|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 09:08 schreef piet de paler het volgende:Moeten de fans v Ayoub hun bomgordeltje afdoen als zij de kuip ingaan? Kolere wat kan jij toch stom lullen piet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 09:08 schreef piet de paler het volgende:Moeten de fans v Ayoub hun bomgordeltje afdoen als zij de kuip ingaan? Dombo! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind Fransen achterlijk. Vooral daar blijven. Brabanders zijn simpel. Hebben humane hulp nodig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 11:15 schreef van geil het volgende:[..] Verwacht dat hij op de bank zal zitten tussen Tapia en Amrabat in. Dat zou jammer zijn......voor Tapia dan... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 11:35 schreef VVout het volgende:[..] Ik heb dat met Nederlanders, deze zijn in het buitenland vaak ongemanierd en denken dat ze zich net zo gedragen kunnen als ze thuis doen en dat het ook nog vanzelfsprekend is dat zij dat ook maar moeten vinden. Ja, die ook... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klopt ,zie graag geen Nederlanders op m vakantie hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: +1908 of grote hordes Duitsers, Engelsen echt onmogelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Deze zijn het allerergste indd ,wat een onbeschoft volk is dat! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. Irriteer me mateloos aan dat t volk Duitsers zijn prima man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vroeger waren de duitsers ook echt irritant ,nu beter dan bv Engelsen. Alleen ik heb altijd lol met Engelse en nooit met een duitser. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 18:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Vroeger waren de duitsers ook echt irritant ,nu beter dan bv Engelsen. Alleen ik heb altijd lol met Engelse en nooit met een duitser. Dat is waar. Alleen ben ik benieuwd hoe een nuchtere Engelse eruitziet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die kom je tegen bij de apotheek voor de morning after pil |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die bestaan niet op vakantie. Rood verbrand ,dronken en neuken overal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha, holy fok zal je dochter zijn eej |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Genoeg gezien in Spanje van ook hele nette Hollandse meisjes vroegah... Hou ze thuis of ga gewoon mee Ar hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou dit topic is ook weer haram. Onze nationalistische vrienden kunnen tevreden zijn :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 20:10 schreef tomson het volgende:Nou dit topic is ook weer haram. Onze nationalistische vrienden kunnen tevreden zijn :p De dekentjes op de bank worden vervangen door vliegende tapijten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bidons worden waterpijpen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2018 - 20:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Genoeg gezien in Spanje van ook hele nette Hollandse meisjes vroegah... Hou ze thuis of ga gewoon mee Ar hahaha Waarschijnlijk zit ik in de kroeg ernaast :)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Goedzo ,zoals een goede pa betaamt! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahahah heb effe zitten lezen, maar ik ben de minst erge. Mag niets zeggen over bomgordeltjes, en marocs. ( blijf ik toch doen ik ktijg toch gelijk) Ach wat enkele roepen over Duitsers Engelsen is ook stereotyp of toch ????! Yassin , ik hoop dat je een ster wordt ik gun het je.Ik hoop ook dat ik sorry moet gaan zeggen. Maar ik zal nooit monddood worden gemaakt door mensen die op de tribune kanker joden roepen Of andere zaken. Maar we zijn hier om over voetbal te praten toch en ach een grapje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stereotyperen is wat anders Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mwah ik duik even in het woorden boek , sommige woorden gebruik ik misschien verkeerd. Ik denk nog steeds in het Frans, maar dat wordt steeds minder |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Generaliseren is het woord Piet, en hoe scheid je kaf van koren is de vraag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moeilijk is mijn antwoord. Ik weet alleen ( helaas) dat de marokkaanse politie er op los slaat, en thuis de vader de echte baas is. Telkens weer als ik Marrokaanse mensen binnen kreeg moest er eerst een confrontatie komen, dat ging niet te zachtzinnig. Na die tijd heel goed mee te werken, zeer trouw en goede soldaten. Ik zeg niet dat we moeten slaan, maar wel hele strikte regels, en vertellen dat het team telt en niet het individu. Ik hoop echt dat deze jongen slaagt. Dit is mijn ervaring en wil niet zeggen dat ik de wijsheid heb, maar zelf wel ondervonden. En dus geen rascist of betweter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2018 - 18:34 schreef piet de paler het volgende:Moeilijk is mijn antwoord. Ik weet alleen ( helaas) dat de marokkaanse politie er op los slaat, en thuis de vader de echte baas is. Telkens weer als ik Marrokaanse mensen binnen kreeg moest er eerst een confrontatie komen, dat ging niet te zachtzinnig. Na die tijd heel goed mee te werken, zeer trouw en goede soldaten. Ik zeg niet dat we moeten slaan, maar wel hele strikte regels, en vertellen dat het team telt en niet het individu. Ik hoop echt dat deze jongen slaagt. Dit is mijn ervaring en wil niet zeggen dat ik de wijsheid heb, maar zelf wel ondervonden. En dus geen rascist of betweter. Je komt wel aardig vaak terug op dit onderwerp. Ik ken in snel toenemend aantal marok vrouwen die die mannendominantie niet meer accepteren. Hier dus,voor de duidelijkheid. Jij baseert op jouw ervaring. 30 jaar terug moest een Nederlander vooral normaal doen onder nederlanders. Spruitjeslucht. Eigenlijk geldt dat nog. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg ook mijn ervaring.........en ik zal er niet meer op terugkomen.............................................
