|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
|
|
|
slawa
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mogelijk nee of mogelijk ja |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja.....krijgt er te weinig voetbal in. Ook tijdens het kampioensjaar. |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik snap alle nee stemmers niet.
Je hebt een elftal dat tot het einde mee moet doen om de titel. En je staat verdomme 5e en een straatlengte achter op PSV. Wanprestatie.
Gio krijgt tactisch niks voor elkaar. Vandaag was het plan lekker compact spelen. Donderop, dat doe je altijd. Durf eens te voetballen.
Wisselbeleid lachwekkend al jaren, kantelt NOOIT een wedstrijd. Heeft geen aandacht voor talenten. Pest Vermeer weg, die geld waard is.
Elke andere coach was allang ontslagen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja. Brengt vlees nog vis. Vanmiddag niet eens een verlies met opgeheven hoofd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 17:05 schreef MMM het volgende:Ik snap alle nee stemmers niet. Je hebt een elftal dat tot het einde mee moet doen om de titel. En je staat verdomme 5e en een straatlengte achter op PSV. Wanprestatie. Gio krijgt tactisch niks voor elkaar. Vandaag was het plan lekker compact spelen. Donderop, dat doe je altijd. Durf eens te voetballen. Wisselbeleid lachwekkend al jaren, kantelt NOOIT een wedstrijd. Heeft geen aandacht voor talenten. Pest Vermeer weg, die geld waard is. Elke andere coach was allang ontslagen. Malacia? Bijlow 2e keeper gemaakt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Malacia mocht pas na blessures Haps en Nelom. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Pas nadat de hele selectie geblesseerd was en hij er niet meer omheen kon en omdat de 2de keeper besloot weg te gaan. Chapeau |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stemming valt in het nadeel uit van Gio. Start de ontslagprocedure maar alvast...Wie zijn de logische opvolgers? Fraser, Bosz.....wie nog meer? |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Zo snel mogelijk weg met die man! voordat we straks ook uit de beker liggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kans is groot opvlger..........korte termijn Been ? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Peter van der Steen
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Been?!?!? Dat meen je toch niet echt? |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Malacia omdat Nelom geblesseerd was. Als Nelom fit was voor de winterstop had hij natuurlijk gespeeld, weet jij ook.
Bijlow 2e keeper noem jij jeugd een kans geven? Nounou |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik weet niemand anders ja die Duitser |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maakt mij eigenlijk niet uit en ik ben eerlijk als we verliezen van psv dan maakt het geen flikker meer uit dan wordt het helemaal niets in Rotterdam. Dan maar jeugd inzetten en Gio laten aanmodderen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van’t Schip dan, treuriger kan het haast al niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als het maar een trainer met durf is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: 1+1 zou je zeggen Van mij hoeft het niet, maargoed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na de wedstrijd FC U weer stemmen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, Gio moet niet per se weg, maar toont om de haverklap brevetten van onvermogen. Komende wedstrijden ultieme meetpunten: beter voetbal, gedurfd, ballen. Hij heeft nu geen verzachtende omstandigheden meer: geen CL, nagenoeg fitte selectie, vrijuit spelen. En van Persie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gio kan achterover leunen |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
Net terug uit NL,heb er tussen gezeten in het Neuzen stadion en eerlijk gezegd kapot geschaamd wat er voetballend door Feyenoord werd neergezet Wisselbeleid voor de zoveelste keer klote dus gewoon weg met deze trainer word gewoon puinruimen voor de volgende misschien dat die wel de gok met de jeugd aandurft. . Hou mijn hart vast voor woensdag |
|
|
|
|
Guido68
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
nee (maar volgend seizoen moet beter) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Op basis van wat ? Alleen omdat hij hier gespeeld heeft , laat als trainer niets zien , niets. Ja ballen knijpende spelers en ellebogen . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op basis van resultaten met ADO en die kutclub nu geen veelbelovende trainer. Maar goed, Feyenoorder he. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 - 18:48 schreef van geil het volgende:[..] Op basis van wat ? Alleen omdat hij hier gespeeld heeft , laat als trainer niets zien , niets. Ja ballen knijpende spelers en ellebogen . Omdat Van Geel Van Geel is |
|
|
|