BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Opstelling feyenoord seizoen 2018-2019

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 14 februari 2018 - 10:51   quote  deeplink  
Hi allemaal,

ik ben wel benieuwd in wat voor opstelling en met welke namen jullie Feyenoord aan het nieuwe seizoen zouden willen zien beginnen?

Dus ga eens los wie zouden er haalbaar zijn en wat gaan we uitgeven en verdienen aan transfers?
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 14 februari 2018 - 11:12   quote  deeplink  
zelf denk ik dat de volgende namen zullen vertekken:
Jorgensen (20 MLN), Vilhena (10 MLN), Toornstra (7 MLN) , Bilal (1 MLN ), Tapia (4 MLN), van Beek (4 MLN), vermeer ( 4 MLN). Samen 50 MLN.

----------------------------------Vorm----------------------------------------
Dumfries----------------Botteghin-----------St. Juste------------Malacia----
------------------------------------Clasie-----------------------------------
------------------------Ayoub----------------van Persie--------------------
Berghuis----------------------Finnbogason-----------Mason Mount----------

Kosten vorm: Transfervrij
Dumfries: 6 - 7 MLN
Clasie: 6 - 7 MLN
Mount: 8 MLN
Finnbogason: 10 MLN

Kosten 32 MLN. Voor de breedte zou ik graag nog die kardioglu zien en een spits als Veerman voor de laatste minuten
MightyAce
 MightyAce - woensdag 14 februari 2018 - 12:16   quote  deeplink  
Denk dat Clasie tekort komt voor die positie
MMM
 MMM - woensdag 14 februari 2018 - 12:18   quote  deeplink  
Van al die aankopen vind ik alleen Mount interessant. Maar afwachten hoe hij zich verder dit seizoen gaat ontwikkelen
MMM
 MMM - woensdag 14 februari 2018 - 12:18   quote  deeplink  
Voor Jens krijg je geen 7 miljoen natuurlijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 februari 2018 - 12:43   quote  deeplink  
Middenveld lijkt me met die opstelling niet in balans, bovendien is het niveau van die spelers op zijn minst twijfelachtig. Zie geen verbetering in dat middenveld tov het huidige. Verder zou ik geen 10 miljoen in een 29 jarige spits steken. En ook geen 7 miljoen in een rechtsback, als we zelf twee redelijke spelers op die positie al hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 februari 2018 - 12:45   quote  deeplink  
Bovendien weer erg weinig diepgang met die opstelling. Kruipt allemaal weer naar binnen toe. Kortom, andere spelers, maar dezelfde problemen als nu.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 februari 2018 - 13:24   quote  deeplink  
En JanScharie heeft teveel kroketten gegeten?
JanM
 JanM - woensdag 14 februari 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 11:12 schreef yoghurt17 het volgende:
zelf denk ik dat de volgende namen zullen vertekken:
Jorgensen (20 MLN), Vilhena (10 MLN), Toornstra (7 MLN) , Bilal (1 MLN ), Tapia (4 MLN), van Beek (4 MLN), vermeer ( 4 MLN). Samen 50 MLN.

----------------------------------Vorm----------------------------------------
Dumfries----------------Botteghin-----------St. Juste------------Malacia----
------------------------------------Clasie-----------------------------------
------------------------Ayoub----------------van Persie--------------------
Berghuis----------------------Finnbogason-----------Mason Mount----------

Kosten vorm: Transfervrij
Dumfries: 6 - 7 MLN
Clasie: 6 - 7 MLN
Mount: 8 MLN
Finnbogason: 10 MLN

Kosten 32 MLN. Voor de breedte zou ik graag nog die kardioglu zien en een spits als Veerman voor de laatste minuten
Voor Jørgensen hopelijk dankzij een goed WK 25, Vilhena 10 zou fantastisch zijn, Toornstra 3-4 als er al een koper komt, Bilal wordt 0 vrees ik, Tapia hoeft van mij niet weg en zeker niet vor 'slechts' 4, Van Beek gaat denk ik niet weg en 4 voor Vermeer zou mooi zijn, maar ik ben bang dat Brugge een veel lager bedrag heeft bedongen ... Verder krijg je voor JP hopelijk nog iets en misschien voor El bij een transfer? En een vertrek van Malacia valt denk ik niet uit te sluiten, maar hoop ik uiteraard niet!

