|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 15:20 schreef Loetje het volgende:[..] Nouja, het ligt meer anders. Denk eens aan dat PSV iedere keer de druk bij ons kan leggen en nooit andersom. Dit komt weer door de autoriteiten. Het zou leuk zijn als de dagen eens omgedraaid zouden worden en wij hun de wedstrijd in laten gaan met 4 punten achterstand in plaats van zelf met 10. Dat scheelt even 6 punten. Daar zit ook wat in inderdaad. Maar helaas staat het speelschema gewoon vast, dus zullen we op een andere manier die druk moeten opschroeven. Dat laten we nu na vind ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 15:26 schreef Eide het volgende:[..] En toch kwam na de 1-1 ook een periode met beter voebal. Ik snap die keuze ook wel. Ik vond juist de keuze voor Younes heel erg vreemd. Overigens snap ik de keuze van Ten Hag. Ik ben het er niet mee eens. Ik vind dat je met 1-0 voor niet moet wisselen op meer controle. Los van de omzettingen was de keuze om een pure rechtsback te wisselen voor een extra verdediger. Dat doe je met een stand van 3-0, niet in zo'n pot. Je wisselt 4 posities eigenlijk he. Dan moet je wennen en omschakelen. Dat vond ik heel erg raar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 15:28 schreef Jaccio het volgende:[..] Daar zit ook wat in inderdaad. Maar helaas staat het speelschema gewoon vast, dus zullen we op een andere manier die druk moeten opschroeven. Dat laten we nu na vind ik. 7 punten zijn 7 punten gap. 1-0 of 6-0.... Meer dan 3 punten levert het niet op |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Op de ranglijst niet inderdaad. Maar denk dat het echt wel in die Eindhovense koppies gaat zitten als hun achtervolger iedereen compleet van de mat speelt. Nu kun je niks anders doen dan ze proberen nerveus te maken, maar dan moet je dat wel doen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 15:20 schreef Loetje het volgende:[..] Nouja, het ligt meer anders. Denk eens aan dat PSV iedere keer de druk bij ons kan leggen en nooit andersom. Dit komt weer door de autoriteiten. Het zou leuk zijn als de dagen eens omgedraaid zouden worden en wij hun de wedstrijd in laten gaan met 4 punten achterstand in plaats van zelf met 10. Dat scheelt even 6 punten. Ik heb sowieso flink de ziekte in over al die verschillende aanvangstijden, verdeeld over drie dagen: vrijdagavond, zaterdag om 18:30u, om 19:45u en om 20:45u. Vervolgens zondag om 12:30u, om 14:30u en om 16:45u.
Ik verlang naar de tijd dat ALLE wedstrijden op zondagmiddag om 14:30u werden gespeeld. Dat was veel spannender en bovendien veel eerlijker.
Maar ja... money, money, money... leve de commercie! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 15:40 schreef Jaccio het volgende:[..] Op de ranglijst niet inderdaad. Maar denk dat het echt wel in die Eindhovense koppies gaat zitten als hun achtervolger iedereen compleet van de mat speelt. Nu kun je niks anders doen dan ze proberen nerveus te maken, maar dan moet je dat wel doen. Waarom, hebben hun geen invloed op. Je kunt het hooguit doen voor PSV-Ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 15:53 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb sowieso flink de ziekte in over al die verschillende aanvangstijden, verdeeld over drie dagen: vrijdagavond, zaterdag om 18:30u, om 19:45u en om 20:45u. Vervolgens zondag om 12:30u, om 14:30u en om 16:45u. Ik verlang naar de tijd dat ALLE wedstrijden op zondagmiddag om 14:30u werden gespeeld. Dat was veel spannender en bovendien veel eerlijker. Maar ja... money, money, money... leve de commercie! Ik denk dat het met autoriteiten te maken hebben gap. Maar dit verziekt het wel. Zaterdag was vroeger half 8 en zondag half 3. Nu allemaal van die kuttijden. Avondwedstrijden ook, als je van ver moet komen met het OV kun je niet |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Het is altijd goed om degene die je achtervolgt zo nerveus mogelijk te krijgen. Hoe meer druk ze voelen, hoe groter de kans dat ze fouten gaan maken. H'veen, Feyenoord, Utrecht, AZ, Ajax en ook Roda uit krijgen ze nog. Had liever dat ze die wedstrijden nerveus beginnen dan met zelfvertrouwen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 15:26 schreef Eide het volgende:[..] En toch kwam na de 1-1 ook een periode met beter voebal. Ik snap die keuze ook wel. Ik vond juist de keuze voor Younes heel erg vreemd. Overigens snap ik de keuze van Ten Hag. Ik ben het er niet mee eens. Ik vind dat je met 1-0 voor niet moet wisselen op meer controle. Los van de omzettingen was de keuze om een pure rechtsback te wisselen voor een extra verdediger. Dat doe je met een stand van 3-0, niet in zo'n pot. Ik vermoed dat jij een hele andere wedstrijd heb gezien dan ik. Ajax speelde de hele 2e helft niet geweldig. Als je dan wisselt ga je niet je hele basis omgooien. Je brengt een rechtsback, vervolgens schuif je de rechtsback naar het centrum, de centrumspeler naar de nummer 10 plek en de nummer 10 plek naar rechtsbuiten. Totaal onnodig vind ik. Daarnaast vond ik Kluivert echt niet supergoed spelen, de 2e helft te vaak naar binnen getrokken terwijl hij het veld juist breed had moeten houden.
Ik blijf erbij dat het een belachelijke wissel was. En helemaal daar Neres vanuit het niets iets kan creëren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:00 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat het met autoriteiten te maken hebben gap. Maar dit verziekt het wel. Zaterdag was vroeger half 8 en zondag half 3. Nu allemaal van die kuttijden. Avondwedstrijden ook, als je van ver moet komen met het OV kun je niet Dat laatste heb ik ooit in een ander topic (ik weet niet meer welke) ook al eens aangekaart: Geld is belangrijker dan supporters. Ook ik meldde toen dat het voor sommige supporters totaal ondoenlijk is om bepaalde wedstrijden te bezoeken door die vervloekte (late) uren. Waardeloos. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:03 schreef Jaccio het volgende:[..] Het is altijd goed om degene die je achtervolgt zo nerveus mogelijk te krijgen. Hoe meer druk ze voelen, hoe groter de kans dat ze fouten gaan maken. H'veen, Feyenoord, Utrecht, AZ, Ajax en ook Roda uit krijgen ze nog. Had liever dat ze die wedstrijden nerveus beginnen dan met zelfvertrouwen Ik vind dit meer (en ik begrijp dat wel hoor) iets zoeken om geloof te houden. Maar neem van mij aan, je voelt pas echt druk als ze dichterbij komen. En al helemaal omdat zoals ik al eerder zei, wij steeds vanaf 10 punten moeten komen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:11 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste heb ik ooit in een ander topic (ik weet niet meer welke) ook al eens aangekaart: Geld is belangrijker dan supporters. Ook ik meldde toen dat het voor sommige supporters totaal ondoenlijk is om bepaalde wedstrijden te bezoeken door die vervloekte (late) uren. Waardeloos. NS rijdt nu tot een uur of 1 naar Den Bosch. Voorheen moest ik als ik met het OV naar een 20.45 wedstrijd ging, een kwartier voor het einde weg. Dat is echt heel vervelend. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:11 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind dit meer (en ik begrijp dat wel hoor) iets zoeken om geloof te houden. Maar neem van mij aan, je voelt pas echt druk als ze dichterbij komen. En al helemaal omdat zoals ik al eerder zei, wij steeds vanaf 10 punten moeten komen. Hopen is het enige wat ik kan doen als supporter op dit moment. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:12 schreef Loetje het volgende:[..] NS rijdt nu tot een uur of 1 naar Den Bosch. Voorheen moest ik als ik met het OV naar een 20.45 wedstrijd ging, een kwartier voor het einde weg. Dat is echt heel vervelend. Dat bedoelde ik ook gap! Het wordt je dus als supporter onmogelijk gemaakt door de KNVB, die weer zwaar onder druk staat van de commerciële maffia, om dat soort wedstrijden te bezoeken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik vermoed dat jij een hele andere wedstrijd heb gezien dan ik. Ajax speelde de hele 2e helft niet geweldig. Als je dan wisselt ga je niet je hele basis omgooien. Je brengt een rechtsback, vervolgens schuif je de rechtsback naar het centrum, de centrumspeler naar de nummer 10 plek en de nummer 10 plek naar rechtsbuiten. Totaal onnodig vind ik. Daarnaast vond ik Kluivert echt niet supergoed spelen, de 2e helft te vaak naar binnen getrokken terwijl hij het veld juist breed had moeten houden. Ik blijf erbij dat het een belachelijke wissel was. En helemaal daar Neres vanuit het niets iets kan creëren. Gefeliciteert, je zegt vrijwel hetzelde als ik behalve dat ik tussen de 1-1 en 1-2 een Ajax heb gezien waar het vuurtje wel kortstondig aan was. Maar voor de vorm mag je het best met mij oneens zijn hoor, net als eerder deze week. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik heb me er bij neergelegd. Dan kan het enkel meevallen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:15 schreef Pietje het volgende:[..] Dat bedoelde ik ook gap! Het wordt je dus als supporter onmogelijk gemaakt door de KNVB, die weer zwaar onder druk staat van de commerciële maffia, om dat soort wedstrijden te bezoeken. Jep. En het kan zoveel beter en spannender |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: We zijn het 100% eens. :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:15 schreef Pietje het volgende:[..] Dat bedoelde ik ook gap! Het wordt je dus als supporter onmogelijk gemaakt door de KNVB, die weer zwaar onder druk staat van de commerciële maffia, om dat soort wedstrijden te bezoeken. Kut maar waar, het is dit of de competitie nog zwakker zien worden. Barcelona - Real Madrid wordt vroeg gespeeld voor de Aziatische markt. Het liefst zou de KNVB elk duel op een aparte tijd laten spelen. TV kijkers leveren geld op, stadionbezoekers zijn aankleding :( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:19 schreef Eide het volgende:[..] Gefeliciteert, je zegt vrijwel hetzelde als ik behalve dat ik tussen de 1-1 en 1-2 een Ajax heb gezien waar het vuurtje wel kortstondig aan was. Maar voor de vorm mag je het best met mij oneens zijn hoor, net als eerder deze week. Bedankt voor de felicitaties. Mag je nog even 3 weken mee wachten. ;-)
Ik vond echter dat door die wissel juist de 1-1 is ontstaan. Doordat je gewoon je hele organisatie overhoop gooit. Dat je na de 1-1 een korte opleving hebt is niet heel raar. Ajax moest ineens weer. Na de 2-1, wat gewoon een simpel gegeven strafschop was, ging het spelpeil weer heel snel bergafwaarts en liepen sommige spelers weer als een kip zonder kop rond omdat de organisatie gewoon onduidelijk was.
En zo heb ik weer meerdere di gen gezien waar de vraagtekens boven mijn hoofd rezen. Waarom lukken passes over 30 tot 50 meter wel en waarom over 3 tot 5 meter niet? Waarom wordt er diverse keren voor de moeilijke oplossing gekozen in plaats van het simpel uitspelen? Enz. Enz. Enz. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:38 schreef Eide het volgende:[..] Kut maar waar, het is dit of de competitie nog zwakker zien worden. Barcelona - Real Madrid wordt vroeg gespeeld voor de Aziatische markt. Het liefst zou de KNVB elk duel op een aparte tijd laten spelen. TV kijkers leveren geld op, stadionbezoekers zijn aankleding :( Daar lijkt het bij Ajax dit seizoen steeds meer op. Hoeveel plaatsen er toch elke keer leeg blijven doordat seizoenkaarthouders gewoon wegblijven. Ik vind dat onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zondagmiddag 14.30 uur gewoon alle wedstrijden! Maar dat is een utopie! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vond zelf dat de 1-1 al een tijdje in de lucht hing. De omzettingen hebben absoluut een effect, ben ik helemaal met je eens, maar zonder zat die tegentreffer er ook aan te komen. Wat mij zo verbaasd is dat je met 1-0 probeert te consolideren. Dat past niet bij Ajax. Dat past niet bij de positie op de ranglijst. Dat past niet bij de spelersgroep.
Ajax krijgt onder Ten Hag fors meer goals tegen, en dat terwijl de man zelf zegt dat Ajax nu compacter staat. De afrekening komt pas aan het einde van het seizoen, maar Ajax is bepaald niet beter geworden onder Ten Hag... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daar lijkt het bij Ajax dit seizoen steeds meer op. Hoeveel plaatsen er toch elke keer leeg blijven doordat seizoenkaarthouders gewoon wegblijven. Ik vind dat onbegrijpelijk. Eens. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:38 schreef Eide het volgende:[..] Kut maar waar, het is dit of de competitie nog zwakker zien worden. Barcelona - Real Madrid wordt vroeg gespeeld voor de Aziatische markt. Het liefst zou de KNVB elk duel op een aparte tijd laten spelen. TV kijkers leveren geld op, stadionbezoekers zijn aankleding :( Ook jij hebt helemaal gelijk. Alles, echt alles, moet wijken voor de commercie. In de meeste (Europese) landen zijn ook wel diverse aanvangstijden, maar bij lange niet zoveel als in Nederland. In een "normaal" weekeinde tellen wij maar liefst ZEVEN (!) verschillende tijden, in de meeste andere landen praat je dan over twee of drie aanvangstijden.
Zoals eerder gezegd: Money, money, money... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar waren wij het al eerder over eens! Die tijd komt nooit meer terug. Of ALLE supporters van ALLE clubs moeten de wedstrijden gaan boycotten. Maar ook dat is een utopie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Vandaag zat ik in het stadion, maar wat vooral pijn doet is de vele lege plekken op de 1ste ring lange zijde. Tis godverdomme waar de camera's opstaan maar de mensen daar lijken alleen te komen als het zonnetje schijnt en er een topper gespeeld moet worden. Ik pleit voor een regeling wat betreft je seizoenskaart. Een percentage dat jij of een ander op die plaats zit. Er zijn nog genoeg wachtenden die de plaats graag over zouden nemen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:48 schreef Pietje het volgende:[..] Ook jij hebt helemaal gelijk. Alles, echt alles, moet wijken voor de commercie. In de meeste (Europese) landen zijn ook wel diverse aanvangstijden, maar bij lange niet zoveel als in Nederland. In een "normaal" weekeinde tellen wij maar liefst ZEVEN (!) verschillende tijden, in de meeste andere landen praat je dan over twee of drie aanvangstijden. Zoals eerder gezegd: Money, money, money... Ik weet dat wij hiertegen al enkele keren geageerd hebben op het forum! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:46 schreef Eide het volgende:Ik vond zelf dat de 1-1 al een tijdje in de lucht hing. De omzettingen hebben absoluut een effect, ben ik helemaal met je eens, maar zonder zat die tegentreffer er ook aan te komen. Wat mij zo verbaasd is dat je met 1-0 probeert te consolideren. Dat past niet bij Ajax. Dat past niet bij de positie op de ranglijst. Dat past niet bij de spelersgroep. Ajax krijgt onder Ten Hag fors meer goals tegen, en dat terwijl de man zelf zegt dat Ajax nu compacter staat. De afrekening komt pas aan het einde van het seizoen, maar Ajax is bepaald niet beter geworden onder Ten Hag... Klopt. Daarom heb ik me ook zo enorm verbaasd in het stadion. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon 3 punten. 5 potjes 4 x winst en een x gelijk.
En dat terwijl er nog genoeg te verbeteren is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou wel eens lekker worden als hier iets aan gedaan wordt. Maar dat zal helaas wel een utopie blijven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vandaag zat ik in het stadion, maar wat vooral pijn doet is de vele lege plekken op de 1ste ring lange zijde. Tis godverdomme waar de camera's opstaan maar de mensen daar lijken alleen te komen als het zonnetje schijnt en er een topper gespeeld moet worden. Ik pleit voor een regeling wat betreft je seizoenskaart. Een percentage dat jij of een ander op die plaats zit. Er zijn nog genoeg wachtenden die de plaats graag over zouden nemen. Ik was er ook zowaar weer eens een keer. Ik vond overigens dat er ook door de rest van het stadion best wat lege plekken te vinden waren |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 17:02 schreef remco k het volgende:[..] Zou wel eens lekker worden als hier iets aan gedaan wordt. Maar dat zal helaas wel een utopie blijven. Inderdaad, het commerciële belang is veel te groot geworden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 17:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik was er ook zowaar weer eens een keer. Ik vond overigens dat er ook door de rest van het stadion best wat lege plekken te vinden waren Ja dat klopt Remco. Het was weer eens triest.
En als je dan een wedstrijd wil bezoeken op een los ticket, omdat je vanwege je werk geen seizoenskaart kan hebben, is het toch wel spijtig om te zien dat er wordt gezegd dat het is uitverkocht terwijl je gewoon grote delen leeg ziet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, niet alleen landelijk maar gewoon Europees! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Hij had gewoon Wober er in moeten gooien voor Schone en daardoor Frankie op Schone zijn plek. Dan had je de verdediging en het halfveld sterker gemaakt met 1 wissel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2018 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 17:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja dat klopt Remco. Het was weer eens triest. En als je dan een wedstrijd wil bezoeken op een los ticket, omdat je vanwege je werk geen seizoenskaart kan hebben, is het toch wel spijtig om te zien dat er wordt gezegd dat het is uitverkocht terwijl je gewoon grote delen leeg ziet. Ik probeerde laatst inderdaad twee kaarten naast elkaar te krijgen. Was onmogelijk werd er gezegd. En als je dan ziet hoe veel lege plekken er zijn.
Ongelooflijk.
Ik was er vandaag op uitnodiging van een leverancier. Erg leuke dag gehad. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 17:20 schreef p111 het volgende:[..] Hij had gewoon Wober er in moeten gooien voor Schone en daardoor Frankie op Schone zijn plek. Dan had je de verdediging en het halfveld sterker gemaakt met 1 wissel. Ik vond de jong vandaag erg matig spelen en aan de bal minder zeker ogen dan anders.
De Ligt vandaag echt fenomenaal goed. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jawel hoor Pietje, ik maak alleen lange dagen (12 tot 14 uur per dag) als vrachtwagenchauffeur. Ik lees wel veel mee maar een stuk minder dan voorheen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 19:03 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jawel hoor Pietje, ik maak alleen lange dagen (12 tot 14 uur per dag) als vrachtwagenchauffeur. Ik lees wel veel mee maar een stuk minder dan voorheen ;-) Wow... trucker. Mooi beroep, gap! De broer van een vriend is ook trucker en die praat lyrisch over zijn vak. Eén 'nadeel': wat jij ook schrijft, zeer lange dagen.
Veel succes en veel plezier. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ajax strooit psv zand in de ogen. die gaan in eindhoven denken dat het niet zo erg is als een keer gelijk spelen daar. En dan pats boem knallen wij er over heen omdat wij toch blijven winnen en psv verliest van feyenoord en van ons speelt thuis gelijk tegen Heerenveen en dan staan wij boven aan....... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 19:10 schreef Pietje het volgende:[..] Wow... trucker. Mooi beroep, gap! De broer van een vriend is ook trucker en die praat lyrisch over zijn vak. Eén 'nadeel': wat jij ook schrijft, zeer lange dagen. Veel succes en veel plezier. Thanks vriend. ik rij gelukkig wel alleen in Nederland, ben savonds en weekeinden lekker thuis ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 19:13 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Thanks vriend. ik rij gelukkig wel alleen in Nederland, ben savonds en weekeinden lekker thuis ;-) Dat is mooi om te lezen, maatje. Home, sweet home ;-) Normaliter gaat daar niks boven. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 14:02 schreef NatjosFC het volgende:Tijd voor een Younes, Cassiera of de Jong. Nieuwe impuls erbij. 75e minuut... vind Ten Hag tot nog toe ronduit slecht. Zag liever Keizer. Tja zo zagen velen liever Keizer, ik bedoel dat het net bij hem een beetje begon te lopen. Iets dat elke trainer elk jaar heeft bij Ajax, pas na de winterstop gaan ze knallen omdat je steeds weer nieuwe spelers hebt.
Ik vind het gewoon fout van het bestuur (Overmars en Van der Sar om Keizer al zo vroeg te ontslaan. HAd gewoon het jaar afgewacht, PSV stond op instorten, van 10 naar 5 punten in 1 week en nu zie ik Ajax weer als een kip zonder kop voetballen, waarbij de ruimte tussen de linies heel groot is. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 12 februari 2018 - 10:04 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Tja zo zagen velen liever Keizer, ik bedoel dat het net bij hem een beetje begon te lopen. Iets dat elke trainer elk jaar heeft bij Ajax, pas na de winterstop gaan ze knallen omdat je steeds weer nieuwe spelers hebt. Ik vind het gewoon fout van het bestuur (Overmars en Van der Sar om Keizer al zo vroeg te ontslaan. HAd gewoon het jaar afgewacht, PSV stond op instorten, van 10 naar 5 punten in 1 week en nu zie ik Ajax weer als een kip zonder kop voetballen, waarbij de ruimte tussen de linies heel groot is. Vind het wel een beetje dubbel. Omdat 80% van de mensen heel lang schreeuwden om het vertrek van Keizer. En nu vinden diezelfde mensen ineens dat Keizer het wel goed deed en doen ze alsof ze allemaal achter hem stonden. (Niet persoonlijk naar jou hoor)
Keizer is weg, of we het er nou mee eens zijn of niet. Laten we gewoon ten Hag steunen. Hij kan het goed gebruiken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 februari 2018 - 11:11 schreef Jaccio het volgende:[..] Vind het wel een beetje dubbel. Omdat 80% van de mensen heel lang schreeuwden om het vertrek van Keizer. En nu vinden diezelfde mensen ineens dat Keizer het wel goed deed en doen ze alsof ze allemaal achter hem stonden. (Niet persoonlijk naar jou hoor) Keizer is weg, of we het er nou mee eens zijn of niet. Laten we gewoon ten Hag steunen. Hij kan het goed gebruiken. Ik ben het helemaal met je eens.
Slechts een aantal hier vonden dat Keijzer langer de tijd moest krijgen, het overgrote deel van de forumbezoekers hier vonden dat hij weg moest. Gebeurt dat en wordt er een ander aangesteld en gaan we na 5 potjes hem al weer veroordelen..
Droevig.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 19:12 schreef Ronald 1960 het volgende:Ajax strooit psv zand in de ogen. die gaan in eindhoven denken dat het niet zo erg is als een keer gelijk spelen daar. En dan pats boem knallen wij er over heen omdat wij toch blijven winnen en psv verliest van feyenoord en van ons speelt thuis gelijk tegen Heerenveen en dan staan wij boven aan....... ha ha ja Ajacieden zijn slim !!! dat doen onze jongens goed. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 12 februari 2018 - 11:11 schreef Jaccio het volgende:[..] Vind het wel een beetje dubbel. Omdat 80% van de mensen heel lang schreeuwden om het vertrek van Keizer. En nu vinden diezelfde mensen ineens dat Keizer het wel goed deed en doen ze alsof ze allemaal achter hem stonden. (Niet persoonlijk naar jou hoor) Keizer is weg, of we het er nou mee eens zijn of niet. Laten we gewoon ten Hag steunen. Hij kan het goed gebruiken. Eens.
Zonder nu in te willen gaan op wat er eerder wel op niet is gezegd; Als je een trainer ontslaat doe je dat om een effect te bereiken. Je wil dat jouw ploeg beter gaat voetballen of meer punten gaat halen. Met dat in het achterhoofd is de vraag wat Ajax met Ten Hag (tot dusver) is opgeschoten wel terecht natuurlijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 februari 2018 - 11:11 schreef Jaccio het volgende:[..] Vind het wel een beetje dubbel. Omdat 80% van de mensen heel lang schreeuwden om het vertrek van Keizer. En nu vinden diezelfde mensen ineens dat Keizer het wel goed deed en doen ze alsof ze allemaal achter hem stonden. (Niet persoonlijk naar jou hoor) Keizer is weg, of we het er nou mee eens zijn of niet. Laten we gewoon ten Hag steunen. Hij kan het goed gebruiken. Je hebt volledig gelijk, Jaccio. Mijn enige kritiek op Erik ten Hag was/is zijn wisselbeleid en dan vooral tegen zijn oude club FC Utrecht. Op het Utrechtse knollenveld liep het voor geen meter. De wedstrijd schreeuwde om nieuwe impulsen d.m.v. een of meerdere wissels en juist in die wedstrijd voerde hij geen enkele wissel door. Dat vond ik op z'n minst bizar en een verkeerde keus.
Verder vind ik -nogmaals- dat je gelijk hebt. We hebben pas enkele wedstrijden onder Ten Hag gespeeld en bepaald niet alleen tegen "gemakkelijke" tegenstanders en op één na (FC Utrecht) hebben we die allemaal gewonnen. Hij verdient (en krijgt) mijn steun. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 12 februari 2018 - 12:58 schreef Eide het volgende:[..] Eens. Zonder nu in te willen gaan op wat er eerder wel op niet is gezegd; Als je een trainer ontslaat doe je dat om een effect te bereiken. Je wil dat jouw ploeg beter gaat voetballen of meer punten gaat halen. Met dat in het achterhoofd is de vraag wat Ajax met Ten Hag (tot dusver) is opgeschoten wel terecht natuurlijk. zkr een terechte vraag... maar ben er wel blij mee dat die weg is... :) niet dat het nu al veel beter is.. maar ben er wel van overtuigd dat dit gaat komen... teminste dat is mijn hoop haha |
|
|
|