|
|
netsurfer
|
|
|
Roept u maar.
Ik nomineer Steven Berghuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door netsurfer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Jorgensen.
Zo'n verademing t.o.v. Kazim-Kazim en Kramer.
Na Kuijt de belangrijkste, Jorgensen speelt heel 2017, Kuijt is er in mei mee gestopt. En is mijn spoeler van het seizoen 2016-2017. Jorgensen over heel het jaar 2017. En dat wordt hier gevraagd. Daarom Jorgensen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan niet. Speelt niet |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat kan er voor mij maar één zijn die de laatste maanden steeds de beste Feyenoorder was STEVEN BERGHUIS dus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Makkie, Berghuis natuurlijk. De blooper van het jaar is wat lastiger , veel keuze. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dirk Kuyt de man van 2017 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kun je deze vraag niet beantwoorden aan de hand van ons spelersklassement? Zomaar een idee... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 december 2017 - 14:35 schreef MightyAce het volgende:Kun je deze vraag niet beantwoorden aan de hand van ons spelersklassement? Zomaar een idee... Goed idee.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan het veelzeggender. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Las vandaag over de Vrij en zijn weergaloze wedstrijd afgelopen weekend tegen Inter. Heel Italiaanse pers, alsmede zijn club loopt met hem weg. Schakelde spits Icardi volkomen uit. de Vrij gaat echter verkassen. Wil hogerop. Contract loopt zomer af.
Geweldig. Fijne gozer die het daar maakt. Hopelijk nog wat transferpercentage. ook voor 84 miljoen weg? Ha.ha. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dirk Kuyt, aangezien hij ons in de laatste wedstrijd regelrecht naar het kampioenschap heeft geschoten. Van alleen het huidige seizoen: Berghuis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 januari 2018 - 17:28 schreef FR-Henk het volgende:Las vandaag over de Vrij en zijn weergaloze wedstrijd afgelopen weekend tegen Inter. Heel Italiaanse pers, alsmede zijn club loopt met hem weg. Schakelde spits Icardi volkomen uit. de Vrij gaat echter verkassen. Wil hogerop. Contract loopt zomer af. Geweldig. Fijne gozer die het daar maakt. Hopelijk nog wat transferpercentage. ook voor 84 miljoen weg? Ha.ha. Niet met een halfjaar contract. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 januari 2018 - 20:25 schreef windoweyes het volgende:Dirk Kuyt, aangezien hij ons in de laatste wedstrijd regelrecht naar het kampioenschap heeft geschoten. Van alleen het huidige seizoen: Berghuis. Eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Je kiest de beste speler alleen als je echt verstand van voetbal hebt niet omdat het je favoriete speler is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 03 januari 2018 - 08:40 schreef de bluffer het volgende:Je kiest de beste speler alleen als je echt verstand van voetbal hebt niet omdat het je favoriete speler is Tapia. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 03 januari 2018 - 08:40 schreef de bluffer het volgende:Je kiest de beste speler alleen als je echt verstand van voetbal hebt niet omdat het je favoriete speler is Maak er een tegeltje van. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tegenwoordig Belg, Gerard? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Speler van het jaar is een rekbaar begrip. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Martens .. Zij kan ook nog in het help ons topic |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als dat nog niet voldoende is voor speler van het jaar.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Eens, Martens is multifunctioneel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Nelom, hahahahaha als ie weg gaat ! |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op woensdag 03 januari 2018 - 08:40 schreef de bluffer het volgende:Je kiest de beste speler alleen als je echt verstand van voetbal hebt niet omdat het je favoriete speler is Lionel Messi dan . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: VLC media player dan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het legioen , die ondanks afbraak voetbal blijft komen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat zijn toch geen spelers |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
2017 Kuijt, 2018 Van Persie! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: als je de lijst één maal draait staat Kuyt wel boven aan maar Van Persie is nog geen Feyenoorder en ik hoop ook van niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zijn wij soms ietwat te arrogant om zo'n klasse speler niet te willen ondanks zijn leeftijd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Draai het liever om, is van Persie bescheiden genoeg om met veel minder genoegen te nemen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voormalig klasse speler. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eerst zien, ben alleen sceptisch. Deel zelf eerder de mening van v. Hanegem dat hij niet de bepalende speler kan zijn zoals Kuyt dat kon als een elftal niet loopt en gewoon met een kut humeur met de rest mee sjokt dan.
Maar goed, ben wel benieuwd als het niet te veel kost of ik hier naast zit. Dat zou gewoon mooi zijn als het wel wat wordt, maar ik twijfel er ten zeerste aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat denk ik wel? Het lijkt mij dat daar al lang en breed over gesproken is. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR