|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat hij mag vertrekken. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
ja, dat denk ik ook. Zaterdag kreeg ie er opvallend van langs vanaf de staf. En ik weet 't zelf ook niet. Aardige techniek, op zich ook wel goed inzicht en dit pass, maar als ik zijn fysiek zie dan zie ik geen topvoetballer. Alleen op 10 in de luwte zou gaan, maar die positie is of voor Berghuis of voor Kökcu.
Hij kan niet tegen opnieuw een jaar op de bank, dus vertrek lijkt logisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2019 - 20:36 schreef Bowie het volgende:ja, dat denk ik ook. Zaterdag kreeg ie er opvallend van langs vanaf de staf. En ik weet 't zelf ook niet. Aardige techniek, op zich ook wel goed inzicht en dit pass, maar als ik zijn fysiek zie dan zie ik geen topvoetballer. Alleen op 10 in de luwte zou gaan, maar die positie is of voor Berghuis of voor Kökcu. Hij kan niet tegen opnieuw een jaar op de bank, dus vertrek lijkt logisch. Ja, dus jij hoorde het ook . Het was ook allemaal terecht , veel te wild, uit positie ,rare keuzes, soms leuke dingen doen maar anderzijds verzaken ten koste van het team .( ikzelf vind dat ook bij Tapia) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaat door de mand vallen, |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2019 - 20:42 schreef van geil het volgende:[..] Ja, dus jij hoorde het ook . Het was ook allemaal terecht , veel te wild, uit positie ,rare keuzes, soms leuke dingen doen maar anderzijds verzaken ten koste van het team .( ikzelf vind dat ook bij Tapia) Denk dat dit juist 1 van de spelers is, samen met o.a. Tapia die de grootste stappen kunnen gaan zetten onder Jaap Stam. Zijn spelers die van nature weinig discipline hebben maar onder de juiste dwang best eens heel goed kunnen worden.
Ik ben wel benieuwd hoe dat er aan toegaat in de kleedkamer bij Peru, het verschil met Tapia daar of in de Kuip is echt als dag en nacht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaap en zijn voorganger.... Lijkt wel dag en nacht verschil. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2019 - 08:50 schreef moa het volgende:[..] Denk dat dit juist 1 van de spelers is, samen met o.a. Tapia die de grootste stappen kunnen gaan zetten onder Jaap Stam. Zijn spelers die van nature weinig discipline hebben maar onder de juiste dwang best eens heel goed kunnen worden. Ik ben wel benieuwd hoe dat er aan toegaat in de kleedkamer bij Peru, het verschil met Tapia daar of in de Kuip is echt als dag en nacht. Mee eens...... en geef ze een eerlijke kans en op de goede plek in het veld |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Amsterdam, Haakneus, 1.55 weg ermee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jonguh doe nu eens gewoon. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Verleden jaar zich ernstig misdragen. Met zijn lengte heb je tenzij je Messi heet niets te zoeken op het middenveld. Wil ook zijn geloof verspreiden gewoon lekker laten gaan past niet bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Het is niet de nieuwe Iniesta. Maar hij kan best wel een beetje voetballen. Hij is in ieder geval een verbetering ten opzichte van Clasie. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Eigenlijk van Geel topic maar Ambrabat vind ik onbegrijpelijk. Zag al bij Utrecht dat ie er geen klote van kon. Zelfde als Ayoub kan wel aardig spelen maar wilde een Moskee in het stadion. Dat soort dingen moet je gewoon weten en als je het weet ervan afzien. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Misschien kende ze de stad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stand-up Comedians moet je nooit onderbreken. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haha ja daarom reed Ayoub elke dag naar Amsterdam. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een touw aan zijn benen dan en gaan snoeken. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahahaha Lol was ook slecht vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
‘De trainer wilde me niet opstellen’ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Paar weken geleden "ging Vorig seizoen uiteindelijk minder hard trainen, werd toch niet opgesteld"
Gisteren "Ja ik heb er vorig seizoen alles aan gedaan" |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik hoopte dat hij nog beter zou worden en de lijn door zou zetten van uit Utrecht, maar helaas. Yassin heel veel succes bij je nieuwe club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja ik snap t wel, als jij elke avond alles er aan doet om er op te mogen bij je wijf, maar die draait zich gewoon elke keer om en gaat slapen, heb je op een gegeven moment ook zoiets van, de tyfus? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2019 - 07:34 schreef Stylzz het volgende:Nou ja ik snap t wel, als jij elke avond alles er aan doet om er op te mogen bij je wijf, maar die draait zich gewoon elke keer om en gaat slapen, heb je op een gegeven moment ook zoiets van, de tyfus? Daar heb je toch een vriendin voor? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wellicht een geit in zijn geval |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Weg met die jongen heeft er niets aangedaan ja de trainer :-( Flapdrol vh jaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Donder op zeg, Yassin heeft nogal wat kansen gekregen van die welzijnswerker. Hij heeft aardig wat geduld moeten uitoefenen.
Maar natuurlijk. Hij mag niets zeggen, want speelt 2 matige oefenwedstrijden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2019 - 08:44 schreef FR-Henk het volgende:Donder op zeg, Yassin heeft nogal wat kansen gekregen van die welzijnswerker. Hij heeft aardig wat geduld moeten uitoefenen. Maar natuurlijk. Hij mag niets zeggen, want speelt 2 matige oefenwedstrijden. Hij speelt altijd matig. Want is een matige speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik word doodmoe van deze gast . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
exit voor ayoub , vind hem niet beter als de aankomende jeugd dus wordt weer jaartje bankzitten , beter voor hem en ons |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je bent niet de enige. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Onze bekeermocro veelste klein loopt alleen maar in de weg enge Neel geen kans. Wat zegt de Koran daar over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jij niet goed taal spreken? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Pas me aan heb niets met die lui. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hij mag zich idd. wel eens scheren, maar elke speler verdiend een kans. Al is het maar omdat ze allemaal een topsalaris opstrijken en het anders kapitaalvernietiging is. Denk dat Stam wel snel klaar met hem is als hij een slappe instelling heeft. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ook hier heel hard toezingen en van de winter verkopen |
|
|
|