|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 14:10 schreef FR-Henk het volgende:Langs de lijn: vandaag bewijst dat er genoeg creativiteit in de groep zit, komt er alleen niet altijd uit. En: Vente prima gespeeld. Diks speelde ook foutloos, het lag gewoon al die tijd aan de tegenstanders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bassie Goalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als zelfs Bilal gaat scoren ;) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit op schema 3 e calvados |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Absoluut. Deze wedstrijd is geen maat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die scoort een keer per kwartier. Het lag gewoon aan de tegenstanders die niet meewerkten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan M is zijn koppositie weliswaar kwijt , maar die zit nu met een harde piemel ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 14:16 schreef van geil het volgende:[..] Die scoort een keer per kwartier. Het lag gewoon aan de tegenstanders die niet meewerkten. hahaha, en dat ie telkens de pech had van invalbeurten van 14 minuten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Gefeliciteerd allemaal heel mooi 0-7 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het fijne is ook dat Feyenoord lekker bleef voetballen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Herstel, hij vergat 0-7 te posten . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pensioen he d:-( zo oud ben ik niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ben blij maar Sparta was en is bar bar slecht daaaaaaaag enge Pastor daaaaag Deelder, Daaaaaag Hugo Borst. En hup 4 e calvados |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De tegenstand was echt hilarisch, maar ondanks dat , gewoon goed afgemaakt. 0-7 staat , en lijkt me goed te doen voor wat zelfvertrouwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 0-7 is ook prima maat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 14:20 schreef van geil het volgende:De tegenstand was echt hilarisch, maar ondanks dat , gewoon goed afgemaakt. 0-7 staat , en lijkt me goed te doen voor wat zelfvertrouwen. Voor zelfvertrouwen is het wel lekker. Maar wat dat betreft is het dan eigenlijk jammer dat JP en Toornstra dan weer niet scoren want die 2 kunnen een goaltje wel gebruiken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 14:20 schreef van geil het volgende:De tegenstand was echt hilarisch, maar ondanks dat , gewoon goed afgemaakt. 0-7 staat , en lijkt me goed te doen voor wat zelfvertrouwen. eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hoppa , waar is dat plaatje ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Prettige opmaat naar de bekerwedstrijd. Maar dan wel weer in de Kuip: vloek op thuiswedstrijden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima wedstrijd, zelfs op halve kracht 3 goals in de tweede helft. Genoten van veel spelers.
Ik had het wel verstandiger gevonden om Geertruida en Hansson in te laten vallen ipv Diks en Bilal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer van die kans van Toornstra, verder speelde hij goed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
toornstra viel me positief op....had wel mogen scoren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo is het, geweldig Feyenoord gezien, zeker de eerste helft.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou Henk Gio heeft jou verzoek ingewilligd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou Vente ook gespeeld hebben als Larason fit was? Denk zelf van niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk het niet maat. Ben vandaag voor het eerst sinds 8 weken buiten geweest en naar me moeder geweest. Eerste wedstrijd dat ik niks gezien heb..Misschien moet ik vaker niet kijken hahaha. Maar nu baal ik wel een beetje en kan niks beoordelen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Geen idee. Maar JP als stand in lijkt van Bronkhorst ook niet echt voor te opteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo na 5 e calvados ( ik ga door tot 7) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dag meneer Pastor brrrrrrr. Engnek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De tijd zal het leren. Zelf denk ik ook dat Pastoor de ideale trainer is voor Sparta |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jammer, mag 'm wel, maar krijgt het kennelijk niet aan de praat. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 16:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De tijd zal het leren. Zelf denk ik ook dat Pastoor de ideale trainer is voor Sparta Hij is meer ontslagen vanwege het falen als TD . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die dubbelfunctie heeft hem dubbel kwetsbaar gemaakt. |
|
|
|