|
|
darwin
|
|
|
Je moet gewoon je eigen spelers niet uitmaken voor luk. Dat je teleurgesteld bent in het resultaat is wat anders maar Jones heeft best wat meer krediet verdient na vorig jaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
RvP mag woensdag meteen basis? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena ben ik ook weer helemaal beu |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalige vertoning met een laffe coach.
Exit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De hele week hoor je ‘moeten we winnen’ ‘do or die’ ‘we gaan strijden’.
EN IK ZIE ALLEEN MAAR LAFFE HONDEN ACHTERUIT LOPEN |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die besloten trainingen werpen echt hun vruchten af |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 15:52 schreef piet de paler het volgende:Ik mis frisheid bij Feyenoord al direct bij de aftrap, en wordt gek van die reporter op Fox Frenkie Frenkie bah bah Ik mis vertrouwen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ten Hag doet wat ie moet doen. Keurig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is toch tactiek. Ze moeten gewoon veel verder van hun eigen doel af spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ziyech De Jong Schöne. Vilhena ElAhmadi Toornstra |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heel de wereld weet dat je bij ajaks niet achteruit moet lopen. En wat doet Feyenoord.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:08 schreef legrande het volgende:[..] Nep supporter ik heb al 45 jaar seizoenskaart nee die Jones is goed man schei uit doe je ogen eens open. Hij is bar bar slecht vorig jaar ging het redelijk. Toch reageer je wel een beetje genant. Gio moet eruit, want wint niet bij Ajax. We hebben dit decennium maar 1x in de Arena gewonnen. Toen ook thuis trouwens en dat was zo bijzonder dat we er een dvd van maakten. Vermeer is volgens jou veel beter dan Jones, maar heeft de wedstrijden tegen Ajax ook wonderlijk verprutst. En met Jones werden we kampioen. Ik vind het opportunisme momenteel veel te groot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kwaliteitsverschil en voetbalgogme |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee strijd en een plan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: El ahmadi dan. Wijzen naar Jorgensen en Toornstra terwijl hij had kunnen ingrijpen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:34 schreef Els het volgende:[..] Toch reageer je wel een beetje genant. Gio moet eruit, want wint niet bij Ajax. We hebben dit decennium maar 1x in de Arena gewonnen. Toen ook thuis trouwens en dat was zo bijzonder dat we er een dvd van maakten. Vermeer is volgens jou veel beter dan Jones, maar heeft de wedstrijden tegen Ajax ook wonderlijk verprutst. En met Jones werden we kampioen. Ik vind het opportunisme momenteel veel te groot. Ik weet dat van Rhijn in de kuip vanaf 30 meter mocht scoren van Vermeer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook. Maar dat kan je compenseren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Schone ook van Jones |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat is dan al zo'n 20 jaar de tactiek. We hebben daar echt niet vaak gewonnen, volgens mij zelfs de favoriete tegenstander. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, vertrouwen, kwaliteit en spelinzicht. Toen er met Fraser en De Wolf veel strijd was, wonnen we daar ook nauwelijks. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zeker, tot op zekere hoogte. Hebben we vorig jaar gedaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daarom is het om t even ,alleen Jones heeft Feyenoord na 18 jaar kampioen gekeept. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Schone ook van Vermeer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:36 schreef Els het volgende:[..] Dat is dan al zo'n 20 jaar de tactiek. We hebben daar echt niet vaak gewonnen, volgens mij zelfs de favoriete tegenstander. Ik heb t over vandaag en ook vorig jaar. We zijn kwalitatief niet echt minder, maar we spelen ze eigenlijk elke keer in de kaart We laten Ze voetballen En dan komen de kansen vanzelf |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt. 1e ging nog Daarna bakte hij er ook niks van |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Enige wat ze in de laatste 3 jaar hebben gewonnen is de klassieker en kijk ze weer blij zijn. Babbels alsof ze een Europacub hebben binnen gesleept |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2de doelpunt gaf hij eerst nog een foute pass op Vilhena terwijl er rechts 2 man open en vrij stonden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb t over vandaag en ook vorig jaar. We zijn kwalitatief niet echt minder, maar we spelen ze eigenlijk elke keer in de kaart We laten Ze voetballen En dan komen de kansen vanzelf Ja, maar het zit heel diep in Feyenoord. Dat maakt het groter dan alleen maar spelers, tactiek, trainer of wat dan ook. Het ontzag lijkt in onze genen te zitten. Zo'n klootzakje van Ajax (Kluivert of Veltman) begin ook weer over 20 keer hooghouden. Dat zegt alles. Ik zou die Witschge nu nog door de midden willen trappen vanwege die actie, maar een beetje positieve agressiviteit heb ik afgelopen jaren voornamelijk bij Guidetti gezien, en een beetje bij Pelle. Verder niemand. Alleen maar blabla in de week voorafgaand aan de wedstrijd. Maar als het er op aan komt, zijn het watjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We maken deze wedstrijd als supporters ook veel te bijzonder Het is er 1 van de 34. