|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - ADO Den Haag (Zondag 28 januari 2018, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 28 januari 2018, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Bas Nijhuis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 januari 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hakken over de sloot omdat v. Persie net tijd genoeg heeft het recht te zetten deze keer. 3-2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Rustig aan, sparen voor kraker van woensdag.
1-0 |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ook goed. Is die meeuw ook weer blij :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als Tapia mee doet wordt het weer moeilijk 2-1 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Onzin...maar Tapia kan nu niet meer als CV opgesteld worden. Hij is zo opzichtig gewisseld tegen Utrecht, dat je hem nu niet meer daar kan opstellen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi. Naar het middenveld met em. Vilhena banken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Op het middenveld maakt ie net zo domme fouten |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: liever dat dan spelers die er de hele wedstrijd week na week niks van bakken... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is alweer een eeuwigheid geleden dat hij daar een keer mocht spelen. Maargoed, als hij daar een fout maakt kun je het nog herstellen. Op de laatste lijn wordt dat gewoon afgestraft. Ik geloof er wel in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kijk bij geile staat Tapia er niet in |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Als het aan Geile had gelegen, was Kramer nog eerste spits... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bij Ijsselmeervogels ja. Onder mij was die lantaarnpaal nooit gekomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat speelt en kijkt wat makkelijker. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Afscheids presentje van Nicolai 3-1 in een wederom barslechte wedstrijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We spelen de sterren van de hemel en Robin maakt zijn eerste goals. Tapia wordt in de rust betrapt met Qat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 januari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 - 11:54 schreef van geil het volgende:We spelen de sterren van de hemel en Robin maakt zijn eerste goals. Tapia wordt in de rust betrapt met Qat. Coca bladeren Quat komt uit Ehtiopie....... beide geeft je wel een goed gevoel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind dat Tapia gepest wordt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ook die kan hij niet bijbenen |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: ja dat denk ik ook na weer een slechte wedstrijd het is uitgewerkt met GIO KRIJGT ER NA BIJNA 3 JAAR NOG STEEDS GEEN ENKELE LIJN IN. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wordt jij nooit moe van jezelf Dirk ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We hebben er weer zin in zie ik :) Hoop doet leven : 3-1. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
3-1 de glorie of de gladiolen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is een interessante variant op het bekende gezegde... |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
5-0 minimaal na 2 van zulke zeperds! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou de opstelling en instelling verrassend zijn? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
maar dan wel samen met Kramer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga t weer een keer niet kijken, dus zal wel fantastisch worden, vorige wedstrijd die ik niet kon zien was Sparta uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 09:12 schreef Stylzz het volgende:Ik ga t weer een keer niet kijken, dus zal wel fantastisch worden, vorige wedstrijd die ik niet kon zien was Sparta uit. Thanks! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou de oude verdediging weer ingezet worden Botteghin , Jan arie ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 09:12 schreef Stylzz het volgende:Ik ga t weer een keer niet kijken, dus zal wel fantastisch worden, vorige wedstrijd die ik niet kon zien was Sparta uit. Hier ook. Op de ene of andere manier is het altijd tegen Ado als ik het niet kan zien. En het is altijd kudt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Jones, Nieuwkoop, Van Beek, Tapia, Malacia; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Larsson #feyado |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:31 schreef MMM het volgende:Opstelling Feyenoord: Jones, Nieuwkoop, Van Beek, Tapia, Malacia; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Larsson #feyado Wordt dus niemand gespaard voor woensdag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En terecht. Er overheen knallen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jones is nu bij de warming up bezig met uittrappen. Bizar slecht. Beloofd weer wat voor straks |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Vermeer is verhuurd toch? Dus na dit seizoen einde Jones, Vermeer volgend seizoen eerste keeper, Bijlow tweede. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verjaardag 1,5u uitgesteld. Ff toch de wedstrijd kijken |
|
|
|