|
|
de bluffer
|
|
|
Vanuit Denemarken: alle Feyenoorders een goed gezond en sportief 2018 proost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 januari 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vanuit Nederland: iedereen een gelukkig nieuwjaar.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Vanuit Valencia: iedereen een gezond nieuwjaar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vanuit Duitsland, gute Rutsch ins neue. Plezier en Feyenoord kampioen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vanuit , ik heb werkelijk geen idee, KAMPIOENEN! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanaf de wc, de beste wensen. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
vanaf mijn rood witte 2017-wolk, geluk en gezondheid (vooral voor onze achterhoede!). |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Vanuit Zeeland iedereen een heel mooi en gezond 2018 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het allerbeste voor iedereen in 2018! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik wens dat van Persie niet naar Feyenoord komt in 2018.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vanuit het groengele ooievaarsland wens ik het beste voor iedereen in 2018. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vanuit Rotterdam, een goed 2018! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jou wens wordt niet gehoord Co. Jammer voor je |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vanuit het zaanse land een verrassend goed 2018 gewenst. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nou, dan maar de beste wensen voor 2018.. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
[VPN-Scrambler ON}
Vanuit Vietnam: alsnog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar
[VPN-Scrambler OFF]
Vanwaar die onzinnige beste wensen-wens?
Denk je nou echt, dat het jaar beter wordt, omdat Truus van Henk, op de nieuwjaarsreceptie, waarbij partners waren uitgenodigd, jou de beste wensen wenste? Je kent dat mens niet, je kent ze alleen van Henk zijn hatelijke opmerkingen over "dat takkewijf thuis" , en juist zij wenst je de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Of had Truus vorig jaar een hand in het kampioenschap van Feyenoord? Ik wenste voor 2017 het kampioenschap van Feyenoord. Vorig jaar op de nieuwjaarsrecepte wenste Truus mij ook al de allerbeste wensen voor 2017. En dankzij die wens, kwam mijn diepste wens uit.
Nee natuurlijk niet. De beste wensen wensen is de grootste onzin die er ooit is bedacht. Of de beste wensen-wens ook gemeend is, dat weet je dus ook nooit. Je zegt het, omdat het erbij hoort, maar je hebt er uiteindelijk geen zak aan.
Want zeg nou eerlijk, Truus wenst je niet een verschrikkelijk klotejaar. Ja, misschien in haar gedachte, omdat Henk thuis over jou zat te roddelen dat jij Truus "dat takkewijf thuis" noemt, maar ze zal het je nooit in je gezicht zeggen.
Niemand heeft het mij ooit gewenst, een slecht jaar. Niemand. En niemand kan mijn jaar beter maken, dan dat hij zou gaan worden. Of slechter.
Mijn jaar wordt wat ik er zelf van maak. Alleen ik heb de regie over mijn leven in 2018. Geen beste wensen-wens kan daar tegenop. En ik ga er een spetterend jaar van maken. Ik hoop dat jullie dat ook gaan doen.
(NB: Truus en Henk kunnen in dit verhaal overigens vervangen worden door welk individu dan ook in je omgeving). |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Phyr als we er voor elkaar staan kunnen we wel degelijk elkaar helpen het jaar beter te maken en oud en nieuw is een moment dat je dat in woorden uitdrukt. Alleen als we er voor elkaar staan binnen en buiten de lijnen wordt je een ware kampioen, moet dat nou eerst weer jaren duren voordat het in de botte hersens doordringt.
Amen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wens een ieder wat men mij wensr. Doe k niemand hopelijk kwaad mee hahahah |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ook hoor en een positieve brainwave in 2018. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Henk verwacht geen ander jaar dan andere. Henk verwacht niets. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Niet om het een of ander maar hoe heet jouw vrouw eigenlijk Henk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal het haar vragen. Gaat het hier om russische belangen qua inlichtingen? Of amerikaanse? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908