|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lamme armen, zwaaien tot begin zomer... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik begin ook maar met zwaaien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Had et em gegund maar helaas. Tot de volgende keer. Als we tegen een amateur spelen voor de beker |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst maar eens de veroorzaker oprotten.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niet recht te praten deze "prestatie". |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Seizoen afmaken. Leert ie omgaan met druk, tegenslag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat maakt ons dat uit? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou inderdaad. Het is geen puppy |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tis wel een Feyenoorder, he. Via voordeur weggaan. En laat hem dan nog die beker halen. En in die laatste maanden ga je dit toch niet meer omkeren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beker gaat te veel verbloemen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloofde het nooit maar was Kuijt de ware coach verleden seizoen en was Elia zo belangrijk. Nu staan we voor de keuze Gio laten aanmodderen of kiezen voor een interim trainer............Kuijt ? Met de 2 assistenten het seizoen laten afmaken? Of Henk v Stee interim dit kan toch niet langer zo ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er wordt gedacht dat we de beker gaan winnen. Wakker worden mensen, dat wordt nog ontiegelijk moeilijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:43 schreef MightyAce het volgende:Er wordt gedacht dat we de beker gaan winnen. Wakker worden mensen, dat wordt nog ontiegelijk moeilijk Of een andere trainer die de boel goed neerzet en eens gaat trainen op corners |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, Jopie van Daele bij Rijnmond. "Vertel maar eens wie er nou beter is geworden. Ja, Berghuis. Da's er 1 van de 24!
Vergeet ie Malacia. Maar goed. Heeft volkomen gelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:43 schreef MightyAce het volgende:Er wordt gedacht dat we de beker gaan winnen. Wakker worden mensen, dat wordt nog ontiegelijk moeilijk Wie denkt dat? Onmiddellijk nekschot! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En dan wel vol overtuiging spelen zeker Schijt aan AZ verdient de beker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tis wel een Feyenoorder, he. Via voordeur weggaan. En laat hem dan nog die beker halen. En in die laatste maanden ga je dit toch niet meer omkeren. . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij bent zeker niet van 020 maar van de kaaskoppen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat een taal in de mails op deze topic |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dit kan echt niet op 16.48 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tis wel een Feyenoorder, he. Via voordeur weggaan. En laat hem dan nog die beker halen. En in die laatste maanden ga je dit toch niet meer omkeren. Blijven vechten voor elk punt, vechten voor die 3 e plaats , iedereen die bij Feyenoord de kop laat hangen er uit schoppen. Maar niet de kop laten hangen daar heeft Piet en hopelijk meerderen een hekel aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:51 schreef piet de paler het volgende:[..] Blijven vechten voor elk punt, vechten voor die 3 e plaats , iedereen die bij Feyenoord de kop laat hangen er uit schoppen. Maar niet de kop laten hangen daar heeft Piet en hopelijk meerderen een hekel aan. AZ is gisteren 2 punten uitgelopen waarin ik dacht dat wij 2 punten dichterbij zouden komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Uiteraard die mogen hem in de reet steken nadat wij hem gewonnen hebben. Schijnen Noord Hollanders lekker te vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] AZ is gisteren 2 punten uitgelopen waarin ik dacht dat wij 2 punten dichterbij zouden komen Exact. Dat gevoel had ik ook zwaar.. De klap is daardoor erg groot bij mij. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] AZ is gisteren 2 punten uitgelopen waarin ik dacht dat wij 2 punten dichterbij zouden komen Twee? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja en AZ is ook geen wonderploeg maar je moet wel blijven vechten voor je positie en voor het legioen ( effe dit wat een treurig Vitesse publiek) anders moet je nu geld terug geven voor de seizoenkaart houders ....... nee dat doen we niet dus vechten vechten strijden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Rekenen is niet zijn sterkste kant ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:54 schreef van geil het volgende:[..] Uiteraard die mogen hem in de reet steken nadat wij hem gewonnen hebben. Schijnen noord Hollanders lekker te vinden. Die geile he. Altijd fake-nieuws lezen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Pruik hangt voor zijn ogen |
|
|
|