|
|
Eide
|
|
|
Van Beek geel. Alweer een verdediger die nog bijna een uur door moet. Prima. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Heeft iemand de hand van ten Hag al gespot? Heb de oefen campagne niet gevolgd en vraag me af of hij een andere speelwijze hanteert dan Keizer deed |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een rommelige, eigenlijk bar slechte wedstrijd tot nu toe. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Poeh, knappe redding van Onana. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
110% kans voor F'noord daaro. Komen we zeer goed weg |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Tagliafico maakt goede indruk. Minder snel dan ik verwacht. Maar zeer degelijk verder.
Goede redding Onana. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dikste kans voor de Kakkies ... Ajax optisch wel beter maar creëert geen ene malle moer. Knappe redding Onana. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Het is meer een potje schaken dan een voetbalwedstrijd. Vrees dat we straks die kut mof weer gaan zien ... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Jammer dat de eerste helft toch een beetje tegenviel, als Ajaxfan zijnde. Had toch op meer gehoopt / verwacht. Het was dat Onana de tegendoelpunt van Berghuis deed voorkomen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Twee bussen met Kakkerlakken voor het doel. Lijken maar één doel te hebben: niet verliezen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 15:11 schreef Jaccio het volgende:Heeft iemand de hand van ten Hag al gespot? Heb de oefen campagne niet gevolgd en vraag me af of hij een andere speelwijze hanteert dan Keizer deed Ik zie niets nieuws ... alleen dat de lijn van de laatste wedstrijden voor de winterstop waarbij het beter leek te gaan niet doorgetrokken wordt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede kans nog voor Ajax op het einde. Na kleine kansjes voor KJH en afschoten om het enige gevaar. De kakkerlakken spelen ultradefensief en gokken op 1 of 2 kansjes. Werd nog bijna beloond ook.
Ajax moet de slag om het middenveld gaan winnen om deze wedstrijd beter onder controle te krijgen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ruimte zat om in te voetballen maar net als in Rotterdam veel en veel te slordig. Beste lans krijg je nog tegen. Zal beter moeten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 15:20 schreef pth het volgende:[..] Ik zie niets nieuws ... alleen dat de lijn van de laatste wedstrijden voor de winterstop waarbij het beter leek te gaan niet doorgetrokken wordt. Precies! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax moet echt uit een ander vaatje tappen in de tweede helft, wil Ajax de wedstrijd naar zich toe trekken en winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2018 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
We zullen het moeten hebben van individuele klasse. We hebben spelers zat die het zomaar kunnen beslissen, dus zou goed moeten komen. Denk ook dat als we er een inleggen voor minuut 55, we er dan overheen walsen en gewoon uitlopen naar 4 of 5 doelpunten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2018 door Jaccio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax vier a vijf kleine kansjes en Feyenoord een grote kans. Tegen zon ultradefensieve tegenstander doet Ajax het echt niet slecht. Druk zetten is bij vlagen prima. Aan de bal vaak wat slordig. Intenties lijken me prima.
Tagliafieco begint prima maar zit helemaal fout bij die kans van Feyenoord. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
2 kansen Neres en Kluivert das al.Moet echt beter tweede helft angstige wedstrijd. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ik hoop dat ze gaan beseffen dat bij niet winnen de titelaspiraties de koelkast, als het niet het vriesvak is, in kunnen! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 15:31 schreef pth het volgende:Ik hoop dat ze gaan beseffen dat bij niet winnen de titelaspiraties de koelkast, als het niet het vriesvak is, in kunnen! Nee joh, PSV gaat het ook nog lastig zat krijgen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goh. Wat een kut afstand schoten. Ga is voetballen man, wankers die middenvelders van ons. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Zal best, maar na vanmiddag misschien een gat van 7 punten en volgende week Utrecht uit stemt mij niet echt hoopvol. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Passing is zo slordig ... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 15:35 schreef pth het volgende:[..] Zal best, maar na vanmiddag misschien een gat van 7 punten en volgende week Utrecht uit stemt mij niet echt hoopvol. Ben daar niet zo bang voor eigenlijk. Ongeacht de uitslag van vandaag worden we 'gewoon' kampioen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker hoor, goede aanval ook. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goed afgemaakt ook dor Donny. Keurige goal. Klein beetje mazzel maar dat dwing je af door een aanval met veel tempo. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Mooie goal. Nu uitlopen en slopen. Secure the kill |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Eindelijk dan de verwachtte doelpunt, die we graag in de eerste helft hadden willen zien. Nu is de ban echt gebroken, nu Feyenoord echt komen moet, en de gaten gaan openbreken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klasse aanval weer. Schitterende voorzet van Veltman. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nu zal het normaal gesproken meet open komen te staan bij de kakkies, waar Ajax van zou moeten kunnen profiteren. Mooi trouwens ...commentator: nog niets van vd Beek gezien ... en kwak 1-0 |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Geweldig hoor, 2-0 binnen 10 minuten in de tweede helft. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Slacht ze nu helemaal af die pleuris havenslaven |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
kan mun ogen niet geloven. een voorzet van veltman waaruit een doelpunt komt haha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
De opkomende backs doen het. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Toch complimenten voor die linksachter van F'noord hoor. Goede speler |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Beetje vroeg om hem de hemel in te gaan schrijven, maar wat een verademing die Tagliafico |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Terecht geel. Terecht rood.
Veltman zal wel weer kritiek krijgen. Maar hier krijg je ook je 1e geel voor. Gewoon dom en veel te laat. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Moet je toch zien staan due gefrustreerde stink kakkerlakken ... oprotten met die typhus Jorgensen ... kan van de week die manke nelis van Peppie zijn onkunde demonstreren |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 15:48 schreef NatjosFC het volgende:Terecht geel. Terecht rood. Veltman zal wel weer kritiek krijgen. Maar hier krijg je ook je 1e geel voor. Gewoon dom en veel te laat. Er wordt idd nu al gesteld dat Veltman zich aanstelt en Jorgensen een tweede gele kaart aannaait. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 15:49 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Er wordt idd nu al gesteld dat Veltman zich aanstelt en Jorgensen een tweede gele kaart aannaait. Tja.. Gewoon slim als Veltman hem die kaart aannaait. Moet ook gewoon af en toe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat ten eerste, maar Jorgensen is ook gewoon te laat. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 15:49 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Er wordt idd nu al gesteld dat Veltman zich aanstelt en Jorgensen een tweede gele kaart aannaait. Echt ongehoord. Niemand zou die kritiek krijgen behalve Veltman.
Gewoon dom van Jorgensen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Neres heeft het niet echt vandaag |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Bal demasqué voor Berghuis: een fatsoenlijke verdediger tegenover zich en je ziet het kakkerlakje niet meer. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Missen de kakkies ook niks aan, die prakker heeft werkelijk geen fatsoenlijke bal geraakt. |
|
|
|