|
|
NatjosFC
|
|
|
Ten Hag's wisselbeleid laat zeker te wensen over. Nou had dit natuurlijk allang beslist moeten zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar ongelooflijk gappies... Dit kan gewoon echt niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Drommels nog eens aan toe...
Ja, je hebt grappige namen. Ik zag vorige week een mevrouw op tv met de prachtige achternaam: koppijn. Hoe zielig is dat. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, Loetje. Vandaar dat ik eerder schreef dat ik me serieus zorgen maak. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:00 schreef Pietje het volgende:[..] Drommels nog eens aan toe... Ja, je hebt grappige namen. Ik zag vorige week een mevrouw op tv met de prachtige achternaam: koppijn. Hoe zielig is dat. In de gemeente Eemsmond heb je een dorpje Doodstil. Leg maar eens aan een ADHD'er uit dat je daar woont.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2018 door Loetje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:01 schreef Loetje het volgende:[..] In de gemeente Eemsmond heb je een dorpje Doodstil. Leg maar eens aan een ADHD'er uit dat je daar woont. Hahaha. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vuurtje is nu wel aan. Echt nieuw elan met Frenkie op het middenveld en Ziyech in een vrijere rol op rechtbuiten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Tijd voor een Younes, Cassiera of de Jong. Nieuwe impuls erbij. 75e minuut... vind Ten Hag tot nog toe ronduit slecht. Zag liever Keizer. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:00 schreef Pietje het volgende:[..] Drommels nog eens aan toe... Ja, je hebt grappige namen. Ik zag vorige week een mevrouw op tv met de prachtige achternaam: koppijn. Hoe zielig is dat. Haha die moet een lastige school periode meegemaakt hebben |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dan maar op z'n PSV's... Eén doelpuntje verschil tegen een degradatiekandidaat... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:02 schreef NatjosFC het volgende:Tijd voor een Younes, Cassiera of de Jong. Nieuwe impuls erbij. 75e minuut... vind Ten Hag tot nog toe ronduit slecht. Zag liever Keizer. Klasse dat je dat ook toegeeft! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zit echt op Casseirra te wachten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En waarom geen Siem de Jong? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daar wacht ik al een half jaar op eigenlijk |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut. Maar in dit soort wedstrijden zit ik ook te wachten op Siem. Die maakt in belangrijke wedstrijden wel een doelpuntje |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Echt wel een goede voetballer hoor, maar als je een goal wil maken breng je toch niet Younes? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Die gooide het in de bekerwedstrijd volledig om. In negatieve zin. Denk dat hij dat niet aandurft |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:08 schreef Jaccio het volgende:[..] Die gooide het in de bekerwedstrijd volledig om. In negatieve zin. Denk dat hij dat niet aandurft Oké, dat weet ik, maar dat was maar één sneu momentje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:07 schreef Pietje het volgende:[..] Absoluut. Maar in dit soort wedstrijden zit ik ook te wachten op Siem. Die maakt in belangrijke wedstrijden wel een doelpuntje Wat ik wil zien zijn slimme jongens. Het gaat nu om dat het geen 2-2 wordt 3-1 is mooi meegenomen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:08 schreef Jaccio het volgende:[..] Die gooide het in de bekerwedstrijd volledig om. In negatieve zin. Denk dat hij dat niet aandurft Was ongelukkig en een zeldzaam moment. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ja, ik weet het ook niet hoor. Denk alleen dat dat een reden zou kunnen zijn dat hij Siem op de bank houdt |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:10 schreef Loetje het volgende:[..] Wat ik wil zien zijn slimme jongens. Het gaat nu om dat het geen 2-2 wordt 3-1 is mooi meegenomen Ik bedoelde eigenlijk op een eerder moment. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo zie je ook hoe belangrijk het is om in zo'n eerste kwartier gewoon de kansen af te maken. Als je na 15 minuten op 3-0 staatkan je de rest schriftelijk af. Nu is het weer harken en billen knijpen. En dat tegen een degradatiekandidaat... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hele zware week gehad op deze manier. En vanaf nu gaan de echte zware uitwedstrijden beginnen voor ons |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:15 schreef Eide het volgende:Zo zie je ook hoe belangrijk het is om in zo'n eerste kwartier gewoon de kansen af te maken. Als je na 15 minuten op 3-0 staatkan je de rest schriftelijk af. Nu is het weer harken en billen knijpen. En dat tegen een degradatiekandidaat... Dat klopt helemaal, Eide. Maar veel ploegen onderin vechten voor de punten om rechtstreekse degradatie te ontlopen. Twente is geen uitzondering. Maar volstrekt onnodig, gezien de kansen in de eerste helft |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:15 schreef Eide het volgende:Zo zie je ook hoe belangrijk het is om in zo'n eerste kwartier gewoon de kansen af te maken. Als je na 15 minuten op 3-0 staatkan je de rest schriftelijk af. Nu is het weer harken en billen knijpen. En dat tegen een degradatiekandidaat... Inderdaad. Ik wijt dat echt aan instelling. Heb geen moment de absolute wil gezien om Twente compleet op te vreten vandaag. En die mogelijkheid was er wel degelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:17 schreef Pietje het volgende:[..] Dat klopt helemaal, Eide. Maar veel ploegen onderin vechten voor de punten om rechtstreekse degradatie te ontlopen. Twente is geen uitzondering. Maar volstrekt onnodig, gezien de kansen in de eerste helft Maar Twente heeft nog individuele kwaliteit. Eerste kwartier kun je een monsterscore forceren. Sindsdien hebben we het heel, heel moeizaam gehad en een punt is niet eens heel onterecht als je naar de kwaliteiten kijkt. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Maargoed, 3 punten. Blijft uiteindelijk het belangrijkste |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:18 schreef Loetje het volgende:[..] Maar Twente heeft nog individuele kwaliteit. Eerste kwartier kun je een monsterscore forceren. Sindsdien hebben we het heel, heel moeizaam gehad en een punt is niet eens heel onterecht als je naar de kwaliteiten kijkt. Ik moet je helaas helemaal gelijk geven. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We mogen blij zijn, dat de 3 punten in Amsterdam gebleven zijn. De rest van de wedstrijd moeten we maar snel vergeten, daar dit erg ondermaats was voor Ajax. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Oké, maar hoe lang kan dat goed blijven gaan? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:18 schreef Loetje het volgende:[..] Maar Twente heeft nog individuele kwaliteit. Eerste kwartier kun je een monsterscore forceren. Sindsdien hebben we het heel, heel moeizaam gehad en een punt is niet eens heel onterecht als je naar de kwaliteiten kijkt. Dat is wel het probleem. Een monsterscore zat er gewoon in. Er lag zo veel ruimte in de opening. Dit zijn overwinningen met een nare bijsmaak. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Komende 2 uitwedstrijden zijn PEC en Vitesse en ADO thuis er tussendoor. Ik denk echt dat dit de laatste waarschuwing is geweest voor Ajax |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De eindstand is op z'n PSV's... Pfff Dat was weer een forse partij billenknijpen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:20 schreef Eide het volgende:[..] Dat is wel het probleem. Een monsterscore zat er gewoon in. Er lag zo veel ruimte in de opening. Dit zijn overwinningen met een nare bijsmaak. Jep. Bij 3-0 hebben zij niks meer om voor te spelen. Met 1-0 wel en iedereen weet dat we die goal vaak tegen krijgen
Die wissel was echt om te huilen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:21 schreef Loetje het volgende:Komende 2 uitwedstrijden zijn PEC en Vitesse en ADO thuis er tussendoor. Ik denk echt dat dit de laatste waarschuwing is geweest voor Ajax Zeker! Het MOET anders |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Haha net zo lang als bij PSV hoop ik. Geen idee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alleen zit het bij de een mee en wij krijgen de goals tegen wel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat 1 wissel teweeg brengt. Totale organisatie weg daardoor. Met 1 wissel moet je niet 4 omzettingen doen terwijl je maar 1-0 voor staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat 1 wissel teweeg brengt. Totale organisatie weg daardoor. Met 1 wissel moet je niet 4 omzettingen doen terwijl je maar 1-0 voor staat. Ook dat. Maar ook wie je wisselt... Een van de 2 die uit het niets wat kan doen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ja klopt. Ik zou echt niet weten waar dat aan ligt. Aan de kwaliteit van de spelers kan het niet liggen. Enige wat ik me kan bedenken is instelling. Als Ajax zijnde weet je gewoon dat elke tegenstander 110% geeft, dus dan moet jij gewoon hetzelfde doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Besef even dat me zinsopbouw niet goed was. Bedoelde natuurlijk dat wij wel de goal tegen krijgen wanneer het niet loopt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:38 schreef Loetje het volgende:Besef even dat me zinsopbouw niet goed was. Bedoelde natuurlijk dat wij wel de goal tegen krijgen wanneer het niet loopt. Dat begreep ik al, hoor gap! En je hebt helemaal gelijk. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Vervelende is ook dat je PSV absoluut niet het gevoel geeft dat ze zich zorgen moeten maken. Die denken precies over ons wat wij over hen denken. 'Die houden dit nooit vol' |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:52 schreef Jaccio het volgende:Vervelende is ook dat je PSV absoluut niet het gevoel geeft dat ze zich zorgen moeten maken. Die denken precies over ons wat wij over hen denken. 'Die houden dit nooit vol' Nouja, het ligt meer anders. Denk eens aan dat PSV iedere keer de druk bij ons kan leggen en nooit andersom. Dit komt weer door de autoriteiten. Het zou leuk zijn als de dagen eens omgedraaid zouden worden en wij hun de wedstrijd in laten gaan met 4 punten achterstand in plaats van zelf met 10. Dat scheelt even 6 punten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat 1 wissel teweeg brengt. Totale organisatie weg daardoor. Met 1 wissel moet je niet 4 omzettingen doen terwijl je maar 1-0 voor staat. En toch kwam na de 1-1 ook een periode met beter voebal. Ik snap die keuze ook wel. Ik vond juist de keuze voor Younes heel erg vreemd.
Overigens snap ik de keuze van Ten Hag. Ik ben het er niet mee eens. Ik vind dat je met 1-0 voor niet moet wisselen op meer controle. Los van de omzettingen was de keuze om een pure rechtsback te wisselen voor een extra verdediger. Dat doe je met een stand van 3-0, niet in zo'n pot. |
|
|
|