|
|
MMM
|
|
|
Sparta Rotterdam - Feyenoord (zondag 17 december 2017, 12:30 uur
Datum & tijdstip: zondag 17 december 2017, 12:30 uur Locatie: het Kasteel, Rotterdam Scheidsrechter: Gözübüyük
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tegen nummer 17 uit, uiteraard ga je daar niet winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maak nu al niet meer uit wat we gaan doen. Gelijk winnen of verliezen. Maar het zal wel verliezen worden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Omdat het voetbal niet vooruit gaat...1-1. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er op en er over hele enge hautaine ploeg altijd geweest. Met Enge supporters Deelder, en die hele enge Hugo Borst. En ook nog die hele enge reporters van radio Rijnmond die daar lekker gratis kunnen drinken gewoon heel eng
Zo dat lucht op ik denk 1-5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deelder en Borst zijn niet eng hoor. Zijn anders dan jij wenst. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ok Deelder gaat maar die Borst en normaal hou ik wel van een borst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We beginnen met 0-0 , op zeker. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En als we niet verliezen of winnen spelen we gelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor het laatst daar gewonnen in 2006 ....... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Zal wel WEER niks worden . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ons genie zal wel weer met dat laffe schijt middenveld aantreden. Cocu light. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja die kans zit er dick in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dick wil hier niets mee te maken hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerlijk die voorpret hier. Gelukkig is het een vroege wedstrijd, want dan zijn we iig voor half 3 weer van het gezeik verlost.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dick zit bij VI. Goed opletten Gio |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tom, ik proef enige irritatie..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vilhena en El eruit dus. Maar ja, wie erin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hansson Toornstra Je kan zelfs Kramer inzetten en Jorgensen laten zakken |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
3-1 kunstgras. Kan Feyenoord niet op spelen: positiespel en strakke passing is hierop belangrijk. Iets wat Feyenoord niet echt heel erg goed onder de knie heeft.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eentraditioneele ploeg als Sparta op kunstgras ????????? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Jones; St.Juste, Van Beek, Tapia, Malacia; El Ahmadi, Amrabat, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Larsson.
Wat een achterlijke idioot. Tegen SPARTA weer met 3 verdedigende middenvelders zonder scorend vermogen en 0 creativiteit.
Echt, deze man komt qua domheid op het niveau Mario Been. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We spelen Sparta helemaal dol, in de 67e minuut legt larsson aan voor de 0-10 . En toen werd ik wakker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Donny van de Beek (6) heeft er al meer gemaakt dan El Ahmadi, Vilhena en Amrabat (4) samen.
Toornstra heeft er 3 gemaakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 december 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ga je mond spoelen....ik dacht dat we eindelijk van het K-woord af waren.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar er is voorlopig geen altrnatief.......Vente kan het nog niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kramer kan het nog steeds niet... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Feyenoord heeft minst gepasseerde verdediging. Daar ligt niet het grootste probleem. Dat is het middenveld..Opbouw vanuit achter is niet slecht, alleen komen de ballen net zo hard terug omdat het middenveld niet doordraait, geen plan heeft, en bang is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 december 2017 - 11:36 schreef CobusIII het volgende:alleen komen de ballen net zo hard terug omdat het middenveld niet doordraait, geen plan heeft, en bang is. Heeft ook te maken met middenvelders die overal lopen, waar ze juist niet moeten lopen. Vilhena die nooit bij zijn man staat, maar liever terug sprint vanuit de spits positie. Terwijl hij gewoon assists moet geven meer niet, en laten we daar eens mee beginnen. Amrabat leuke speler maar oogt als een bergbeklimmer die nog net het randje kan vastpakken in zijn val. Paniekerig, onzeker, in de weg lopen, ik zie liever Toornstra. El Ahmadi die met zijn vermogen al die fouten moet belopen, wat gewoon niet te doen is zelfs niet als je 25 jaar bent. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hansson. Kan nooit slechter zijn dan Vilhena. Toornstra. Moet spelen om vorm te krijgen en uit vorm beter dan enkele medespelers. Larsson. Achter Jorgensen van meer waarde. Malacia en Toornstra bestrijken linkerkant.
En zodra het weer kan: St. Juste en Sven centraal, Tapia op positie Karim. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Gio s een watje die iedereen tevreden wil houden, jammer dat er geen rebel in de selectie zit! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jet rebel? Johny Halliday,? Cockney rebel,? Sjors en Sjimmie van de Rebellenclub? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oh ja die hadden we ook nog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met Gio's zienswijze vraag ik me intussen af of Vente werkelijk nog niet geschikt is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De keren dat hij meedeed kon hij niet eens een bal raken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach Guidetti begon ook ondermaats bij Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diks maar weer er in dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verschil: Guidetti pakte het na 3 wedstrijden. Diks mentaal niet opgewassen. Vente krijgt kans niet eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft al 4 keer totaal anoniem meegedaan Henk. |
|
|
|