|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja kom niet aan het vaderschap,dan knap er iets bij Ace hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Grieken werpen van achteren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Mamma hoopt dat het meisje niet de neus van Ayoub krijgt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet echt het neusje van de zalm |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha Brabo's leggen eieren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waar was Ayoubi eigenlijk vandaag? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bevalt mij prima als ie wegblijft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wel een lange bevalling van zijn vrouw hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die neus moet een hoek maken jonguh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Oh nee sorry, ben al afgemeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ayoub gaat het verschil maken.."................not |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nah misschien in Fortnite ofzo.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer niet op de bank.
Weg? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft al een week de enkels vast van zijn vrouw,en staart volverwachting naar t zwarte gat. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Van de hand doen, gaat hem echt niet meer worden bij ons. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Beetje Larsson idee. Je wil hem weg hebben, maar houd ergens ook rekening dat het ineens opbloeit. Mag zichzelf en de club wel wat serieuzer gaan nemen wil hij wat bereiken.
Telefoon verbod |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
weg ermee , dure bankzitter beter verkopen en een paar munten vangen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ga je met zijn medisch dossier nooit meer verkopen. Ja aan een amateur cluppie waar de inspanning minder groot is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Baby is verwekt via Fortnite, ze wachten op de download. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Yassin Ayoub wekt verbazing binnen de Feyenoord-selectie. De middenvelder heeft al drie wedstrijden gemist wegens de aanstaande bevalling van zijn vrouw.
Dennis van Eersel, Feyenoord-watcher voor RTV Rijnmond, vertelt: "Er is altijd wat geweest met Ayoub." College Sinclair Bischop vult aan: "Hij mist om die reden al drie wedstrijden." Van Eersel: "Drie wedstrijden missen vanwege de bevalling van je vrouw, dat vind ik wel rijkelijk veel. Ik heb het zelf een aantal keer meegemaakt, maar zolang duurde die bevalling ook weer niet."
Van Eersel trekt dan ook een duidelijke conclusie over Ayoub. "Hij staat dus niet hoog in de pikorde bij Jaap Stam. Bij Giovanni van Bronckhorst was dat ook niet het geval en dat zegt toch wel iets over zijn kwaliteiten en of hij het gaat halen bij Feyenoord |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 - 17:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Yassin Ayoub wekt verbazing binnen de Feyenoord-selectie. De middenvelder heeft al drie wedstrijden gemist wegens de aanstaande bevalling van zijn vrouw. Dennis van Eersel, Feyenoord-watcher voor RTV Rijnmond, vertelt: "Er is altijd wat geweest met Ayoub." College Sinclair Bischop vult aan: "Hij mist om die reden al drie wedstrijden." Van Eersel: "Drie wedstrijden missen vanwege de bevalling van je vrouw, dat vind ik wel rijkelijk veel. Ik heb het zelf een aantal keer meegemaakt, maar zolang duurde die bevalling ook weer niet." Van Eersel trekt dan ook een duidelijke conclusie over Ayoub. "Hij staat dus niet hoog in de pikorde bij Jaap Stam. Bij Giovanni van Bronckhorst was dat ook niet het geval en dat zegt toch wel iets over zijn kwaliteiten en of hij het gaat halen bij Feyenoord Ik denk dat ze te vroeg hebben ingegrepen en dat het daarom wat langer duurt das normaal maar ja dat snappen ze logischer wijs niet bij Feyenoord.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarmee te vroeg ingegrepen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik snap m ook niet Renato :,) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben ze te vroeg ingeknipt? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Te vroeg ingegrepen bij de bevruchting. Kan zomaar 9 maanden duren eer er geworpen wordt. Zijn we dus kwijt rest van het seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we eerst maar hopen op een gezonde bevallling, wie weet wat er allemaal gaande is. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het ken mij weinig bekoren VVout die prive dingetjes. En dit bedoel ik niet nega- of positief.. Doet mij gewoon weinig dat gekeuvel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Marokko roept , kom terug mijn zoon kom terug..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wanneer de waterblaas eruit is, begint de uitdrijvingsfase: de geboorte van het lam. De ooi heeft genoeg buikpers om de pootjes eruit te duwen. Bij een normale ligging zie je eerst de twee pootjes, met het kopje erbovenop, naar buiten komen. Binnen twee uur moet je schaap hebben gelammerd. Als het lam geboren is, volgt de uitdrijving van een eventueel volgend lam na ongeveer een uur. Grijp niet te vroeg in bij een geboorte. Dat geeft je schaap stress waardoor de worp juist langer duurt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 - 11:30 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wanneer de waterblaas eruit is, begint de uitdrijvingsfase: de geboorte van het lam. De ooi heeft genoeg buikpers om de pootjes eruit te duwen. Bij een normale ligging zie je eerst de twee pootjes, met het kopje erbovenop, naar buiten komen. Binnen twee uur moet je schaap hebben gelammerd. Als het lam geboren is, volgt de uitdrijving van een eventueel volgend lam na ongeveer een uur. Grijp niet te vroeg in bij een geboorte. Dat geeft je schaap stress waardoor de worp juist langer duurt. Zo, ook weer gehad. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 - 11:30 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wanneer de waterblaas eruit is, begint de uitdrijvingsfase: de geboorte van het lam. De ooi heeft genoeg buikpers om de pootjes eruit te duwen. Bij een normale ligging zie je eerst de twee pootjes, met het kopje erbovenop, naar buiten komen. Binnen twee uur moet je schaap hebben gelammerd. Als het lam geboren is, volgt de uitdrijving van een eventueel volgend lam na ongeveer een uur. Grijp niet te vroeg in bij een geboorte. Dat geeft je schaap stress waardoor de worp juist langer duurt. Hahahahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gevalletje van Hassan jas an ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dus z’n vrouw heeft geworpen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word dus gewoon buiten de selectie gehouden. Stam ziet er geen brood in.
Overigens Bannis ook 2x gescoort |
|
|
|