Dan die opstelling met tussen () de reserves:

Vorm zou kunnen, maar ik hoop eigenlijk dat Bijlow al goed genoeg is (Jones)

Nieuwkoop/St Juste - Van Beek/Botteghin - Vd Heijden (???) - Haps/Malacia

Amrabat of Clasie idd (El Ahmadi) - Ayoub (Tapia/???)

Larsson (Gustafson/Hansson) op #10

Berghuis (???) - Van Persie (Vente/???) - ??? (Touré)
meijerop1
 meijerop1 - woensdag 14 februari 2018 - 14:13   quote  deeplink  
Ik snap werkelijk niet waarom je nieuwe spelers gaat halen voor de plek van Toornstra terwijl diezelfde Toornstra absoluut niet onder doet voor Clasie. Toornstra wordt zo o n d e r g e w a a r d e e r d .
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 februari 2018 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 14:13 schreef meijerop1 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom je nieuwe spelers gaat halen voor de plek van Toornstra terwijl diezelfde Toornstra absoluut niet onder doet voor Clasie. Toornstra wordt zo o n d e r g e w a a r d e e r d .
Keiharde werker, Jens. Maar mist aantal benodigde kwaliteiten.
Leuv
 Leuv - woensdag 14 februari 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Een tik van de molen gehad ??
fr1990
 fr1990 - woensdag 14 februari 2018 - 14:37   quote  deeplink  
—————————Vorm————-
Janmaat——van Beek——St Juste - Haps
———-—Clasie————-Ayoub———————
Berghuis————-RVP———Kalou/Larsson
——————Janssen/Kalou————

Verkopen : Vilhena , Toornstra , Jorgensen , Bilal , Vermeer , Tapia

Verhuren : Vente , Hansson
tomson
 tomson - woensdag 14 februari 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Scoort (thuis) wel eens maar loopt ook verschrikkelijk vaak te stuntelen.
Lijdt te vaak zonder onder druk te staan balverlies. Absoluut geen zekerheidje.
JanM
 JanM - woensdag 14 februari 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 14:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Keiharde werker, Jens. Maar mist aantal benodigde kwaliteiten.
en heeft ogenschijnlijk een paar kilotjes te veel ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 februari 2018 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
HaaaaaaaaaaaaahHahahahahahaga H A H A H A
JanM
 JanM - woensdag 14 februari 2018 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 16:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

HaaaaaaaaaaaaahHahahahahahaga H A H A H A
Het is pas zijn elfde post sinds 2008 Stylzz, wil je dat dit ook zijn laatste was?
MMM
 MMM - woensdag 14 februari 2018 - 18:24   quote  deeplink  
Clasie en Toornstta kun je ook totaal niet vergelijken met elkaar.
ar
 ar - woensdag 14 februari 2018 - 19:20   quote  deeplink  
Jens had je van de zomer moeten verkopen.
Ik ben een fan van Clasie, maar spelers terughalen moet Feyenoord mee stoppen.
Ga creatief scouten.
JanM
 JanM - donderdag 15 februari 2018 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 19:20 schreef ar het volgende:
Jens had je van de zomer moeten verkopen.
Ik ben een fan van Clasie, maar spelers terughalen moet Feyenoord mee stoppen.
Ga creatief scouten.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 15 februari 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 14:37 schreef fr1990 het volgende:
—————————Vorm————-
Janmaat——van Beek——St Juste - Haps
———-—Clasie————-Ayoub———————
Berghuis————-RVP———Kalou/Larsson
——————Janssen/Kalou————

Verkopen : Vilhena , Toornstra , Jorgensen , Bilal , Vermeer , Tapia

Verhuren : Vente , Hansson
Vincent Janssen vind ik ook een hele goed optie, niet aan gedacht.. maar zou die haalbaar zijn??
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 februari 2018 - 12:51   quote  deeplink  
Fantasieloos en allemaal vergane glorie.
Jullie moeten dolblij worden van van Geel.
Dit is typisch zijn soort scouting
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 15 februari 2018 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 12:51 schreef Stylzz het volgende:
Fantasieloos of niet, Janssen zou een uitstekende vervanger zijn.
Of ben je ook iemand die het graag binnen de eredivisie houdt. Versterkingen halen voor de CL zoals dit seizoen uit de eredivisie. Bij clubs als Herenveen en Utrecht. Dat zijn pas fantasieloze en domme ideeën.

