|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Makkelie heeft de wedstrijd totaal niet in de hand. Fluit warrig en laat zich volkomen leiden door het publiek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoe kan je die handsbal nou niet zien.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hands niet gezien, vervolgens een gele kaart niet gegeven. Hij gaat het kwijt raken. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Scheids mag wel met wat meer lef fluiten |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ook jij riep het vriend. Zonder aan te vallen hoor. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Scheidsrechter Makkelie heeft nu al teveel fouten gemaakt, to nu toe. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:05 schreef Ajax Warrior het volgende:Hands niet gezien, vervolgens een gele kaart niet gegeven. Hij gaat het kwijt raken. En Utrecht zal er zelfs nog een schepje bovenop doen, de scheidsrechter fluit toch niet... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Makkelie is hard op weg om veruit de slechtste van het veld te worden. Nog ff en zelfs slechter dan het veld. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zekers, maar niet over één positie. Keizer grossierde in wisselingen. Dat is wel een verschil. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:08 schreef Pietje het volgende:[..] Zekers, maar niet over één positie. Keizer grossierde in wisselingen. Dat is wel een verschil. Omdat niemand stabiel was. En nu nog steeds niet. Zowel Feyenoord thuis als deze zijn vooralsnog niet om aan te gluren. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vreemd dat ten Hag die Kutrecht van haver tot gort kent, niet met iets heeft kunnen kunnen komen dat die homo’s totaal verrast (Utrechtenaar = homofiel volgens de dikke van Dale).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2018 door pth -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:09 schreef Loetje het volgende:[..] Omdat niemand stabiel was. En nu nog steeds niet. Zowel Feyenoord thuis als deze zijn vooralsnog niet om aan te gluren. Dat laatste daar heb je uiteraard helemaal gelijk in. De angst regeert. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Nu niet fluiten voor een duw waar Huntelaar geel voor kreeg... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Letterlijk elke bal stuitert alle kanten op. Dit is toch niet te doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wanneer gaat Schone nou eens de vrije trappen nemen. Ziyech bakt er weer helemaal niks van |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dit heeft echt helemaal niets met voetbal te maken. De fik in de Galgenwaard is toch niet in te voetballen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:15 schreef Loetje het volgende:Wanneer gaat Schone nou eens de vrije trappen nemen. Ziyech bakt er weer helemaal niks van Dramatisch die vent. Bijna elke bal verliest hij. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Een hopeloze thuisfluiter! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik had niet verwacht dat Ajax enigszins ondermaats de rust in ging. Had eigenlijk toch wel doelpunten verwacht. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax wordt altijd wakker in de tweede helft. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, vaak wel. Laten we maar hopen, dat het vandaag ook weer gebeurt. Althans het is hard nodig. Tot nu toe niet op aan te zien. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Staat er nu nog eentje, het laatste gras weg te maaien ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je mag zeggen dat het veld slecht is, je mag zeggen dat Makkelie slecht is, maar wat speelt Ajax werkelijk apatisch. Zo slordig, ballen worden gebracht of komen niet aan en het gaat mee in het spel van Utrecht. Dit is nog erger om te zien dan het laatste jaar onder De Boer. Alles moet save zijn.... Wat erger ik me kapot! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En loopt weer te sjokken met het koppie omlaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan moet je korter spelen of wat meer lang en voor de afvallende bal gaan. Heel Ajax is apathisch |
|
|
|
|
HaDee
|
|
|
We weten nu waarom we Labyad nooit moeten halen, op een dergelijk veld een wedstrijd nooit door moeten laten gaan, Ziyech wel kan voetballen maar de ploeg nooit voor langere tijd op sleeptouw kan nemen, deze scheids nooit weer een eredivisiewedstrijd zou moeten fluiten. Heb deze dingen zo heldr kunnen beschrijven omdat de wedstrijd geen fuck aan is. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Probeert Jan-Joost LUL nu weer snel de aandacht te verleggen van de juiste analyse van Bruggink dat er sprake was van donkerrood voor die Utrecht homo. Dat ze die typhus lul niet een keer wegtrappen bij Fox Sports, voegt helemaal niets toe met zijn onzinnige gezwam. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wat een aanfluiting dit veld en deze scheidsrechter !!! hij ziet geen handsbal hij geeft geen donker rood en hij geeft Huntelaar een gele kaart voor een lichte overtreding,wat een balchelijke pipo. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt ongelooflijk hoe simpel Labyad Schone onschadelijk maakt. Wober voor Schone en De Jong naar 6. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Jan Joost lul is een ras Rotterdammer,en dat merk je aan al zijn commentaar die lulhannes |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is een Ajacied. Alleen durft niks meer sinds Pelle hem een Ajacied noemt. Zelfde als Leo Driessen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:27 schreef Loetje het volgende:Echt ongelooflijk hoe simpel Labyad Schone onschadelijk maakt. Wober voor Schone en De Jong naar 6. Labyadje gewoon een typhus schop verkopen, zie je die overgewaarde sukkel de rest van de wedstrijd niet meer. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Gewoon zo laten staan. Komt goede 2e helft. 1e kans moet er wel gelijk in.
