|
|
FR-Henk
|
|
|
Tonny is goed tegen topclubs. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Straks gaat El ook nog scoren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha...dat beeld van die 2 Spartanen.. die gaan we nog wel terug zien komen :D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ook last van de zon. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Combinerend kom je er goed doorheen. Waarom dan die rare solo acties (JP en Berghuis) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goede wisselwerking ST Juste Berghuis. Al met al is het voetbal niet echt goed, wel is er voorin veel beweging , en we zijn zeer effectief. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hoezo? was een gewoon pasje over 5 meter naar voren (ja dat is even schrikken) die El niet onder controle kreeg. El bood trouwens ook zijn verontschuldigingen aan... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Begrijp niet dat er kunstgras op dat kutkasteel ligt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 13:18 schreef CobusIII het volgende:[..] Hoezo? was een gewoon pasje over 5 meter naar voren (ja dat is even schrikken) die El niet onder controle kreeg. El bood trouwens ook zijn verontschuldigingen aan... Hij opende ook twee keer op een reclamebord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En dat kan op een dag als vandaag wel eens verrassend uitpakken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima eerste helft, eindelijk eens voetballen ipv lopen met de bal.
Jens bevalt me ook, steekpassjes zien er goed uit.
Brad petje op 2e helft en de rest door voetballen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 13:27 schreef MMM het volgende:Prima eerste helft, eindelijk eens voetballen ipv lopen met de bal. Jens bevalt me ook, steekpassjes zien er goed uit. Brad petje op 2e helft en de rest door voetballen Voetballen kan ook als je zoveel ruimte krijgt. Hebben we dit seizoen nog niet eerder meegemaakt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 13:27 schreef MMM het volgende:Prima eerste helft, eindelijk eens voetballen ipv lopen met de bal. Jens bevalt me ook, steekpassjes zien er goed uit. Brad petje op 2e helft en de rest door voetballen Prima eerste helft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon nu doorgaan ik neem nog een calvados ook daar ga ik mee door |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 12:24 schreef MightyAce het volgende:Vilhena en El blijven een probleem samem op het middenveld. Maar goed we kunnen weinig anders binnen deze selectie. helemaal geen probleem, de één maakt de doelpunten de andere doet het goede werk en pakt de ballen af op het middenveld nu weer op naar een wijntje en de tweede helft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 13:30 schreef de bluffer het volgende:[..] helemaal geen probleem, de één maakt de doelpunten de andere doet het goede werk en pakt de ballen af op het middenveld nu weer op naar een wijntje en de tweede helft Ja zo gaat het heel het seizoen al inderdaad pffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het leven van een Feyenoord supporter zit vol verrassingen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: 0-12. Mooie uitslag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er zijn er drie van de 0 af. Gekkenhuis ,, ik zeg Bilal erin , Toure etc. Ps , ik vergeet Diks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jones houdt er al 3 uit vandaag . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
El is wel erg matig vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 13:35 schreef van geil het volgende:[..] Er zijn er drie van de 0 af. Gekkenhuis ,, ik zeg Bilal erin , Toure etc. Ps , ik vergeet Diks. Jij je zin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ghe ghe .. 10 10 10 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee hoor middenveld is super lees ik net |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Is Renato met pensioen? Is het een keer 0-5, hoor je hem niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Te koud voor meeuwen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2 e calvados ik zIt op schema
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eerste bezoekers verlieten stadion na de 0-5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Berghuis ook rond. Wie moeten nog? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bilal erin. affluiten maar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Langs de lijn: vandaag bewijst dat er genoeg creativiteit in de groep zit, komt er alleen niet altijd uit. En: Vente prima gespeeld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 14:10 schreef FR-Henk het volgende:Langs de lijn: vandaag bewijst dat er genoeg creativiteit in de groep zit, komt er alleen niet altijd uit. En: Vente prima gespeeld. Nee niet elke tegenstander dekt op 5 meter afstand |
|
|
|