BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eredivisie maakt beste speler eerste halfjaar bekend: twee titels naar Amsterdam

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 10 januari 2018 - 13:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Eredivisie maakt beste speler eerste halfjaar bekend: twee titels naar Amsterdam (VoetbalPrimeur)

Eide
 Eide - woensdag 10 januari 2018 - 13:49   quote  deeplink  
Eredivisie maakt beste speler eerste halfjaar bekend: twee titels naar Amsterdam

David Neres is door de Eredivisie uitgeroepen tot beste speler van het eerste halfjaar. Op basis van statistieken van Opta Johan troeft de Ajacied alle andere Eredivisie-spelers af.

Neres was met acht doelpunten en negen assists betrokken bij liefst zeventien goals in het eerste halfjaar van de Eredivisie. Opvallend genoeg wist de rechtsbuiten dit seizoen geen enkele keer de Speler van de Maand-award te veroveren. Wel werd hij in oktober Talent van de Maand. Neres is nu ook als grootste talent van het eerste halfjaar verkozen, boven onder meer Frenkie de Jong.

In de strijd om de beste speler van de eerste seizoenshelft laat Neres PSV'er Hirving Lozano net achter zich. Ook Diederik Boer (PEC Zwolle), AngeliƱo (NAC Breda) en Oussama Assaidi (FC Twente) hebben een notering in de top-tien te pakken.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 10 januari 2018 - 16:01   quote  deeplink  
Ik moet echt eerlijk zeggen dat Neres inderdaad de laatste twee maanden heel goed deed spelen. Hij werd steeds beter en beter. En,.....dit is dan weer het bewijs ervan.
Eide
 Eide - donderdag 11 januari 2018 - 09:43   quote  deeplink  
Een aardig plaatje. Geeft aan op wat voor eenzame hoogte Neres momenteel functioneert. Nummer 2 qua assists per 90 minuten trouwens Frenkie de Jong.

DTAfyQzXUAARTKm.jpg

Kijk ook even naar Ogbeche bij Willem II. 8 wedstrijden, 8 goals. Ook bij de beloften van Willem II 2 goals in 2 wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 januari 2018 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 11 januari 2018 - 13:29   quote  deeplink  
DTG7fGUWAAIab93.jpg
remco k
 remco k - donderdag 11 januari 2018 - 15:54   quote  deeplink  
Hahaha die Veltman.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 januari 2018 - 15:59   quote  deeplink  
Tja statistisch gezien moet ik gewoon mijn mond houden over Veltman, maar hetzelfde plaatje op CL niveaus en hij zal ergens onderaan staan vrees ik ;-)
remco k
 remco k - donderdag 11 januari 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 - 15:59 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja statistisch gezien moet ik gewoon mijn mond houden over Veltman, maar hetzelfde plaatje op CL niveaus en hij zal ergens onderaan staan vrees ik ;-)
Vorig seizoen bleek toch echt zon zelfde plaatje over hem in de EL.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 januari 2018 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 - 15:59 schreef Ajax we love you het volgende:
Echt, wat kunnen mensen dom lullen zeg!
p111
 p111 - vrijdag 12 januari 2018 - 08:45   quote  deeplink  
Mooi plaatje, blijkt we hebben de beste spelers alleen niet de beste ploeg/
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 12 januari 2018 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 januari 2018 - 08:45 schreef p111 het volgende:
Mooi plaatje, blijkt we hebben de beste spelers alleen niet de beste ploeg/
Nog 17 wedstrijdjes pikkie...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 12 januari 2018 - 11:10   quote  deeplink  
Schone toch weer belangrijk he!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 12 januari 2018 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 januari 2018 - 11:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Schone toch weer belangrijk he!
Maar als je hetzelfde plaatje zou maken op CL niveau zou hij ergens onder aan staan hoor!

whahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 januari 2018 door NatjosFC --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 januari 2018 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Vorig seizoen bleek toch echt zon zelfde plaatje over hem in de EL.
Die heb ik niet gezien Remco, ik zag alleen hoe iedereen langs hem ging alsof hij er niet stond
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 januari 2018 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 - 19:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt, wat kunnen mensen dom lullen zeg!
Het geeft gewoon aan dat hij het prima doet op eredivisie niveau, maar dat zegt nog niets over het spel op een niveau hoger.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 januari 2018 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 januari 2018 - 11:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar als je hetzelfde plaatje zou maken op CL niveau zou hij ergens onder aan staan hoor!

whahaha
Volgens mij heel Ajax! Whahaha
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 12 januari 2018 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 januari 2018 - 11:53 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het geeft gewoon aan dat hij het prima doet op eredivisie niveau, maar dat zegt nog niets over het spel op een niveau hoger.
Nee. Het geeft gewoon aan dat jij zo blind bent dan je Veltman alleen maar kan afzeiken. Zelfs als wordt aangetoond dat hij gewoon bij besten van de eredivisie is.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 13 januari 2018 - 05:18   quote  deeplink  
1 feit: Veltman verdient meer doekoes dan wij bij elkaar "^)
remco k
 remco k - zaterdag 13 januari 2018 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 januari 2018 - 11:44 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die heb ik niet gezien Remco, ik zag alleen hoe iedereen langs hem ging alsof hij er niet stond
Dat was afgelopen jaar in de El blijkbaar toch niet het geval.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 januari 2018 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 januari 2018 - 08:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was afgelopen jaar in de El blijkbaar toch niet het geval.
Wel in de 8ste, kwart en halve finale en elke keer weer rood. Ik moet wel zeggen dat in de finale hij een prima pot speelde
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 januari 2018 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 22:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wel in de 8ste, kwart en halve finale en elke keer weer rood. Ik moet wel zeggen dat in de finale hij een prima pot speelde
Elke keer weer rood??? Hij heeft afgelopen seizoen 2x rood gehad. 1x in de competitie en 1x in de EL. Als je iets wilt roepen, kom dan wel met de juiste feiten!
remco k
 remco k - woensdag 17 januari 2018 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 22:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wat AW al schrijft, hoe kom je hierbij?

In de eerste 8e finale speelde Tete, en toen verloren we, in de tweede 8e finale Was Veltman al geblesseerd na 20 minuten, en daarvoor speelde hij gewoon goed en was Ajax oppermachtig.

Veltman was thuis tegen Schalke gewoon erg goed,uit was hij tegen Schalke matig, maar dat gold voor meer Ajacieden.

de eerste wedstrijd tegen Lyon speelde Tete, en de tweede wedstrijd uit bij Lyon speelde Veltman een verdienstelijke wedstrijd en was hij niet negatief betrokken bij de tegengoals.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eredivisie maakt beste speler eerste halfjaar bekend: twee titels naar Amsterdam

0.0072379