|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat doet hij teveel ja, zocht al direct de media als ingang naar de basis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 09:28 schreef piet de paler het volgende:Iedereen zijn mening, mooi. Maar respecteer ook eens een andere kijk, en mening! Zowel in Frankrijk,Marokko,Allgerije,en zelfs in mijn eenheid heb ik een andere mening. Ik zeg niet dat ze slechter zijn. Maar ik vind wel dat je deze slecht Nederlands sprekende en ontspoorde jeugd moet aanpakken . En soms een beetje van hun trots moet beperken. Ze zijn te veel negatief in het nieuws zowel in het normale leven als in het voetbal. Maar nog steeds ze zijn niet allemaal moeiljk.. Maar spreek met een gemiddelde Nederlanders of Fransen en deze geven ook een andere mening, maar dat mag dus niet gezegd worden. Jammer want dan pas kun je het probleem aanpakken. Dat is er of niet ? Joh, wat lul je nou elke keer dat je mening niet gezegd mag worden? Ben je dan bedreigd of zo? En ja die problemen zijn er. Waar jij naar mijn mening de fout in gaat is een mogelijk probleem met Ayoub direct gelijk te stellen met Marokkaanse rotventjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies dat en dat is ook onderdeel van t probleem |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Doe nu eens rustig ik deel jou mening niet, en maak ook geen knieval voor jou mening en ik kan een heleboel Marokkaanse voetballers opnoemen die problemen hebben met voetbal discipline ( er zijn er ook die daar minder problemen mee hebben) echter dit is gewoon een heel zogenaamd trots volk , en ik ben een Franse Nederlander met trots echter er zijn grenzen. en bedreigen hahahahahahahahahahahahahahaha nee daar ben ik nooit voor gebogen. Ik kan alleen niet goed tegen links gedram terwijl de meerderheid in de grote steden geen vertrouwen heeft in de Marokkaan. En ja er zijn goede bij natuurlijk. Maar nogmaals als je niet dit probleem aanpakt en bespreekbaar maakt kom je niet tot een oplossing. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie heeft t over links gedram. Henk en ik hebben gewoon iets tegen generaliseren. Niet alle hondenbezittters Zijn pleurislijers Niet alle boeren stinken Niet alle lelijke mensen hebben nooit seks En niet alle Fransozen zijn arrogante galbakken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ow kut, is waar ook. Frans-Nederlands. Achterlijk en blind chauvinistisch toch? aldus de meerderheid van Nederlanders buiten de steden. Kom je tot overmaat van ramp ook nog uit Brabant? Zit je ook steun van onze centen te trekken?
Edit. Maar Stylzz, dat van die Frans-Nederlanders zal toch wel kloppen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 december 2018 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Prima de tijd zal het leren ............ik kom niet uit Brabant geboren en half getogen in Rotterdam Zuid Laten we maar weer stoppen. Ik hoop dat Ayoudb het tegendeel gaat bewijzen. Hup Feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 10:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Joh, wat lul je nou elke keer dat je mening niet gezegd mag worden? Ben je dan bedreigd of zo? En ja die problemen zijn er. Waar jij naar mijn mening de fout in gaat is een mogelijk probleem met Ayoub direct gelijk te stellen met Marokkaanse rotventjes. Indirect dan, het is gewoon een haatbaard met juist die trekjes die men gerelateerd aan die mannetjes vaak tegen komt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 09:28 schreef piet de paler het volgende:Iedereen zijn mening, mooi. Maar respecteer ook eens een andere kijk, en mening! Zowel in Frankrijk,Marokko,Allgerije,en zelfs in mijn eenheid heb ik een andere mening. Ik zeg niet dat ze slechter zijn. Maar ik vind wel dat je deze slecht Nederlands sprekende en ontspoorde jeugd moet aanpakken . En soms een beetje van hun trots moet beperken. Ze zijn te veel negatief in het nieuws zowel in het normale leven als in het voetbal. Maar nog steeds ze zijn niet allemaal moeiljk.. Maar spreek met een gemiddelde Nederlanders of Fransen en deze geven ook een andere mening, maar dat mag dus niet gezegd worden. Jammer want dan pas kun je het probleem aanpakken. Dat is er of niet ? Ja hoor ik ben hier voor minder minder minder. Alleen zij woonde er eerder als ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 10:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Joh, wat lul je nou elke keer dat je mening niet gezegd mag worden? Ben je dan bedreigd of zo? En ja die problemen zijn er. Waar jij naar mijn mening de fout in gaat is een mogelijk probleem met Ayoub direct gelijk te stellen met Marokkaanse rotventjes. Ah we waren al een pagina verder,eens overigens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Werd