Ik snap niet dat je bijna 20 miljoen trekt voor spelers uit de Mickey mouse competitie, deze competitie zakt Europees steeds verder weg dat is een feit en Feyenoord gaat de spelers uit die competitie halen. Begint nu alweer met Ayoub, waar iets voor valt te zeggen omdat hij transfervrij is, maar zolang je niet verder kijkt dan deze competitie wordt het niks als je het mij vraagt
JanM
 JanM - donderdag 15 februari 2018 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 12:51 schreef Stylzz het volgende:
Clasie zou ik nog wel aandurven, want dat zou dan van hem een heel bewuste keuze zijn en hij heeft nog de leeftijd dat hij zijn oude niveau bij ons weer kan terugpakken. Janssen zou net het voordeel van de twijfel krijgen, maar er moet een betere spits te vinden zijn. Janmaat en Kalou zijn ook wat mij betreft vergane glorie ja.

Geef dan liever jongens als Gustafson, Hansson, Schuurman?, Touré, El Hankouri?, Vente maar een kans en los de schuld aan VvF ASAP af en ga opnieuw bouwen met de jeugd die er aan schijnt te komen, los van natuurlijk wel enkele versterkingen die zullen moeten worden aangetrokken!

En Vorm transfervrij voor een jaar (met Jones als 2e keeper) als Bijlow nog niet klaar geacht wordt voor de basis, maar Bijlow moet je dan m.i. wel een jaar verhuren aan een ED-club!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 februari 2018 - 17:10   quote  deeplink  
Dat bedoel ik. Eigenlijk zijn alle spelers aangedragen hier en nu oplossingen, maar druk voor stuk niet toekomstbestendig en kapitaalvernietiging .

De spelers die van Geel meestal haalt hebben vaak nog restwaarde. Mits ze rendeerden ;D
JanM
 JanM - donderdag 15 februari 2018 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 17:10 schreef Stylzz het volgende:
Dat bedoel ik. Eigenlijk zijn alle spelers aangedragen hier en nu oplossingen, maar druk voor stuk niet toekomstbestendig en kapitaalvernietiging .

De spelers die van Geel meestal haalt hebben vaak nog restwaarde. Mits ze rendeerden ;D
Clasie zou nog kunnen met zijn 26 jaar, maar die heeft nog wel een contract t/m 2020 en een torenhoog salaris bij Southampton ... Hieronder wat jij volgens mij bedoelt (bedragen en waardes van Transfermarkt)

2017/18 gekocht: Berghuis, Haps, St. Juste, Amrabat, Larsson en JP voor € 26,8 mln
Waarde nu: € 34 mln met Berghuis als oudste (26 jaar)

2016/17 gekocht: Jørgensen voor € 3,5 mln
Waarde nu: € 15 mln (27 jaar)

2015/16 gekocht: Vejinovic, Botteghin, Gustafson, Tapia en Kramer voor € 10,5 mln
Waarde nu: € 14,5 mln EXCLUSIEF Kramer met Botteghin als oudste (30 jaar)

2014/15 gekocht: Bilal, Toornstra, Vermeer en El Ahmadi voor € 8,7 mln
Waarde nu: € 11 mln EXCLUSIEF El Ahmadi met Vermeer na El Ahmadi als oudste (32 jaar)

2013/14 gekocht: Pellè voor € 3 mln (toen 27 jaar) die later voor € 11 mln verkocht is aan Southampton

2012/13 gekocht: Immers en Singh voor € 1,4 mln (+ enkele tranfervrije spelers waaronder Janmaat die later voor miljoenen verkocht is, maar dat terzijde)

2011/12 gekocht: geen

Per saldo ziet dat er toch best gezond uit:

