|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo is het. En bespaard in de onkosten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie kijkt er nou elke wedstrijd van Utrecht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uhmm..niet elke wedstrijd, klopt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft wel een neusje voor goals |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb er wel vertrouwen in. Nu Assaidi en Labyad nog,dan cucci als kledinglijn ,audi van de zaak of een Vespa.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 januari 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lange baarden op de tribunes. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En (niet vervelend) overal shoarma grills. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Broodje jood laat maar zeggen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 - 11:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb er wel vertrouwen in. Nu Assaidi en Labyad nog,dan cucci als kledinglijn ,audi van de zaak of een Vespa. Broodje warm vlees, broodje bakpao |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou Ayoub meer dan welkom denk ik zo |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaan we de oorlog ook niet mee winnen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
El Ahmadi is zo jammer ,vecht als een tijger maar heeft geen overzicht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben je lekker mee, gamen bracht bij mij nou ook niet bepaald de productiefste tijd naar boven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lekker belangrijk allemaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat zij ik ook tegen mijn vrouwtje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moeten de fans v Ayoub hun bomgordeltje afdoen als zij de kuip ingaan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 09:08 schreef piet de paler het volgende:Moeten de fans v Ayoub hun bomgordeltje afdoen als zij de kuip ingaan? Moet jij je witte kap afdoen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahahaha nee ik roep gaan Joden joden, dus ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik doe het met mijn zwarte vriendin. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus geen witte kap, wel nationalist, tot de dood .......hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 09:17 schreef piet de paler het volgende:Dus geen witte kap, wel nationalist, tot de dood .......hahahahaha Ik dacht dat je ooit je nationaliteit opgegeven had. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat klopt maar ik heb het over Europeaan en de Franse nationaliteit. Het Nederlanderschap is mij lang geleden afgenomen ( dat kon toen gemakkelijk als je in een andere krijgsmacht stapte) maar effe ik ben geen racist, denk alleen iets anders over volkeren waar ik mee gevochten en gewerkt heb. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ach , als je een hekel hebt aan Duitsers dan hoor je niemand . Verander dat woord in Marokkaans en de racist is het toverwoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is zo , maar ik heb geen hekel aan Marocs alleen hun maniertjes. Misschien discrimineer ik wel. Maar ik discimineer op gedrag niet op huidskleur en geloof. Trouwens dit terzijde, wie blijft er vanmiddag in Sparta of ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ben bang dat we er spijt van gaan krijgen, als hij het vertrouwen krijgt bij Utrecht gaat ie de pannen van het dak spelen en wij zitten met Ayoub in ons maag. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 09:42 schreef piet de paler het volgende:Dat klopt maar ik heb het over Europeaan en de Franse nationaliteit. Het Nederlanderschap is mij lang geleden afgenomen ( dat kon toen gemakkelijk als je in een andere krijgsmacht stapte) maar effe ik ben geen racist, denk alleen iets anders over volkeren waar ik mee gevochten en gewerkt heb. Interessant concept: een nationalistische pro-Europeaan. Piet, je bent je tijd ver vooruit! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 09:47 schreef van geil het volgende:Ach , als je een hekel hebt aan Duitsers dan hoor je niemand . Verander dat woord in Marokkaans en de racist is het toverwoord. T gaat me om wat er gezegd wordt, ik vind Fransen ook ongemanierde mongolen. Maar dat is wat anders dan hele volksstammen als terrorist af te stempelen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:[..] T gaat me om wat er gezegd wordt, ik vind Fransen ook ongemanierde mongolen. Maar dat is wat anders dan hele volksstammen als terrorist af te stempelen. Ik heb dat met Engelsen....maar ook daar zitten best wel aardige tussen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het was een algemene opmerking van mij . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 10:17 schreef VVout het volgende:[..] Ben bang dat we er spijt van gaan krijgen, als hij het vertrouwen krijgt bij Utrecht gaat ie de pannen van het dak spelen en wij zitten met Ayoub in ons maag. Ik zet er ook mijn vraagtekens bij. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat van die duitsers is met name een generatiedingetje...(de oorlog enzo). Dat 2 generaties het niet zo hebben op de duitsers is goed voor te stellen. Maar je ziet dat de huidige generatie daar alweer veel relaxter in staat ten opzichte van de huidige generatie duitsers. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat Ayoub te licht is voor Feyenoord...Ligt er aan wie er nog meer op het middenveld gaat spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 11:01 schreef CobusIII het volgende:Ik denk dat Ayoub te licht is voor Feyenoord...Ligt er aan wie er nog meer op het middenveld gaat spelen. Verwacht dat hij op de bank zal zitten tussen Tapia en Amrabat in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 09:08 schreef piet de paler het volgende:Moeten de fans v Ayoub hun bomgordeltje afdoen als zij de kuip ingaan? Schaamteloos |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 10:55 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik heb dat met Engelsen....maar ook daar zitten best wel aardige tussen. Ik heb dat met Nederlanders, deze zijn in het buitenland vaak ongemanierd en denken dat ze zich net zo gedragen kunnen als ze thuis doen en dat het ook nog vanzelfsprekend is dat zij dat ook maar moeten vinden. |
|
|
|