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2018 - 16:21 schreef piet de paler het volgende:Maar ik zal nooit monddood worden gemaakt door mensen die op de tribune kanker joden roepen Of andere zaken. Maar we zijn hier om over voetbal te praten toch en ach een grapje Man man man waar haal je het vandaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vooral mooi ‘kanker joden’.. of andere zaken
Manmanman |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2018 - 19:28 schreef piet de paler het volgende:Ik zeg ook mijn ervaring.........en ik zal er niet meer op terugkomen............................................. Ik schrijf ook JOUW ervaring. En dat je er niet meer op terug zult komen is JOUW keuze. Je zit er zelf mee, waarom zou je er anders steeds over beginnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Bekijk even alle posts, en dan iets roepen. Laten we het over voetbal hebben dan maar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 - 06:34 schreef piet de paler het volgende:[..] Bekijk even alle posts, en dan iets roepen. Laten we het over voetbal hebben dan maar. Heb alles gelezen piet. Het wordt er gewoon niet beter op. Nee eerst van die stomme praat doen, en als er dan wat tegengas komt moeten we het ineens "maar weer over voetbal hebben" Als jij jezelf dat nou eens eerder had bedacht ipv op de man gaan lopen spelen ? |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Fox sport: Na afloop van de nederlaag tegen Vitesse (1-2) gierden de emoties door het lijf van Yassin Ayoub. De middenvelder speelde zaterdagavond zijn allerlaatste duel in dienst van FC Utrecht. In de zomer verkast Ayoub transfervrij naar Feyenoord.
Tijdens een interview met FOX Sports-presentatrice Hélène Hendriks moet de controleur duidelijk tegen de tranen vechten. "Ik weet niet hoe ik Utrecht ooit terug moet betalen. Wat deze club allemaal voor mij heeft betekend..."
"Het gaat allemaal in een flits voorbij nu. Ik heb hier hele moeilijke periodes gekend, ook privé. Ik heb altijd steun gehad", vervolgde Ayoub met een brok in z'n keel. "Ook het publiek heb ik altijd achter me gehad."
"Ondanks die moeilijke fases hebben ze mij altijd gesteund. Natuurlijk heb ik altijd mijn best willen doen, we hebben mooie momenten gekend, maar: voor wat zij voor mij hebben gedaan, daar kan ik ze echt niet voor terugbetalen."
Mooie kerel die Ayoub, ik ben op voorhand een fan van hem. Nou nog goed voetbal laten zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 - 08:57 schreef tomson het volgende:[..] Heb alles gelezen piet. Het wordt er gewoon niet beter op. Nee eerst van die stomme praat doen, en als er dan wat tegengas komt moeten we het ineens "maar weer over voetbal hebben" Als jij jezelf dat nou eens eerder had bedacht ipv op de man gaan lopen spelen ? [/quote Ik geef mijn mening uit mijn perspectief. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je bedoelt herkauwen door journalist ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, dit is niet van FOX Interview met de telegraaf. En hij moest ook uithuilen bij mama omdat hij niet geselecteerd was. Dat is dus 3 keer in een week.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Komt niet echt over als een goede stabiele kop. Een keer een kut pot en wat fluitwerk, opvegen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha,hij is oprecht. Of heb je liever een nepjankerd als Wegworst? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, ik ben serieus, verder is hij werkelijk bij bijna elk akkefietje bij Utrecht betrokken , en nogal hyper. Benieuwd hoe dat uitpakt in de kuip met wat druk erop. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ook. Maar ik denk dat deze jongen iig geen kuipvrees heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie geen enkel signaal wat daar op wijst , integendeel . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat Ayoub geen toegevoegde waarde heeft voor Feijenoord. Hij steekt er bij Utrecht ook niet met kop en schouders bovenuit. Vreemde aankoop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Puur omdat hij transfervrij is denk ik, van Geel heeft in de gaten dat zijn balans volledig de verkeerde kant opgaat , zoals MMM al terecht opmerkte. |
|
|
|