|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had dan Larsson laten staan, Toornstra voor van persie en Vente had er nooit in gemoeten op,dat tijdstip, kansloos.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
El Ahmadi weigert Gio af te vallen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker Hélène, spijker op de kop
Het is los |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Slechte trainer, slechte aanvoerder, slechte invallers. Echt kansloos. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Persie voor Tapia had beter geweest, alles of niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sociaal werker is gewoon onzin, kritiek prima , maar dit is onzin en sfeer makerij . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:26 schreef RenatoBos het volgende:[..] Had dan Larsson laten staan, Toornstra voor van persie en Vente had er nooit in gemoeten op,dat tijdstip, kansloos.. Dat dus |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heerlijk kritiek.
Zometeen Helene met Gio. Kan niet wachten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lekker open deuren intrappen. No thanks |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Had in ieder geval een pingel gescheeld . Maar daar ligt gelijk de angel , Gio beseft hoe kwetsbaar het achterin is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij Fox snappen ze er ook niets van |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In het geheel niet. Veel te lief voor zijn selectie! Hij zet de boel totaal niet op scherp! Dat zie je terug op het veld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] In het geheel niet. Veel te lief voor zijn selectie! Hij zet de boel totaal niet op scherp! Dat zie je terug op het veld. GG |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat nergens over , neemt juist beslissingen tegen de stroom in, dus sociaal werker is echt onzin. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Gio van Bronckhorst begrijpt er helemaal niets van. Hoe kun je Larsson en Jorgensen wisselen. Onbegrijpelijk gewoon. Wat slecht dat je het vandaag zo laat afweten. Nog meer punten verlies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:34 schreef ras het volgende:Gio van Bronckhorst begrijpt er helemaal niets van. Hoe kun je Larsson en Jorgensen wisselen. Onbegrijpelijk gewoon. Wat slecht dat je het vandaag zo laat afweten. Nog meer punten verlies. Speelden wel allebei een 3, de vervangers overigens ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:34 schreef van geil het volgende:Gaat nergens over , neemt juist beslissingen tegen de stroom in, dus sociaal werker is echt onzin. Je snapt het niet of je leest niet goed of beide. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Tactisch gezien had je niet een aanvaller voor een aanvaller moeten wisselen, maar juist extra in moeten zetten. Boetius is overigens helemaal niet in vorm. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:29 schreef van geil het volgende:[..] Had in ieder geval een pingel gescheeld . Maar daar ligt gelijk de angel , Gio beseft hoe kwetsbaar het achterin is. Als ie het daar de hele wedstrijd op af laat komen wel, met een versterkt middenveld had dit niet gehoeven. Maar goed, op naar de volgende wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk vanaf de wissel JP werd het alleen maar slechter. Gio wilde achter niet 1 op 1 want de veldbezetting was goed en wij hadden de controle.
Schiet mij maar lek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Een 3? Haha schei uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Van Persie 8 min voor t einde brengen is een belediging... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:Eigenlijk vanaf de wissel JP werd het alleen maar slechter. Gio wilde achter niet 1 op 1 want de veldbezetting was goed en wij hadden de controle. Schiet mij maar lek. Gio is gewoon een lafbek.. Is geen andere conclusie mogelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ander woord voor laf vandaag
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gaat er van uit dat ie zich niet met die zaken moet bemoeien en wacht op een wijs besluit van het bestuur??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spelers worden onder Gio ook maar niet beter. Tis gewoon mooi geweest. Maar wel via de voordeur vertrekken, dat is na dit seizoen.
De spelers slepen de beker nog wel binnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:29 schreef van geil het volgende:[..] Had in ieder geval een pingel gescheeld . Maar daar ligt gelijk de angel , Gio beseft hoe kwetsbaar het achterin is. Vind die pingel overigens apart. Een pingel die geen pingel was maar ik hoor daar niemand over |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 17:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind die pingel overigens apart. Een pingel die geen pingel was maar ik hoor daar niemand over Volgens mij schaamde iedereen zich om daar wat over te zeggen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is tijd om frustraties te uiten en te zagen . De spelers ook, al hadden die beter in de spiegel kunnen kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat hoord ook bij Feyenoord ,nooit klagen als het echt moet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 17:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind die pingel overigens apart. Een pingel die geen pingel was maar ik hoor daar niemand over Daar verloren we uiteindelijk de wedstrijd op. Verneukt was de wedstrijd al eerder. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Psies. Koste ons een punt waar we die andere 2 al veel eerder kwijt raakte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik heb inmiddels 112 gebeld. Maak me echt oprecht zorgen . Over beide heren overigens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet doen hoor! Heb je al zelftherapie overwogen? |
|
|
|