|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Pas op ar, de baron is terug |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wat een taal hoort niet op deze topics |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: arena 020 man ben jij |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij ziet alles zo haarscherp. Echt knap. Jij hebt verstand van het leven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha tijd voor de stelling van de dag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: zat jij op de tribune of voor de TV |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: kan de trainer hier wat aan doen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja wel lijn brengen in het team en spelsystemen, goede corners wat meer durf en spelers neerzetten waar ze voor gekocht zijn. Ik zeg niet dat we dan ineens heeeeel goed gaan spelen maar slechter dan dit kan niet |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ook een arena 020 man met zo'n taal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee . Maar van mij mag/moet iedereen nu weg. Heb wel medelijden met de opvolger van van Geel. Puinruimen en afschrijven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Feyenoord-fans zijn inderdaad welbespraakt en beleefd. Luister maar eens in het stadion. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: O we hebben weer een vingerheffer ok Driessen gaat Fellatio bedrijven met Linssen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: vorige jaar vloog je hem nog om de hals met het behalen van het kampioenschap en nu trap je hem de grond in wat een supporter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee. Want die doet het geweldig. Iedereen heeft het gezellig. 4e? Joh, de sfeer is fantastisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker zoupen en op die pruime kroupen ! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat een taal op de topic |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat is niet belangrijk wij winnen gewoon de beker en dan lees je alleen weer goeie teksten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 17:02 schreef de bluffer het volgende:[..] dat is niet belangrijk wij winnen gewoon de beker en dan lees je alleen weer goeie teksten Oh ja joh? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 17:02 schreef de bluffer het volgende:[..] dat is niet belangrijk wij winnen gewoon de beker en dan lees je alleen weer goeie teksten Ik vind u goede meneer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:35 schreef MightyAce het volgende:[..] Dus je gaat er vanuit dat onder Fraser ook dit soort potjes worden gespeeld? Laat hem dan maar wegblijven hahaha Hoop het vanzelfsprekend niet, maar Feyenoord kennende zal ook onder Fraser er nog genoeg van dit soort wedstrijden tussen zitten. Verschil is Fraser zet buttner buiten de selectie bij Gio moet kazim een journalist eerst bedreigen en feyenoord 7 wedstrijden verliezen voor dat die maatregelen neemt. In hart en nieren feyenoorder maar teveel foute keuzes in dit seizoen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 17:02 schreef de bluffer het volgende:[..] dat is niet belangrijk wij winnen gewoon de beker en dan lees je alleen weer goeie teksten Precies. Zoiets als , AZ spelers mogen de beker in hun reet steken na onze overwinning!!! Biertje ? |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:56 schreef MightyAce het volgende:[..] Feyenoord-fans zijn inderdaad welbespraakt en beleefd. Luister maar eens in het stadion. Dat komt door knjbers zoals hitler. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:59 schreef de bluffer het volgende:[..] vorige jaar vloog je hem nog om de hals met het behalen van het kampioenschap en nu trap je hem de grond in wat een supporter Gewoon ontslaan die trainer.hij bakt er niks van.we leven in het heden niet in het verleden zegt men toch?dan gaat het hier ook op.ontslaan die barcaneus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2018 door Einzelganger -- |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:29 schreef rcrd het volgende:Hoe denk je dat Fraser had gereageerd na zo'n wanprestatie kan niet wachten op de dag dat die trainer wordt Fraser nieuwe trainer gio de ww in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2018 door Einzelganger -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fraser , klinkt als...... Ayoutube. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:59 schreef de bluffer het volgende:[..] vorige jaar vloog je hem nog om de hals met het behalen van het kampioenschap en nu trap je hem de grond in wat een supporter Als jij op je werk een jaar goed presteert en het volgende jaar maak je er een teringzooi van. Ben jij dan nog welkom? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Bluffer heeft een wachtgeldregeling. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Voor hem krijgen ze waarschijnlijk subsidie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind je gek dat ik alcolist word, daar kan het carnaval helemaal niets aan doen! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Feyenoord maakt meer kapot dan drank goed kan maken. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
1 ding is positief.nu moet hij van persie wel opstellen.oh nee die lamlul stelt boetius op Haha stomme kleurling |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
quote: Gio heeft de beste centrale verdediger en beste 10 op de bank zitten? Geen voetballend vermogen op het middenveld met Tapia en Amrabat op de bank? Diverse posities waar spelers al weken lang ondermaats presteren?
Jazeker kan de trainer hier iets aan doen!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 18:59 schreef Einzelganger het volgende:1 ding is positief.nu moet hij van persie wel opstellen.oh nee die lamlul stelt boetius op Haha stomme kleurling Rustig aan Adolf |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 18:59 schreef Einzelganger het volgende:1 ding is positief.nu moet hij van persie wel opstellen.oh nee die lamlul stelt boetius op Haha stomme kleurling Doe ff gewoon.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zelfs ik als door jullie benoemde huis rascist zegt dit zelfs niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Arie verviel ook weer in oud gedrag, namelijk ver achteruit lopen het eigen strafschop gebied in. Als hij gewoon zijn lijn houdt, is het buitenspel (2e goal). Nu heft hij het op. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, maar jij bent onze knuffelracist... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt.... kijk hier kan ik iets mee |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Nou Geile, ik heb de wedstrijd lekker weggespoeld! Ze bekijken het maar even voorlopig dan he, Biertje!!!!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ali B maar dan andersom |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die fransen moeten nou toch eens een beetje onderwijs gaan krijgen. Niet teveel natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 19:46 schreef Alexi het volgende:[..] Nou Geile, ik heb de wedstrijd lekker weggespoeld! Ze bekijken het maar even voorlopig dan he, Biertje!!!!! Proost Alexi |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahahha bij mijn haardvuurtje en een ( goed) glaasje wijn kan het heel gezellig zijn |
|
|
|