Hoop Cassiera te zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:29 schreef pth het volgende:[..] Labyadje gewoon een typhus schop verkopen, zie je die overgewaarde sukkel de rest van de wedstrijd niet meer. Zoek het nou maar eens gewoon bij Ajax zelf.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:29 schreef NatjosFC het volgende:Gewoon zo laten staan. Komt goede 2e helft. 1e kans moet er wel gelijk in. Hoop Cassiera te zien. Die komt nooit. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:28 schreef Loetje het volgende:[..] Is een Ajacied. Alleen durft niks meer sinds Pelle hem een Ajacied noemt. Zelfde als Leo Driessen. Zulke Ajacieden zit ik niet op te wachten ... oprotten met die pleuris nicht en z’n stomme gelul. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:28 schreef Loetje het volgende:[..] Is een Ajacied. Alleen durft niks meer sinds Pelle hem een Ajacied noemt. Zelfde als Leo Driessen. Zulke Ajacieden zit ik niet op te wachten ... oprotten met die pleuris nicht en z’n stomme gelul. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:31 schreef pth het volgende:[..] Zulke Ajacieden zit ik niet op te wachten ... oprotten met die pleuris nicht en z’n stomme gelul. Maar zoek alsjeblieft de ellende bij Ajax zelf |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
En eroverheen nu. Kom op! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Misschien moet je een keer een balletje gaan trappen op de akker van een plaatselijke boer, dan weet je dat dit praktisch onmogelijk is. En ja, ik zie het totaal niet zitten in kutventje Labyad, net zo goed als dat ik het niet zie zitten in die boerenlul ten Hag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lekker Neres! Die denkt dat de ballenjongen hem binnen gaat schieten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:36 schreef pth het volgende:[..] Misschien moet je een keer een balletje gaan trappen op de akker van een plaatselijke boer, dan weet je dat dit praktisch onmogelijk is. En ja, ik zie het totaal niet zitten in kutventje Labyad, net zo goed als dat ik het niet zie zitten in die boerenlul ten Hag. Dan ga je anders spelen, afvallende ballen bijvoorbeeld. Leer realistisch kijken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: En dat gaat dus niet gebeuren onder boertje ten Hag, zekerheid boven alles ... eerst geen doelpunten tegen krijgen en dan zien we wel ... noem het maar de nieuwe zakelijkheid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:41 schreef pth het volgende:[..] En dat gaat dus niet gebeuren onder boertje ten Hag, zekerheid boven alles ... eerst geen doelpunten tegen krijgen en dan zien we wel ... noem het maar de nieuwe zakelijkheid. Het is erger dan bij De Boer |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Inderdaad en dat was al verschrikkelijk ... Ajax de grootste club van Nederland met een fantastische geschiedenis wordt nu geleid door een boertje met als palmares: kampioen van de Jupiler League en winnaar van de play offs met Kutrecht ... het worden weer leuke maanden. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Kan me helemaal niks schelen hoe ze hier winnen. Als ze maar winnen. Het mag van mij zelfs op de PSV manier.. Laf spelen en in de 93e minuut de overwinning stelen. Maakt me helemaal niks uit. Nu moet je denken aan blijven aanhaken bij de koploper, niet aan mooi voetbal spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 13:47 schreef pth het volgende:[..] Inderdaad en dat was al verschrikkelijk ... Ajax de grootste club van Nederland met een fantastische geschiedenis wordt nu geleid door een boertje met als palmares: kampioen van de Jupiler League en winnaar van de play offs met Kutrecht ... het worden weer leuke maanden. Mensen hadden van alles over Keizer na 1 pot. Spel is in 2 potten helemaal kapot |
|
|
|