2017/18 + € 7,2 mln waardevermeerdering
2016/17 + € 11,5 mln waardevermeerdering
2015/16 + € 4,0 mln waardevermeerdering
2014/15 + € 2,3 mln waardevermeerdering
2013/14 + € 8,0 mln daadwerkelijke winst
2012/13 0
2011/12 0

Daarnaast voldoende missers met gehuurde en transfervrije spelers, absoluut, maar tevens de miljoenenverkopen van veel eigen jeugdspelers, waarvan de belangrijkste waren:

2017/18 Kongolo en Karsdorp voor € 29 miljoen
2016/17
2015/16 Clasie, JP en Manu voor € 17,2 mln
2014/15 BMI en De Vrij voor € 14,7 mln
2013/14
2012/13
2011/12 Fer en Wijnaldum voor € 10,5 miljoen

met Van Beek (€ 4 mln) en Vilhena (€ 9 mln) nog onder contract.

Al met al niet zo'n heel slecht track record voor een TD als je het mij vraagt, toch?
JanM
 JanM - donderdag 15 februari 2018 - 19:22   quote  deeplink  
En hier nog een artikel van vlak voor het begin van het nieuwe seizoen, waarin de totale transferbalans van de afgelopen seizoenen worden opgesomd met als pakkende titel: Martin van Geel goud waard voor Feyenoord

https://www.fr12.nl/nieuws/43458-martin-van-geel-goud-waard-voor-feyenoord.html
meijerop1
 meijerop1 - donderdag 15 februari 2018 - 19:49   quote  deeplink  
He Leuv. lekker complimenteus. Is toch een gewone discussie, toch? Ik vind Jens een topspeler en doet zeker niet onder voor Clasie. En wat jij er van vindt mag/moet je toch zeker zelf weten. Niet meteen gaan schelden joh. Zo zielig......
van geil
 van geil - donderdag 15 februari 2018 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 19:22 schreef JanM het volgende:
En hier nog een artikel van vlak voor het begin van het nieuwe seizoen, waarin de totale transferbalans van de afgelopen seizoenen worden opgesomd met als pakkende titel: Martin van Geel goud waard voor Feyenoord

https://www.fr12.nl/nieuws/43458-martin-van-geel-goud-waard-voor-feyenoord.html
En hier de realiteit,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=385625&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
van geil
 van geil - donderdag 15 februari 2018 - 20:07   quote  deeplink  
Herstel , deze.
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=385336&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
JanM
 JanM - donderdag 15 februari 2018 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Doel je nu op + € 4,5 mln in 'jouw' artikel versus + € 9,8 mln in dat van 'mij' of het grote verschil tussen Feyenoord en die andere 2 clubs?

En al het andere wat erboven staat negeer je voor het gemak even volledig?

Het is en blijf een ruim positief resultaat, zowel qua tranferbalans als waardeontwikkeling van spelers die nog onder contract staan. En pas sinds kort kunnen we het ons zelfs veroorloven om een speler waar miljoenen op wordt geboden gewoon NIET te verkopen!
van geil
 van geil - donderdag 15 februari 2018 - 20:31   quote  deeplink  
Het feit is dat de concurrentie al decennia lang beter belegt .
De percentage's (onderling)worden niet beter in ons voordeel, integendeel .
Zeker niet als je sec transfers bekijkt ( dus geen eigen jeugd)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 februari 2018 door van geil --
JanM
 JanM - donderdag 15 februari 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 20:31 schreef van geil het volgende:
Het feit is dat de concurrentie al decennia lang beter belegt .
De percentage's (onderling)worden niet beter in ons voordeel, integendeel .
Zeker niet als je sec transfers bekijkt ( dus geen eigen jeugd)
Even vergeten dat we een paar jaar geleden niet eens konden en mochten investeren omdat we zo goed als failliet waren? Tuurlijk is de VvF in combinatie met de verkoop van jeugdspelers uiteindelijk onze redding geweest, maar sindsdien wordt er weer belegd zoals jij het noemt in jonge spelers met potentie die ook weldegelijk in waarde stijgen. Jørgensen en waarschijnlijk zelfs de door jou verguisde Tapia gaan komende zomer hoogstwaarschijnlijk miljoenen meer opbrengen dan ze gekost hebben en op spelers als St. Juste, Amrabat, Ayoub (geen idee waarom jij hem steeds Ayoutube noemt btw), Haps, Larsson en zelfs JP kan Feyenoord ook gewoon nog makkelijk miljoenen gaan verdienen in de toekomst.

