|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dan toch liever in de finale. Nu is er nog een kansje dat ze zich verslikken in Verbeek's Twente.
Nee, prima loting, heel tevreden mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 februari 2018 - 13:30 schreef netsurfer het volgende:[..] Dan toch liever in de finale. Nu is er nog een kansje dat ze zich verslikken in Verbeek's Twente. Nee, prima loting, heel tevreden mee. Er zijn geen garanties dat je je niet verslikt in Twente of Willem II, gewoon niet zo denken want het is voor alle 4 de strohalm op Europees voetbal. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 01 februari 2018 - 17:44 schreef piet de paler het volgende:Na alle euforie waar ik ook aan deelnam, blijft bij mij het gevoel waarom NU wel er op klappen. En mijn God Jones Jones !!!!, boor de rest blij met Jorgenson alleen hij doet te veel........en Toornstra ja ja wat moet je daar nu mee ? Nou hopen op de loting Roda/ Willem II Twente maar liever geen AZ. en tegen VVV er ook opklappen dan is Piet tevreden. Tuurlijk is er euforie, was er bij mij ook. Maar we zijn er absoluut nog niet. We moeten allereerst niet te makkelijk denken over de wedstrijd tegen Willem II. Onderschatting is levensgevaarlijk. Vergeet niet dat we 2 jaar terug er ook bijna uit gingen tegen Willem II. En dat was ook thuis. Bovendien is Twente/AZ nog lastig zat in de finale. Natuurlijk moet je de beker nu winnen, maar hij is absoluut nog niet binnen.
Wat betreft Jones..had een waardeloze pass op Malacia, die Malacia geel kostte. Anderzijds had Malacia dat kunnen voorkomen door in de bal te komen, dan had hij hem terug kunnen kaatsen en Jones hem weg kunnen roeien. Niettemin een fout van Jones, maar Malacia heeft nog wel te leren op zo'n moment (dat je ziet dat de bal te kort gespeeld wordt) direct naar de bal te rennen ipv te blijven staan wachten. Jones had nog wel een paar cruciale reddingen (iig die op dat schot van Pereiro), maar is zeker nog niet in de vorm van vorig jaar. Wat betreft Toornstra: naar mijn idee altijd opstellen, in elk geval tot RvP fit is. Toornstra loopt veel, zorgt voor beweeglijkheid en dynamiek voorin met zijn loopvermogen. Daarnaast voldoet hij ook aan zijn verdedigende taken. Voorin heeft hij nog weleens een goede steekpass en heeft, ondanks dat hij niet in topvorm is, toch scorend vermogen. Tegen ADO en PSV vond ik hem overigens prima spelen. Zeker tegen PSV heel belangrijk geweest met zijn geren en gesleur en bleef constant gaan en jagen. Jens gewoon in de basis houden, geef die een paar wedstrijden vertrouwen en de vorm komt wel weer. En het zou mij niets verbazen als hij zondag ineens uit scoort, zo vlak nadat hij dat record heeft verbroken... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En hier is dus Martin debet aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kunt ook gewoon te voorZichtig zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tapia nu er uit halen zou ook belachelijk zijn, heeft in de beker één van zijn beste wedstrijden gespeelt. Geef hem alleen kans op Karim zijn plek dan zou er centraal weer een plaatsje vrij komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar daarvoor was t vaak huilen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tis goed afgelopen, ronde verder. Dan kom je er mee weg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zag je trouwens Botteghin er in knallen ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee, ik zag hem wel invallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond het een eerst rare maar later een nuttige wissel, die roste en kopte de laatste minuten heel wat weg. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ze hebben allemaal hun kwaliteiten, maar wie is het meest compleet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Botteghin met Jan Arie met enorme afstand. In de vorm en fitheid van voor de blessures .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 februari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het momentum telt, alleen als het nu weer slecht gaat of Gio dan durft te wisselen is een ander verhaal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat zij overeind bleven had met de vorm en fitheid van het hele team te maken....maar je zal het gaan zien.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hebben we vorig seizoen al gezien , en het begin van dit seizoen , toen we gewoon alles wonnen. De ellende begon pas met blessures |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aan de kwaliteit van de selectie ligt het niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het zal vGeel goed doen om dit te horen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind t wel uit balans |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen creatief middenveld, vervangers voorin achteraf te zwak gebleken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hopen op nog 2 van deze incidenten, dan hebben we iig de beker ... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Iig twee keer de kuip... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hopelijk is dat genoeg voor 2 zeges en dus iig nog een prijs. Maar het zou verbloemen hoe slecht het werkelijk gaat ... |
|
|
|