|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Straks gaan ze fatsoenlijke auto's maken... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Renault 5 alpine, delorean met franse motor , formule 1 met diverse franse motoren............. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 20:08 schreef piet de paler het volgende:Hahahahha bij mijn haardvuurtje en een ( goed) glaasje wijn kan het heel gezellig zijn Elk land z'n leuke kant. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uhhhh mijn huisje staat in Nederland sinds kort mijn huisje in Frankrijk staat te koop hahahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 20:13 schreef piet de paler het volgende:Renault 5 alpine, delorean met franse motor , formule 1 met diverse franse motoren............. Dat zijn niet de auto's waar ik op doel, maar dat weet je denk ik wel. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het wordt er week in week uit niet beter op. Als je tegen Groningen wint, is het niet zeker dat je de volgende wedstrijd wint. Het is niet om aan te gluren.Henk Fraser en John de Wolf moeten de nieuwe technische staf van Feyenoord gaan worden want zoals het nu gaat, glij je steeds verder weg, feyenoord onwaardig gewoon en totaal geen schim van vorig seizoen. Te triest voor woorden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 12 februari 2018 - 01:27 schreef ras het volgende:Het wordt er week in week uit niet beter op. Als je tegen Groningen wint, is het niet zeker dat je de volgende wedstrijd wint. Het is niet om aan te gluren.Henk Fraser en John de Wolf moeten de nieuwe technische staf van Feyenoord gaan worden want zoals het nu gaat, glij je steeds verder weg, feyenoord onwaardig gewoon en totaal geen schim van vorig seizoen. Te triest voor woorden. Je hebt nog steeds niet onderbouwd wat we met De Wolf moeten... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik wil die foto’s niet alleen op Vilhena beoordelen, maar het hele team. Waar haal je de arrogantie vandaan met een onverschillige bek niet te willen luisteren als het elftal zo draaid. Je mag Rotterdam op je blote knieën danken dat je voor Feyenoord mag voetballen en laat dat eerst maar eens zien voordat je hoogmoed uit en grotere aspiraties uitspreekt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
St Juste begint Tapia te imiteren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Weer iemand die niet op zijn eigen plek word opgesteld. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote: Is er wel een plek voor hem?op het kerkhof ja.plek zat.oerwoudloper! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Die enige sport die hem nu gegeven wordt is het zoeken van synoniemen die aanstootgevend kunnen zijn. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
De enige die een voldoende kreeg van mij was jan SchArie van der Heijden! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Precies zoals je het laat overkomen, zodat je daarna de verbeten onschuld kan uithangen. |
|
|
|