|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Heracles (zondag 18 februari 2018, 14:30)
Datum & tijdstip: Zondag 18 februari 2018, 14:30 uur Locatie: de Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Janssen |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou deze winnen ze weer zij het moeizaam natuurlijk, zijn de mondjes weer eventjes dicht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Deze winnen we dus, maar zal op enkele incidenten na niet om aan te gapen zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan niet kijken. Geen moeite mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Gio. Doe maar Bijlow-St. Juste-van Beek-vdH-Haps-El-Amrabat-Tapia-Hanson-Berghuis-Jorgensen. Persie na rust voor.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook de 12e man zal met een positieve instelling de wedstrijd in moeten gaan, anders gaat het zeker fout. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jazeker, of dat het legioen zal kunnen opbrengen ook als het tegen zit de vraag. Het is voor iedereen moeilijk lijkt me dit te blijven inzien zoals het nu gaat. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
7-0!, al heb ik dit keer wel twijfels of dat erin zit ;-P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja Jan, als jij ook al gaat twijfelen dan wordt het helemaal niks! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tja, ze lijken gewoon niet meer te willen voetballen voor de huidige technische staf ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat de bom maar lekker barsten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Het kan nu beter helemaal fout gaan inderdaad en dan volgend seizoen met een schone lei beginnen.
Martin eruit, hele technische staff eruit en heel veel spelers lozen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 februari 2018 - 18:23 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Het kan nu beter helemaal fout gaan inderdaad en dan volgend seizoen met een schone lei beginnen. Martin eruit, hele technische staff eruit en heel veel spelers lozen. Volgens mij is iedereen daar aan toe. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vilhena of Diks start op linksback |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan toch maar onze postbode daar en dan hopelijk Tapia op zijn plek als middenvelder en RvP meteen maar in de spits met Jørgensen erachter:
Jones (liever Bijlow)
Nieuwkoop - Van Beek - Vd Heijden - Vilhena
El Ahmadi - Jørgensen - Tapia
Berghuis - Van Persie - JP of Toure
Kan het zo maar eens 7-0 worden ... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
-Persie niet fit genoeg voor basis -Toornstra wordt niet gepasseerd voor Tapia -Nieuwkoop is nog niet helemaal fit -wordt sowieso JP op de vleugel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wordt gewoon een 2-0 Niet te moeilijk over doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We laten thuis nooit punten liggen dit seizoen pfff |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maar zat Ace, maar zondag niet hoor. Op zeker
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 februari 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoop het voor het publiek en voor de kijkers thuis van harte. Dat ik maar een wereldpot mag missen morgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We gaan winnen echter het zal weer tenenkrommend zijn, en v Persie die een rijst tafel eet in de dug-out en na deze maaltijd v Persie laat warmlopen, nadat hij zijn gebakken pisang op heeft hem gaat inzetten. Tja maar ik ben Feyenoord Fan en ga gewoon weer kijken. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Jones; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Diks; El Ahmadi, Van Persie, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Toornstra. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn opstelling: Helaas Jones,Nieuwkoop,Botteghin,vd Heijden, El Ahmadi,V persie of Tapia,Vilhena, Berghuis, Jorgensen, ja en toch Boetius. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Coach Giovanni van Bronckhorst meent dat het duel met de beloften Van Persie goed heeft gedaan. Hij merkt dat de routinier eraan komt. "Ik zie ook goede dingen terug in de training, met Nico (Jörgensen) en Steven (Berghuis). Ze voelen elkaar aan. Logisch dat die spelers elkaar zoeken in het veld." |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En wanneer gaan we dit zien laatste wedstrijd van de competitie? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Slappe gelul ben ik allang klaar mee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat ie natuurlijk nog een aantal keer herhalen. Dat vindt ie leuk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Minimaal , anders iedereen exit! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaan we weer. Wat zal het een saaie sfeer worden in de Kuip |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee we gaan zingen van vreugde dat we 4 e kunnen worden |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
Volgende week hopelijk een 0-5 nederlaag.in ieder geval een verlies.nou bij Feyenoord weten ze hoe dat moet dus dat moeten we de spelers wel influisteren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo koffie in de mik op naar het stadion, hopelijk zonder controlle ( heb nog steeds een Frans kenteken en dan word je of door Marocs of door de politie lastiggevallen) |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou ik probeer positief te blijven maar dat valt dit seizoen niet mee deze 3 thuis wedstrijden moeten we winnen maakt niet uit hoe,het liefst met acceptabel voetbal maar dat is waarschijnlijk een illusie !!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooi weer tijd voor een leuke voetbalmiddag! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2018 - 11:25 schreef piet de paler het volgende:Zo koffie in de mik op naar het stadion, hopelijk zonder controlle ( heb nog steeds een Frans kenteken en dan word je of door Marocs of door de politie lastiggevallen) Gelukkig zie je het zelf ook in en ben je net op tijd verhuist, nu je kenteken nog :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord: Jones; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Diks; El Ahmadi, Van Persie, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Boëtius. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2018 - 13:29 schreef MMM het volgende:Feyenoord: Jones; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Diks; El Ahmadi, Van Persie, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Boëtius. Diks en Nieuwkoop in de basis, als je Botteghin en Tapia op de bank heb zitten? Jongens wakker worden, we zijn echt aan een nieuwe trainer toe.. Onderstaande is maar een voorbeeldje maar al een heel stuk beter, en niet alleen in mijn ogen mag ik aannemen.
----------------------Jones van Beek-----Botteghin-----vd Heijden-----Vilhena -------El Ahmadi----van Persie-----Tapia Berghuis-----------Jorgensen------------Toornstra |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Interessante linkerkant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: Hechtere defensie met twee goed opkomende backs en meer (veel meer) voetbal op het middenveld, dat is de basis om die gasten voorin vrij te laten voetballen en ze in het mandje te leggen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2018 - 13:52 schreef De Pater het volgende:[..] Diks en Nieuwkoop in de basis, als je Botteghin en Tapia op de bank heb zitten? Jongens wakker worden, we zijn echt aan een nieuwe trainer toe.. Onderstaande is maar een voorbeeldje maar al een heel stuk beter, en niet alleen in mijn ogen mag ik aannemen. ----------------------Jones van Beek-----Botteghin-----vd Heijden-----Vilhena -------El Ahmadi----van Persie-----Tapia Berghuis-----------Jorgensen------------Toornstra Hier ben ik het mee eens. Alleen Beek centraal en Bart rechts. |
|
|
|