in de jeugd weggestuurd bij Ajax ( vanwege zijn gedrag)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus laten we nou niet doen of dit uit de lucht komt vallen. En dat dit de schuld van de trainers is. Het is gewoon weer, niet getoetst op een goede kop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 14:23 schreef van geil het volgende:Dus laten we nou niet doen of dit uit de lucht komt vallen. En dat dit de schuld van de trainers is. Het is gewoon weer, niet getoetst op een goede kop. Dit geval is alleen niet te vergelijken met de rest van de Marokkanen. Denk dat El Ahmadi altijd als eerste op het wedstrijd formulier stond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 14:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dit geval is alleen niet te vergelijken met de rest van de Marokkanen. Denk dat El Ahmadi altijd als eerste op het wedstrijd formulier stond. Dat was ook alleen in zijn laatste jaren, Hij noemde zichzelf een ongeleid projectiel, niet te coachen , en absoluut niet met zijn vak bezig. Verkeerde voorbeeld dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 14:23 schreef van geil het volgende:Dus laten we nou niet doen of dit uit de lucht komt vallen. En dat dit de schuld van de trainers is. Het is gewoon weer, niet getoetst op een goede kop. Zegt iemand dat hier? Of zeg jij: iemand heeft twee keer een mars gejat, dus de 3e heeft ie ook gejat. Weet jij wat er exact gebeurd is? Vanuit meerdere kanten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb alles al gezegd , zo klaar als een klontje.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat zegt wel weer genoeg, ja. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 14:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zegt iemand dat hier? Of zeg jij: iemand heeft twee keer een mars gejat, dus de 3e heeft ie ook gejat. Weet jij wat er exact gebeurd is? Vanuit meerdere kanten? De kans is groot dat ik hem dan bineste buiten keer ja als dat mijn mars zou zijn geweest. Jammer voor hem, had ie de keren ervoor maar met zijn vingers vanaf moeten blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 21:40 schreef VVout het volgende:[..] De kans is groot dat ik hem dan bineste buiten keer ja als dat mijn mars zou zijn geweest. Jammer voor hem, had ie de keren ervoor maar met zijn vingers vanaf moeten blijven. We weten nog steeds niets. Dus die 3e mars kan ook wel eens ergens anders liggen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee, was per ongeluk in zijn tas gevallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bagatelliseren is een serieus links beroep. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Maatschappelijke problemen versimpelen, hele bevolkingsgroepen daar de schuld van geven en op onderbuikgevoelens inspelen is voor populisten en bruinhempjes... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Schuldig stellen zonder kennis van zaken moet dan wel zingeving rechts bestaan zijn. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ach. Wat maakt het? Ayoub naar de exit?
Is er iemand die gelooft de 24-jarige Ayoub Feyenoord gaat redden van de ondergang? Dat je met hem wel mee had gedaan om de eerste plaats? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hadden 4de gestaan met Ayoub in de basis en Vilhena op de bank |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En uit de beker geknikkerd . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfde resultaat ongeveer , veel hogere huursom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karsdorp in Ayoub topic. Strange ways. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je de moeite neemt om het te lezen en te begrijpen , dan is het zo logisch als wat . Zie de vraag van T . En het antwoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja logisch, aangaande resultaat. De huur is een zijstap, maar goed telt mee. Karsdorp is overbodig, iedereen wel over eens. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Samen verkopen met Tapia en Botteghin en probeer Guus Til te halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Van Til heeft mee gescoord dan Tapia, en Ayoub samen in de tijd dat ze in de eredivisie spelen. En Botteghin heeft zijn langste tijd gehad bij Feyenoord. Daarom nieuw bloed in de Kuip |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2019 - 11:30 schreef de bluffer het volgende:[..] Van Til heeft mee gescoord dan Tapia, en Ayoub samen in de tijd dat ze in de eredivisie spelen. En Botteghin heeft zijn langste tijd gehad bij Feyenoord. Daarom nieuw bloed in de Kuip Dat klopt. Maar tante Til maakt Feyenoord niet beter. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar beter dan Tapia en Ayoub samen |
|
|
|