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Inderdaad, we stonden er weer met fakkels. Dat is tegen Excelsior ook zo goed bevallen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Het is de clash tussen de stad die geld verdiend en de stad die het uitgeeft, Het is het real tegen Barcelona. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou laat dan maar zeggen dat ik ze wel beter vind . En de manier hoe wij de eerste helft speelde was een prima manier. Verdedigen en vol op de counter ,misschien had alleen Larsson beter geweest dan Boetius .. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:43 schreef Els het volgende:[..] Ja, maar het zit heel diep in Feyenoord. Dat maakt het groter dan alleen maar spelers, tactiek, trainer of wat dan ook. Het ontzag lijkt in onze genen te zitten. Zo'n klootzakje van Ajax (Kluivert of Veltman) begin ook weer over 20 keer hooghouden. Dat zegt alles. Ik zou die Witschge nu nog door de midden willen trappen vanwege die actie, maar een beetje positieve agressiviteit heb ik afgelopen jaren voornamelijk bij Guidetti gezien, en een beetje bij Pelle. Verder niemand. Alleen maar blabla in de week voorafgaand aan de wedstrijd. Maar als het er op aan komt, zijn het watjes. Watjes aan beide kanten. Maar ben je dat niet, dan ben je de lul met deze scheids |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Het is niet voor niets de klassieker....Het gaat om prestige.. Deze wedstrijd komt voor mij niet als een verrassing. De afgelopen seizoenen waren er ontmoetingen waar ik veel meer vertrouwen in had. maar die gingen ook verloren. Dat is frustrerend. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:47 schreef MightyAce het volgende:[..] Watjes aan beide kanten. Maar ben je dat niet, dan ben je de lul met deze scheids Zeker, de scheidsrechter maakt het voor Feyenoord zeer complex. Ik heb altijd de indruk dat hij uit is op een rode kaart voor een Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is hem weer aardig gelukt dan Els |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:48 schreef Els het volgende:[..] Zeker, de scheidsrechter maakt het voor Feyenoord zeer complex. Ik heb altijd de indruk dat hij uit is op een rode kaart voor een Feyenoord. Welke scheids begint nou zo met kaarten te strooien? Met bvb Nijhuis valt er echt geen rood |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:48 schreef CobusIII het volgende:[..] Het is niet voor niets de klassieker....Het gaat om prestige.. Deze wedstrijd komt voor mij niet als een verrassing. De afgelopen seizoenen waren er ontmoetingen waar ik veel meer vertrouwen in had. maar die gingen ook verloren. Dat is frustrerend. Is het nog wel een klassieker? Moet er dan naast rivaliteit dan toch ook in elk geval niet de indruk zijn dat beie teams zouden kunnen winnen? Moet er niet enige balans zijn in de krachtsverhouding? |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:34 schreef Els het volgende:[..] Toch reageer je wel een beetje genant. Gio moet eruit, want wint niet bij Ajax. We hebben dit decennium maar 1x in de Arena gewonnen. Toen ook thuis trouwens en dat was zo bijzonder dat we er een dvd van maakten. Vermeer is volgens jou veel beter dan Jones, maar heeft de wedstrijden tegen Ajax ook wonderlijk verprutst. En met Jones werden we kampioen. Ik vind het opportunisme momenteel veel te groot. Hou van jou Els....lol |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:49 schreef MightyAce het volgende:[..] Welke scheids begint nou zo met kaarten te strooien? Met bvb Nijhuis valt er echt geen rood Tja, hij en Blom. Als ze tegen Feyenoord fluiten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou de nieuwe voorzitter Kluk Kluk nog wat roepen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nou, fijn, dat maakt m'n weekend dat weer een klein beetje beter. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: In hem heb ik ook bijzonder weinig vertrouwen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:50 schreef Els het volgende:[..] Is het nog wel een klassieker? Moet er dan naast rivaliteit dan toch ook in elk geval niet de indruk zijn dat beie teams zouden kunnen winnen? Moet er niet enige balans zijn in de krachtsverhouding? Nee, is niet nodig... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kampioen en doorpakken?
Welnee, terug bij af. |
|
|