|
|
remco k
|
|
|
Hahaha en daar is vasthouden wel een overtreding? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wat een vreselijke arbiter is dit... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat staat Dolberg toch laks te doen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja... wat een verschil met het vorige seizoen inderdaad |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een actie van Neres en wat een moment weer. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wat een tank David Neres. Deze moest Dolberg wel maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een heerlijke assist van Neres zeg. Geweldig. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Die gasten kunnen zo goed voetballen, maar ze moeten eerst achterkomen ofzo voordat ze wakker worden |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een geweldige actie ven Neres, waardoor deze doelpunt tot standpunt kwam. 2-1. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahaha wat een goal zeg. Heerlijke actie zeg. En lekker voor Dolberg. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goede bal van Veltman ook. Mag ook gezegd worden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Na lle teleurstelling na Richarlison en scheve blikken richting Lozano is het wel geweldig hoe goed Neres en Kluivert het nu doen. Neres is echt vreselijk goed bezig. Ik heb openlijk aan hem getwijfeld maar na 18 wedstrijden moet je concluderen dat hij de beste van het eerste half jaar is geweest, samen met De Ligt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En nu dan toch maar even proberen door te drukken, want dit Ajax is met slechts 2-1 lang niet veilig. Met Sol weet je het maar nooit... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 december 2017 - 16:02 schreef Eide het volgende:Na lle teleurstelling na Richarlison en scheve blikken richting Lozano is het wel geweldig hoe goed Neres en Kluivert het nu doen. Neres is echt vreselijk goed bezig. Ik heb openlijk aan hem getwijfeld maar na 18 wedstrijden moet je concluderen dat hij de beste van het eerste half jaar is geweest, samen met De Ligt. De Ligt? Die doet het de laatste tijd beter. Maar heeft zoveel (cruciale) fouten gemaakt, die zit voor mij echt niet in de buurt van de beste Ajacieden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 december 2017 - 16:02 schreef Eide het volgende:Na lle teleurstelling na Richarlison en scheve blikken richting Lozano is het wel geweldig hoe goed Neres en Kluivert het nu doen. Neres is echt vreselijk goed bezig. Ik heb openlijk aan hem getwijfeld maar na 18 wedstrijden moet je concluderen dat hij de beste van het eerste half jaar is geweest, samen met De Ligt. Absoluut. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit getwijfeld aan Neres. Ik nam het juist vaak hier voor hem op om hem te laten acclimatiseren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 december 2017 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Maar laten we ons nog maar niet rijk rekenen. Ajax krijgt vaak laat in de wedstrijd nog een doelpunt tegen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Onverschillig slecht gegeven voorzet daar. Iets strakker en Siem kan 1v1.
Siem laat overigens ook zijn waarde zien, altijd iemand voor de goal wanneer nodig als hij speelt en draagt nu voetballend ook wat bij. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat vind ik wel meevallen. Ajax heeft de minst gepasseerde verdediging van Nederland ondanks alle personele problemen en vermeende zwakte op de backposities. Dat is grotendeels te danken aan het uitstekende spel van De Ligt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Bij Veltman is een pas over meer dan vijf die ook nog eens aan komt al heel snel goed |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ai, vrij ruim ook bij stilstaand spel. Had ie moeten zien. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch weer een doelpunt erbij. 3-1. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Drie wereldgoals al was deze buitenspel. Ach kan je weg strepen tegen twee glaszuivere pingels die onthouden zijn en de overtreding op Frenkie bij de 0-1. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Het ziet ernaar uit dat je gelijk hebt gekregen ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 24 december 2017 - 16:11 schreef Brandje het volgende:Drie wereldgoals al was deze buitenspel. Ach kan je weg strepen tegen twee glaszuivere pingels die onthouden zijn en de overtreding op Frenkie bij de 0-1. Precies dit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: sssstt!!! Anders zijn we weer Lucky Ajax.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Man van de eerste seizoenshelft met afstand Neres voor mij!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prachtige assist van Siem hoor, doet het buitenspel niets aan af. Staan we na de niet gegeven pingel weer gelijk bij Manschot. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Dat was pingel nummer drie |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Daar ga je geen pingel voor geven natuurlijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 24 december 2017 - 16:14 schreef Eide het volgende:Prachtige assist van Siem hoor, doet het buitenspel niets aan af. Staan we na de niet gegeven pingel weer gelijk bij Manschot. Pingel? Twee pingels of is de aanslag op Ziyech je ontgaan?
Ps Nu zelfs drie pingels |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die op de 2e plaats! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je ziet bij die 3e goal ook de kracht van Siem, die kan je ook zo in de dekking aanspelen. Frenkie nu trouwens op de backpositie. Nu nog in de spits en hij heeft alles wel gehad. ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Je wordt nog mild... ;-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik ben erg benieuwd hoe Ajax bij de volgende wedstrijd tegen Feyenoord thuis is, als de nieuwe trainer dan aanwezig is.
Eens kijken of Ajax dan echt veel beter gaat spelen na een korte herstel / rustperiode in de winter, na een trainingskamp in Portugal. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wordt en vasthouden en geblokkeerd en buiten de zestien wordt er ook voor gefloten dus gewoon een pingel |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 december 2017 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Haha! Gelukkig wel. 3 belangrijke punten |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ziyech echt fantastisch vandaag |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wellicht toch door de rol van Keizer dat er een last van zijn schouders is afgevallen? Hret is inderdaad wel heel erg opvallend. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior