|
|
piet de paler
|
|
|
Nou Linssen je wordt dadelijk gepijpt door Leo Driessen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
logisch, je speelt met 2 man minder en even ervoor lag bijna de 2-2 erin, counter en je bent weg. niet heel gek dit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Slechts een miljoen of 26 aan gespendeerd afgelopen zomer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
El ahmadi gast ook nog voor een rooie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Prima coach. 22 punten achter op PSV, kanjer. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Van Beek doet vandaag ook echt alles fout. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik zie wel aanknopingspunten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En werkelijk 0 toegevoegde waarde . eerder -10. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doet me denken aan Been tijdperk |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote: Vorig jaar kampioen.
betere linksback dan vorig jaar, mindere rechtsback. Middenveld gelijk gebleven voorin mis je alleen wisselvallige Elia.
Ik vind het verval wel heel schrijnend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gewoon de weg kwijt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tactisch is Gio net zo dom |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:17 schreef Phyrexian het volgende:[..] Vorig jaar kampioen. betere linksback dan vorig jaar, mindere rechtsback. Middenveld gelijk gebleven voorin mis je alleen wisselvallige Elia. Ik vind het verval wel heel schrijnend. Wellicht had het gescheeld als RvP al in de zomer was gekomen...maar dat zullen we nooit weten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een Tim de Cler-tje? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:18 schreef MightyAce het volgende:[..] Wellicht had het gescheeld als RvP al in de zomer was gekomen...maar dat zullen we nooit weten Toen liet Fener hem toch niet gaan? anders wassie wel gekomen denk ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Beetje in het luchtledige filosoferen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoeveel staan we nu achter op Psv? |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote: Gio haalt er gewoon geen rendement meer uit.
Berghuis St. juste Haps topaankopen (circa 17 miljoen), worden allemaal met winst verkocht. Amrabat, Larsson voordeel van de twijfel Boetius geen succes.
Jones laten staan grote fout geweest, centrum achterin teveel gewisseld. Waarom zit botteghin in godsnaam op de bank de enige killer die je hebt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: De spelers laten alles gaan. Er zijn veel meer dingen aan de hand |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 1 Gio en 1 van Geel :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
FOX laat die herhaling eens zien, basi ja maar was voor malacia is geen rood |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote: ik filosofeer niet, ik vraag.
Ik weet niet waarom hij toen niet kwam, ik vraag of het aan fener lag of aan Gio die ham (nog) niet wilde, of vGeel die hem te duur vond? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat gaat de trainer zeggen na afloop? - Dat de rode kaart bepalend was. - Tot dan hadden we controle op de wedstrijd.
Of een andere? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:22 schreef Phyrexian het volgende:[..] ik filosofeer niet, ik vraag. Ik weet niet waarom hij toen niet kwam, ik vraag of het aan fener lag of aan Gio die ham (nog) niet wilde, of vGeel die hem te duur vond? Nee doelde op mijn eigen opmerking haha |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bezem door de selectie,
Jones, Bilal, Jorgensen, Tapia, Boetius, Diks, Vente (verhuur)
En als zoals vele een andere coach willen, bij Vitesse zit al tijden een prima trainer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: TWEE EN TWINTIG PUNTEN |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote: Maar...... weet je het antwoord, waarom RvP er niet al eerder was? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dan op penalties eruit tegen w2. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die beker moet je niet eens willen winnen eigenlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 22? Niet normaal meer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Karim oogt niet eens pissed Wtf! |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote: hebben we toch genoeg? Althans, als ik de bedragen voor het nieuwe stadion voorbij hoor komen... ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft het seizoen allang afgeschreven |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
En de vakantie al geboekt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bij VVV ook al hoor |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Hoe denk je dat Fraser had gereageerd na zo'n wanprestatie kan niet wachten op de dag dat die trainer wordt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook niet Geen vriendjespolitiek meer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:29 schreef rcrd het volgende:Hoe denk je dat Fraser had gereageerd na zo'n wanprestatie kan niet wachten op de dag dat die trainer wordt Dus je gaat er vanuit dat onder Fraser ook dit soort potjes worden gespeeld? Laat hem dan maar wegblijven hahaha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien heeft Igor nog wat positiefs te melden...ik heb er de kracht niet voor... |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
Die hitler wat een Joke.ajaks krijgt een strafschop wat geen strafschop is en Vitesse krijgt geen rood wat rood is en Feyenoord krijgt zelfs 2 keer rood.waar de eerste gewoon onbesuisd was maar onschuldig maar hij hitler knjber trapt in dat acteursgedrag.hij wilde ons gewoon rood geven die hitler Als je ons rood geeft had je dat die vitessenaaister ook moeten geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2018 door Einzelganger -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: de tekst naar 16.15 uur ook niet denk ik |
|
|
|