|
|
piet de paler
|
|
|
Na een mooie afsluiting van het Jaar. De 0-4 tegen Sparta, en de overtuigende bekerzege tegen Heracles. En als bonus de verrassende aankoop van een spits en een creatieve middenvelder is het tijd voor het Kerst diner. Ik eet een traditioneel kerst diner met als hoofdgerecht gans. Die trouwens moeilijk te verkrijgen is. Maar gelukkig een lokale jager in Ouddorp gaat mij helpen. Ik geniet van na het diner met een goed glas cognac en een sigaar bij mijn open haard te zitten. Nou forum genoten laat horen wat jullie doen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: O ja ook lekker als voorgerecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kroket met zeeuwse mosterd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Oei ik ga er zo een halen, bedankt voor de tip |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ga voor vlammetjes, daar had Ar me laatst het water mee in de mond gebracht.0 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heerlijk met chilisaus en een potje bier.. :) Wel de originele nemen hé (topking) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De frituur hier in de buurt had ze en alles wat hij daar bakt smaakt, zit nu in Kapellen gaat dus ook nog een patatje stoof bij komen :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 december 2017 - 13:13 schreef VVout het volgende:De frituur hier in de buurt had ze en alles wat hij daar bakt smaakt, zit nu in Kapellen gaat dus ook nog een patatje stoof bij komen :) Ah ok haha. Wij hadden zo'n verpakking bij de makro vandaan.. 76 stuks:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 december 2017 - 13:13 schreef VVout het volgende:De frituur hier in de buurt had ze en alles wat hij daar bakt smaakt, zit nu in Kapellen gaat dus ook nog een patatje stoof bij komen :) Daarna een zwaar shaggie :/ |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
tosti's. En een zak paprikachips voor de groente. En een kist Westmalle. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet wel waar de vrouw aan zal kluiven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of een frikandel xxxxxl dan weet je het wel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een chipolata worstje dus |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel heeeeeeeeeeeeeeel dik |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
als ze zo blijven presteren vreet ik niks meer met de kerst ,kan dan geen hap meer door mijn strot krijgen zo ziek word ik van dit voetbal dat ze spelen onder deze {ahum}trainer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Frituur Rundvlees, saté, goulash, en kalfskroketten |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nodig Kramer dan ook meteen uit... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die neemt de broodjes mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Welnee, Leon heeft die kroket zelf aan Kramer gegeven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat vraag ik me dus af , hoe kom je vanaf de bank aan een broodje kroket ? Is dat vooraf afgesproken met iemand(vooropgezet)? of stiekem een appje van de bank(impulsief) ? Zeg het maar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 december 2017 - 12:47 schreef van geil het volgende:[..] Dat vraag ik me dus af , hoe kom je vanaf de bank aan een broodje kroket ? Is dat vooraf afgesproken met iemand(vooropgezet)? of stiekem een appje van de bank(impulsief) ? Zeg het maar. Vooraf onder zijn stoeltje vastgeplakt |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Of via de thuisbezorgd app. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor de wedstrijd al in zijn zak gestopt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Of onder z'n oksel, blijft-ie lekker warm. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Magnetron onder de stoel, PING. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Morgen, kerstavond, gaat de BBQ weer aan. Vaste prik bij ons in de familie. Even een partytentje opzetten, bbq erin, wat vuurschalen/-korfen in de tuin. Hartstikke gezellig. NAderhand goed glas whiskey, sigaartje, en met mijn zwagers de wereldproblemen oplossen.
Eerste kerstdag naar de Efteling met vrienden
Tweede kerstdag de jaarlijkse compromis: "Kerstviering bij de schoonouders". |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 december 2017 - 15:57 schreef Phyrexian het volgende:Morgen, kerstavond, gaat de BBQ weer aan. Vaste prik bij ons in de familie. Even een partytentje opzetten, bbq erin, wat vuurschalen/-korfen in de tuin. Hartstikke gezellig. NAderhand goed glas whiskey, sigaartje, en met mijn zwagers de wereldproblemen oplossen. Eerste kerstdag naar de Efteling met vrienden Tweede kerstdag de jaarlijkse compromis: "Kerstviering bij de schoonouders". Wat een gezelligheid! Behoudens misschien het laatste :) Geniet ervan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het vrouwtje lekker jong is, is de schoonmoeder vaak ook nog wel te doen. |
|
|
|