|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:05 schreef Jaccio het volgende:[..] Inderdaad. Ben niet echt fan van Siem, maar weet zeker dat hij hem er wel gewoon in had gelegd Had Siem liever als rechtsback gezien. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Haha als ik naar mijn neefje bij de F'jes kijk hier bij de plaatselijke voetbalvereniging ziet het er achterin ook ongeveer zo uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Makkelijker maakt er een terungzooi van. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Denk dat die het nog kan ook. Zelfs Van de Beek zie ik het kunnen als back |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Spuug die banaan een keer in zijn arrogante pleuris smoelwerk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onana de beste man bij Ajax vandaag. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahaha geweldig, als je gewoon valt en schreeuwt krijg je wel een vrije trap van Makkelie! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:08 schreef Ajax Warrior het volgende:Hahahaha geweldig, als je gewoon valt en schreeuwt krijg je wel een vrije trap van Makkelie! Liet zich in De Kuip ook al leiden door andere... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beter dan dit. Dit is slechter dan de backs uit het rechter rijtje. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Maarja, wat kan je nu nou nog doen as Keizer zijnde? Echt mogelijkheden heb je niet |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoe lang mag Kluivertje nog blijven staan. Heb je zo ook al weken geen moer aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die gaat Ziyech trappen. Let maar op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahaha zei ik toch. Hoe verzin je het dat schone die bal niet mag nemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppa. Wat een heerlijke goal. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Topspits. Eentje die wel scoort. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Nou gelukkig. Knappe bal van Neres |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is die Neres belangrijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Yes, yes, yes!!! Lekker doelpuntje van de ECHTE spits van AJAX!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Neres is echt de man van de flanken van AJAX! Geen Kluivert, Younes of wie dan ook! Zelfs Traore missen we niet!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Neres speelt heel lekker deze helft. En Huntelaar maakt hem eindelijk af |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Zal allemaal best, maar dan moeten ze maar eens ophouden met dat slappe geouwehoer over al die geweldige jeugd talenten. Gewoon een keer de buidel trekken en fatsoenlijke backs aankopen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Goede actie van Neres, daar Huntelaar eindelijk de doelpunt kon maken. 1-1. Ajax had daar zes kansen voor nodig, daar het nu al minimaal 1-3 had moeten staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:13 schreef Ajax Warrior het volgende:Neres is echt de man van de flanken van AJAX! Geen Kluivert, Younes of wie dan ook! Zelfs Traore missen we niet!! Misschien wel de belangrijkste Ajacied van de eerste seizoenshelft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dik en dik verdiend. Ondanks wij donderdag nog gespeeld hebben. Meeste kansen, scheids voor AZ en AZ een 13e man met Zeefuik. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Neres en Ziyech springen er bovenuit voor mij, in positieve zin. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Echt wel! Ik ben fan van Younes, maar Neres is misschien wel de beste en belangrijkste flankspeler die Ajax in jaren heeft gehad! Hopelijk kunnen we hem eens een tijdje behouden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Slappe hap Kluivert. Je kan daar ewoon door en de weg ligt open |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Echt wel! Ik ben fan van Younes, maar Neres is misschien wel de beste en belangrijkste flankspeler die Ajax in jaren heeft gehad! Hopelijk kunnen we hem eens een tijdje behouden! Maakt ook steeds betere acties. Samen met Jahanbaksh de 2 beste van de Eredivisie in de eerste seizoenshelft. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kluivert nog niet gezien behalve al zn balverlies. Dingt mee naar slechtste van het veld tot nog toe. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vriend Makkelie moeten ze een keer met een vrachtauto overheen rijden, wat een ongelofelijke tering klootzak. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:14 schreef pth het volgende:[..] Zal allemaal best, maar dan moeten ze maar eens ophouden met dat slappe geouwehoer over al die geweldige jeugd talenten. Gewoon een keer de buidel trekken en fatsoenlijke backs aankopen. Ben ik het volledig mee eens. Goed scouten en niet bang zijn om uit te geven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Herhaling zegt een duidelijke overtreding zelfs. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
In volle sprint geduwd worden en dan geen vrije trap krijgen??? Hmmmmm kut Makkelie!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Goed gezien Makkelie, was gewoon geel en een overtreding. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:16 schreef pth het volgende:Vriend Makkelie moeten ze een keer met een vrachtauto overheen rijden, wat een ongelofelijke tering klootzak. Hij fluit zo raar. Hij heeft altijd periodes dat ie ineens alles laat gaan en 2 min later fluit ie voor een zelfde situatie wel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
We spelen tegen 12 man. Wat een vreselijk optreden van deze scheidsrechter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Had Ajax niet een schone Siem of Vd beek rechtsback moeten zetten? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kluivert niet best, Schone matig, Zeefuik belachelijk maar de allerslechtste op het veld ... die prutskut van een Makkelie. Wat een waardeloze arbiter is dat zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Johnson tweede helft laten spelen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:16 schreef pth het volgende:Vriend Makkelie moeten ze een keer met een vrachtauto overheen rijden, wat een ongelofelijke tering klootzak. Sorry, maar dit soort uitspraken gaan me echt te ver!! Je kan het niet met zijn beslissingen eens wezen maar dit soort dingen zeg je niet! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Gezien het huidige niveau van Kluivertje, kan het daar bijna niet minder van worden. Draagt tot nu toe erg weinig bij. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:21 schreef pth het volgende:[..] Gezien het huidige niveau van Kluivertje, kan het daar bijna niet minder van worden. Draagt tot nu toe erg weinig bij. Vorige wedstrijd ook al niet goed, maar gaan we spelers nu gelijk na 2 mindere optredens maar weer slachtofferen?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nee, snap wel dat Keizer dat niet doet. Dan wordt hij verantwoordelijk gehouden als het fout gaat. Nu niet. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Sorry, maar dit soort uitspraken gaan me echt te ver!! Je kan het niet met zijn beslissingen eens wezen maar dit soort dingen zeg je niet! OK, dan moeten ze hem maar uit een vliegtuig pleuren. Lekker letterlijk nemen, mijn frustraties over deze waardeloze kutkabouter met een fluitje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2017 door pth -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vorige wedstrijd ook al niet goed, maar gaan we spelers nu gelijk na 2 mindere optredens maar weer slachtofferen?? Hoe zo slachtofferen? Het is profvoetbal, kut spelen betekent dat een ander een kans krijgt. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 17 december 2017 - 15:21 schreef pth het volgende:[..] Gezien het huidige niveau van Kluivertje, kan het daar bijna niet minder van worden. Draagt tot nu toe erg weinig bij. Nee joh man. Lekker laten staan Kluivert. Verdediging moet aangepakt worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hij fluit wel echt tegen ons. En mensen die beweren dat wij scheidsrechters mee hebben, check even de feiten hoeveel punten wij teveel en te weinig hebben gehad ten opzichte van Pisvee en de kakkies de laatste 5 jaar... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|