|
|
Pietje
|
|
|
Het blijft vreemd om Ajax zo nu en dan te zien tobben tegen dit soort tegenstanders. Wel winnen van PSV (thuis) en uit tegen Feyenoord en AZ. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax is aan zijn stand verplicht, om nu vier doelpunten te maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Huntelaar met een knieblessure naar de kant Pietje. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 december 2017 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het aantal doelpunten maakt me in deze fase niks uit, als we maar winnen. PSV gisteren opnieuw, ik geloof voor de 7e keer deze competitie, winnen met slechts één doelpuntje verschil... Dat mag Ajax van mij ook wel hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 december 2017 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 december 2017 - 15:36 schreef Pietje het volgende:Het blijft vreemd om Ajax zo nu en dan te zien tobben tegen dit soort tegenstanders. Wel winnen van PSV (thuis) en uit tegen Feyenoord en AZ. Keizer deed het ook uitstekend de laatste weken. Maar kort voor zon wedstrijd breken terwijl er een stijgende lijn in zit... Ach, mensen maar roepem en roepen... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Kan niet zeggen dat het niet te verwachten was |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wat een goal joh, perfect ingeschoten. De Ligt staat lucht te dekken en Dijks had ook bij die voorzet gekund leek het. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dank je wel, Eide, voor deze info. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We konden er met z'n allen op wachten, omdat Ajax zelf geen goals maakte in de eerste helft. Nu speelt Ajax tegen zichzelf. 0-1. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En toch weer Sol, hè... Bah! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wordt gewoon een overtreding gemaakt op de Jong. Dus had je af moeten keuren. En nu dienpenalty niet zien. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
En waarom is er dan wel videoscheidsrechter bij die kut bekerwedstrijden die niemand interesseert. Maar hier niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja, je zou er haast synisch van worden... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cassiera erbij voor Dijks. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ben ik ook. Want ik vind het belachelijk wat er gebeurd is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat beaamde ik juist ook, Loetje. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Allemaal aan jezelf te danken dit. Vraag me echt af waar dat toch aan ligt, dat je ogenschijnlijk zoveel controle hebt over de wedstrijd en gewoon niet door kan drukken. Tegen Willem II.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad. Daar lopen er veel te veel van rond in Nederland. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wie weet wordt het een herhaling van vorig seizoen... Ook een nederlaag (1-2)... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Dolberg schoot die er vorig jaar gewoon in.
Echt totaal uit vorm en het zit hem ook niet mee. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Waar blijft Cassierra? Die jongen verdient toch echt wel eens een kans hoor. Juist nu in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Denk dat ze het uiteindelijk wel 'gewoon' winnen, maar het is echt heel erg dit hoor |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 december 2017 - 15:48 schreef NatjosFC het volgende:Dolberg schoot die er vorig jaar gewoon in. Echt totaal uit vorm en het zit hem ook niet mee. En hij heeft totaal geen zelfvertrouwen meer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pff. Geen pingel, keeper mazzelt met een bal tegen z'n hoofd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dan moeten ze minimaal 2 x scoren (en hopen dat Willem II het hier bij laat...) en dat zie ik toch echt niet gebeuren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En hoo Cassiera voor schone. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 24 december 2017 - 15:49 schreef Pietje het volgende:[..] Dan moeten ze minimaal 2 x scoren (en hopen dat Willem II het hier bij laat...) en dat zie ik toch echt niet gebeuren Denk eigenlijk dat ze er 3 gaan maken en met 3-1 winnen hier |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik hoop en bid dat je gelijk krijgt, maar ik verwacht het niet hoor. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Jezus! Wat een bal Kluivert |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zo, wat een geweldige goal van Kluivert. 1-1. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Younes, wat ben ik toch blij dat je geblesseerd bent geraakt. Dank hiervoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een goal. Frenkie die de ruimte daar maakt met die loopactie. Heerlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hard ook hoor. Dat zijn niet zomaar geplaatste ballen, hij haalt echt behoorlijk uit ook. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En eindelijk het publiek een keer erachter, ook bij 0-1 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech had niet meer bij de bal gekund, anders gewoon pingel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk daar maar eens over na. Is een 100% penalty voor Ziyech. Twee mannen van beiden kanten kleunen er vol in bij hem maar geen van beiden speet de bal en wel vol op Ziyech. Is echt gewoon een penalty. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Is dat niet gewoon weer een overtreding van die linksback van Willem II? Ik bedoel, Ziyech kan niet meer bij de bal. Maar die gast is gewoon te laat en raakt Ziyech vol. Op het middenveld is dit een overtreding plus geel. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Was idd gewoon een penalty. Toparbitrage nogmaals |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 december 2017 - 15:55 schreef remco k het volgende:Denk daar maar eens over na. Is een 100% penalty voor Ziyech. Twee mannen van beiden kanten kleunen er vol in bij hem maar geen van beiden speet de bal en wel vol op Ziyech. Is echt gewoon een penalty. Je hebt 100% gelijk |
|
|
|