|
|
van geil
|
|
|
Nou nee, dat type werd niet gezocht voor het middenveld. Het gelijk van Ziyech(hangend op links) bleek uit de vervangers , Tapia en later Amrabat erbij. En nu weer Ayoutube. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ziyech had een beter gevoel bij Twente, anders had hij 100% bij Feyenoord gespeeld. Zijn we toch goed weggekomen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat er om dat er niet zo'n type kwam . ( meerdere zelfs waren nodig) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 - 18:27 schreef ar het volgende:Ziyech had een beter gevoel bij Twente, anders had hij 100% bij Feyenoord gespeeld. Zijn we toch goed weggekomen Ziyech zou bij ons niet op 10 komen te spelen omdat we Immers al hadden.. Kwam daarom niet |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat En hij kon toen bij Twente meer verdienen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, dat verhaal was al ontkracht, maar blijft structureel rondzingen. Uiteindelijk bleek het gewoon om geld te gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 - 18:20 schreef van geil het volgende:Nou nee, dat type werd niet gezocht voor het middenveld. Het gelijk van Ziyech(hangend op links) bleek uit de vervangers , Tapia en later Amrabat erbij. En nu weer Ayoutube. Ik blijf hierbij. Eens met MMM dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 februari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Eerst de beker pakken........,lijkt mij! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan zal er veel, veel beter gevoetbald moeten worden. Want in de huidige vorm verlies je zomaar van iedereen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 - 19:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee, dat verhaal was al ontkracht, maar blijft structureel rondzingen. Uiteindelijk bleek het gewoon om geld te gaan. Geld wat Twente eigenlijk helemaal niet had mogen uitgeven = competitievervalsing.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 - 10:10 schreef de bluffer het volgende:[..] IK zal Unnerstall de doelman van VVV Venlo halen en met een engelse topclub gaan praten voor versterking op het middenveld en in de aanval Wellicht een optie die keepert van VVV. Maar VVV is geen Feyenoord, hoewel ie het daar goed doet. Is wel interessant omdat ie van zomer gratis is geloof ik. Is misschien niet gek om die reden, dan kan je bovendien je centen steken in de andere posities. Maar wat wel in het nadeel van Unnerstall spreekt is het gegeven dat ie zijn carriere eigenlijk nauwelijks gespeeld heeft en je kan je afvragen wat hij op zijn 27ste bij een club als VVV doet. Maar of ie nu goed genoeg is of niet, hij is wel duidelijk te goed voor VVV, dus dat spreekt dan weer wel in zijn voordeel.
En ik weet niet of de Engelse topclubs de meest logische plek zijn om voor versterkingen op het middenveld en aanval te kijken. Huren vind ik eigenlijk sowieso niet aantrekkelijk, dus dan moet je maar net een goeie hebben die de permanente overstap wil maken omdat ie daar net buiten de boot valt. Maar het is een mogelijkheid. Zou sowieso in het buitenland kijken, want in de eredivisie zie ik die haalbare aanwinsten voor die posities niet lopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 februari 2018 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Henk v stee nieuwe trainert ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een grote dweilmachine er doorheen jagen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is Gio de welzijnswerker er nog steeds? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, wennen we nog meer aan een halfvol glas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een compleet elftal kan vertrekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Te laat, referendum is afgeschaft dus je moet gewoon je klep houden en de rest ook, heb ik geen boodschap aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het forum ook maar even opschonen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens hoor, duurt lang , is van Geel de moderator ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Neenee, Gio dit keer. Is van de overleg- en inspraakcultuur. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gelukkig een hoop onzin verwijderd inmiddels. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Boudewijn gaf het goede voorbeeld, even aankijken , en dan de bezem er doorheen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als het begint te wennen dat zelfs degradiekandidaten vol vertrouwen naar de Kuip komen zit er nog maar weinig glans aan die schaal. De selectie vecht harder met elkaar dan tegen hun tegenstanders. Tijd voor de Adriaanse aanpak. Lekker 25 kilometer laten marsen dat stelletje diva's.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vanaf nu spelen met de spelers van de toekomst. geen Botteghin, geen Arie, geen El, geen Vilhena, geen Toornstra meer....gio eind van de rit ergens anders heen. Kijken of Bosz wil komen... Beker winnen en alvast bouwen aan de ploeg van volgend jaar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We kopen er dus een paar spelers bij voor 26 miljoen. En staan 11 punten achter op AZ die een TOTALE BEGROTING heeft van 24 miljoen. Dan doe je het dus gewoon verkeerd , die spelers zouden zelfs geblesseerd en zonder trainer met twee vingers in de neus , boven zo'n met alle respect "clubje"moeten eindigen , afgetekend zelfs. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 18:32 schreef van geil het volgende:We kopen er dus een paar spelers bij voor 26 miljoen. En staan 11 punten achter op AZ die een TOTALE BEGROTING heeft van 24 miljoen. Dan doe je het dus gewoon verkeerd , die spelers zouden zelfs geblesseerd en zonder trainer met twee vingers in de neus , boven zo'n met alle respect "clubje"moeten eindigen , afgetekend zelfs. Eensert |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maar het ligt sowieso niet aan Gio |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het ligt aan poetin en de Russen.....waar ligt het dan aan, geen lijn in het spel geen looplijnen geen progressie, spelers die je koopt als middenvelder zet je neer als verdediger. Je hebt een ex vedette in huis die zet je niet in? Geen durf in je spel. En even dit Jorgensen international,El Ahmadi International, Tapia international, Berghuis international,Vilhema international, v Persie en ga zo maar door maar ik zie geen ploeg........toch een beetje Gio?, |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
Laten we woensdag nou lekker verliezen, dan ligt Gio in ieder geval buiten. Heb geen zin in een finale tegen AZ in de Kuip. Houden ze beiden hun vorm vast wordt je met 5-0 afgeschminkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Finale duurt nog lang Eerst maar eens halen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof wel dat we van Willem II winnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik verlang naar Tapia op het midden. Eindelijk weer wat voetbal. Zonder Tapia is het resultaat en spel nog meer droefenis gaan brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Staat voor: mee eens? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 21:34 schreef FR-Henk het volgende:Ik verlang naar Tapia op het midden. Eindelijk weer wat voetbal. Zonder Tapia is het resultaat en spel nog meer droefenis gaan brengen. eens.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou. T kon niet veel slechter dachten we. Mis |
|
|
|