|
|
VVout
|
|
|
quote: Viva is een Nederlands weekblad met als doelgroep jonge (geëmancipeerde) vrouwen (20-35 jaar), kijk das niet verkeerd wippen ontbijten en het vuil kunnen ze zelf buiten zetten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zelden zo'n slechte helft gezien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zullen we gewoon eens een ander middenveld doen, ik word hier echt gek van. T mag dan nog kut zijn, maar dan kut met andere poppetjes. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2018 - 21:25 schreef DY het volgende:Wat mij al 3 jaar vies tegenvalt is dat er nog steeds geen basis patronen zijn om terug op te vallen. Slecht spelen kan, maar na 3 jaar nog geen patronen in het spel is echt heel matig. Waarmee ook deze wedstrijd alvast goed is samengevat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2018 - 21:26 schreef VVout het volgende:[..] Viva is een Nederlands weekblad met als doelgroep jonge (geëmancipeerde) vrouwen (20-35 jaar), kijk das niet verkeerd wippen ontbijten en het vuil kunnen ze zelf buiten zetten. Ja overduidelijk. We stappen over op viva.headliner |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gooi alsjeblieft Persie erin voor meer swung |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2018 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:Zullen we gewoon eens een ander middenveld doen, ik word hier echt gek van. T mag dan nog kut zijn, maar dan kut met andere poppetjes. Nee, joh al het andere is vermeende achteruitgang. Vraag maar aan de trainer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja dan kan Nico lekker gaan zitten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weten we nu al in welke tent we je overwinning gaan vieren? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Patty's peeing place. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: Nog mooier is dat je spits al 4 wedstrijden niet fatsoenlijk meer in stelling is gebracht en dat je dan wissels doorvoert in de verdediging. Dat zal het scorend probleem voorin op dit moment zeker oplossen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ligt aan de spelers. Die doen niet wat de trainer ze leert op de training |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bilal in de rangorde vóór Boëtius.... Gaan we dat ook nog meemaken komende tijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 4-3-2, revolutionair |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel opvallend, 0 kansen weggegeven , niet een keer paniek of een bal ertussen. Dat kijkt wel rustig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nicolai is echt heel slecht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met mes en vork eten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daar schrikt de trainer heel erg van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, Jones is een heerlijk rustpunt |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
We hebben de slechte helft nu gehad. Donderspeech van Gio in de kleedkamer, even wat tactische lijnen uitstippelen en gaan die 2de helft! 3-1! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hahahaha.....na 2 minuten lag de bal al op de lat....daarna heeft Groningen niet meer aangevallen.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tikkie terug, tikkie breed...zo slaapverwekkend...valt niet mee om je ogen open te houden na een dag werken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2018 - 21:36 schreef CobusIII het volgende:[..] Hahahaha.....na 2 minuten lag de bal al op de lat....daarna heeft Groningen niet meer aangevallen.. Dat was een vrije trap Cobus, 0 kansen. ondanks slecht spel. Nog amper gezien dit seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sociaal, de tegenstander bij het spel betrekken, als een gastheer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jorgensen maar wisselen zo voor van Persie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hoe ontstond de vrije trap? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Voor Vilhena. Goals hebben we nodig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voorlopig was Groningen het dichtst bij een doelpunt... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berghuis El en Toornstra hadden kunnen scoren , 1 moet er in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ben blij voor je dat je genoten hebt van de eerste helft.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar gaan we weer. Ik denk dat Groningen het lastiger gaat krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het publiek is eindelijk wakker. Ik heb het gevoel dat deze jongens dat zo nodig hebben . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Worden vast moe van het achteruit lopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 februari 2018 door MightyAce -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jaa lkkr aankloteee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen goede controle bij Haps, je bedoelt kutbal Vilhena. |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
Ik denk dat we het prachtige woord abominabel wel van stal mogen trekken als benaming voor deze onzin. Als ik rommel wil zien kijk ik wel in m'n prullenbak. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2018 - 21:56 schreef Duderino het volgende:Ik denk dat we het prachtige woord abominabel wel van stal mogen trekken als benaming voor deze onzin. Als ik rommel wil zien kijk ik wel in m'n prullenbak. Moet je nagaan dat je hier als Groningen fan naar kijkt haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|