nonchalant op doel en het staat gewoon 4-0. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 21:41 schreef FR-Henk het volgende:Als 2e helft kut blijft met dezelfde opstelling dan snapt deze trainer er niets van. Durf Hansson, durf Larsson achter de spits, Toornstra rommelt met meer effectiviteit dan Vilhena, Gooi er eens wat meer voetbal in. Precies |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 21:39 schreef Arie.Klooster het volgende:De Hoer en Perez vinden Heerenveen zeer goed!? Ik vind er geen klap al hoor, maar bij Fox zitten ze tree genieten: "leuke wedstrijd om naar te kijken".... ? Dan zal het aan mij liggen. Ik vind Heerenveen maat anti-voetbal spelen en Feyenoord gaat mee met het niveau.... Vind ik ook ja. De lamme tegen de blinde. Als ik een neutrale toeschouwer was geweest, was ik wat anders gaan doen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik hoop het nog wel! Jij ook.. :) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 21:39 schreef Arie.Klooster het volgende:De Hoer en Perez vinden Heerenveen zeer goed!? Ik vind er geen klap al hoor, maar bij Fox zitten ze tree genieten: "leuke wedstrijd om naar te kijken".... ? Dan zal het aan mij liggen. Ik vind Heerenveen maat anti-voetbal spelen en Feyenoord gaat mee met het niveau.... Precies! Zakkevullers! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerenveen vind ik beter tot nu. Tapia dekte weer verkeerd bij de goal , van Beek zie je ook naar hem kijken van ............ Het middenveld is al jaren voetballend ruk , dus dat verbaasd me niet zo. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 21:39 schreef Arie.Klooster het volgende:De Hoer en Perez vinden Heerenveen zeer goed!? Ik vind er geen klap al hoor, maar bij Fox zitten ze tree genieten: "leuke wedstrijd om naar te kijken".... ? Dan zal het aan mij liggen. Ik vind Heerenveen maat anti-voetbal spelen en Feyenoord gaat mee met het niveau.... Die Jap uit Friesland draait als een vrachtwagen om zijn as en ze zijn er helemaal lyrisch over Kinderhand is gauw gevuld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bij ons spelen ze de bal ongelijk vaak maar de verkeerde kleur, bah. Ik word er helemaal chagrijnig van zeg.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil