|
|
van geil
|
|
|
Jorgensen is al tijden niet fit. En was toch de onbetwiste spits? En Larsson, tja . Het is toch allemaal geneuzel eerste klas. En dat met een begroting van bijna 70 miljoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aha, dus en Vilhena en Ayoub kunnen samen, volgens Gio. En bestaat Vente nog? En Burger? En als Clasie zo slecht is waarom blijft ie dan in de basis? En moet je Larsson wel laten starten in de Kuip? Heul moeilijk allemaal, hoor. Tsjonge, jonge, jonge. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gio mag je niet dus reken maar nergens op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio helpt op deze manier een speler naar de knoppen. |
|
|
|
|
snaad
|
|
|
Ayoub, is de zoveelste speler die Gio niet mag wordt dus naar de kloten geholpen jammer maar een troost hij is niet de eerste hij heeft er al zoveel naar de gotverdomme geholpen Peter Bosz a.u.b. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alsof dat die niks naar zn klote heeft geholpen, rot op met die Bosz.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom mag Ayoub niet op komen draven, Gio? Het Legioen wil uitleg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dank Gio. En doe die meeuw de groeten op dat bejaardenstrand. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het middenveld liep fantastisch, vandaar dat ik wel snap dat je alleen maar aan het warmlopen was....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik heb een beetje het idee dat m’n vrouw het erom doet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zou Gio het niet zo op spelers van Marokaanse afkomst hebben? ;) Nee dat is flauw, maar wel pijnlijk dat hij hem tegen zijn oude club niet eens een invalbeurt gunt. Werkt op den duur niet motiverend voor zo'n jongen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat hij volgende week speelt. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Voor wie dan? Toornstra zal wellicht op den duur plek aan Jorgensen verliezen, maar verder... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 22:43 schreef netsurfer het volgende:Zou Gio het niet zo op spelers van Marokaanse afkomst hebben? ;) Nee dat is flauw, maar wel pijnlijk dat hij hem tegen zijn oude club niet eens een invalbeurt gunt. Werkt op den duur niet motiverend voor zo'n jongen. Das niet flauw zowat half Nederland schijt op dat volk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Raakt wel tijd zo onder andere.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 22:43 schreef netsurfer het volgende:Zou Gio het niet zo op spelers van Marokaanse afkomst hebben? ;) Nee dat is flauw, maar wel pijnlijk dat hij hem tegen zijn oude club niet eens een invalbeurt gunt. Werkt op den duur niet motiverend voor zo'n jongen. Heeft een rot ervaring met Amrarat achter de rug, moet nog ff bekomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelt natuurlijk de beker wedstrijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach natuurlijk. Zo verrassend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Des keizers baard, hij vraagt erom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Irritant mannetje vanavond Kapsones , en geen bal raken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gio heeft een hekel aan dat soort mannetjes en terecht ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo. Weer iemand die afgekeurd is? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In deze samenstelling geen eer aan te behalen. Toch, volgens mij is hij nog trager dan Clasie en Tapia. Past dus goed in t wandeltempo van Vilhena. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
viel vies tegen veel balverlies en volgens mij ook nog kleurenblind heeft vanavond laten zien waarom hij op de bank zit. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
viel vies tegen veel balverlies en volgens mij ook nog kleurenblind heeft vanavond laten zien waarom hij op de bank zit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ga zo'n jongen niet afkraken in zo'n pot. Geen eer te behalen.
Stel zondag maar op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft Geile ook al een dubbelaccount of zo? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 september 2018 - 07:07 schreef Dirk1 het volgende:viel vies tegen veel balverlies en volgens mij ook nog kleurenblind heeft vanavond laten zien waarom hij op de bank zit. Gelukkig doet Clasie het wel goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgens de trainer steeds beter. En die heeft er kijk op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wouter Burger is toch fit, een gezonde Feyenoorder vol spirit wat willen we nog meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zo'n gozer moet gewoon minuten krijgen, vooral als je voorstaat met 3 a 4 goals verschil. En al helemaal als je niet meedoet in een voetbalpiramide. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is geen oplossing , en brengt ook 0 vooruitgang . Het probleem wat je zelf aangeeft moet opgelost worden, en niet de shit naar anderen verschuiven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Tsja. Volgende Amrabatje. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Meneertje denkt dat hij de verlosser is of zo....hij komt van Utrecht af en dat is een ander niveau. Daarnaast is Vilhena niet vertrokken en moet hij op zijn beurtje wachten. Daarnaast kan hij niet op de plek van Clasie spelen zoals dat nu wordt ingevuld. En al zeker niet als Clasie weer een beetje op zijn oude niveau komt. met andere woorden, hij moet aan de bak, beter worden en niet meteen lopen mekkeren. Ik heb leuke dingen van hem gezien, maar ook ruk-wedstrijden. Het is een breedte-speler op dit moment, meer niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena en Ayoub hebben een ding gemeen en dat is een buitenlandse achternaam. Voor de rest niets. |
|
|
|