Tuurlijk had ik in mijn hart ook liever gezien dat wij die Sanchez van 020 of zelfs die irritante Lozano van PiSVee hadden gekocht, maar daar hebben we de scouting blijkbaar niet voor, het geld al zeker niet, maar bovenal ook niet de aantrekkingskracht.

Laten we hopen dat Jørgensen de eerste parel was in een reeks die nog volgen gaat en dat Gio CS, want daar moeten we het blijkbaar mee doen de komende jaren, de boel weer aan het voetballen krijgt!

En nu hou ik er echt weer over op, want eens zullen wij het (hierover) absoluut niet worden ...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 februari 2018 - 20:52   quote  deeplink  
Begrotingsverschil met 020 in 4 jaar van 30 naar 16 miljoen gereduceerd. Feit.
van geil
 van geil - donderdag 15 februari 2018 - 21:01   quote  deeplink  
Behoudens dat het met bovenstaande 0 te maken heeft .
Is dat ook geen feit. meer een boekhoudkundig kunstje ( 31 miljoen VvF)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 februari 2018 - 21:05   quote  deeplink  
Ja jammer dat ze dat gedaan hebben
van geil
 van geil - donderdag 15 februari 2018 - 21:07   quote  deeplink  
Dat vind ik niet.
Was noodzaak en een gouden handreiking .
Alleen de credits dienen dan wel juist gezien te worden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 februari 2018 - 07:12   quote  deeplink  
Eens. Was ook sarcasme.
Zij hebben Feyenoord tien gered, maar wat er na gebeurd is kun je niet slechts aan hen toeschrijven
Nibke 7
 Nibke 7 - vrijdag 16 februari 2018 - 07:49   quote  deeplink  
Laat v.Geel die Til van AZ maar ophalen, dat lijkt me een fijne voetballer. Verder zou ik uit de jeugd Koczu(?) per direct wel eens aan het werk willen zien. De competitie is toch al verkloot dus kun je mooi wat dingetjes uitproberen.
MMM
 MMM - vrijdag 16 februari 2018 - 08:17   quote  deeplink  
Vincent Janssen, schei eens uit zeg..

En Til wil ik ook nog maar even afwachten. Misschien gewoon eens in het buitenland kijken?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 februari 2018 - 08:36   quote  deeplink  
We weten geen van allen waar de echte talenten zijn te halen, zonder zwaardere concurrentie te ontlopen.
Leuv
 Leuv - vrijdag 16 februari 2018 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 19:49 schreef meijerop1 het volgende:
He Leuv. lekker complimenteus. Is toch een gewone discussie, toch? Ik vind Jens een topspeler en doet zeker niet onder voor Clasie. En wat jij er van vindt mag/moet je toch zeker zelf weten. Niet meteen gaan schelden joh. Zo zielig......
Schelden ?? Ik vraag me alleen af waar het bij je is misgegaan wanneer je Jens een topspeler vindt ?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 16 februari 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 08:36 schreef FR-Henk het volgende:
We weten geen van allen waar de echte talenten zijn te halen, zonder zwaardere concurrentie te ontlopen.
Behalve Bluffer natuurlijk
JanM
 JanM - vrijdag 16 februari 2018 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 08:49 schreef Leuv het volgende:

[..]

Schelden ?? Ik vraag me alleen af waar het bij je is misgegaan wanneer je Jens een topspeler vindt ?
Dat kan en mag natuurlijk, iedereen heeft zo zijn favoriete spelers/helden en dat is vaak niet omdat het ook de beste zijn. Wat ik vooral vreemd vind is de vergelijking met Clasie, aangezien beiden op hele andere posities spelen en qua type totaal onvergelijkbaar zijn ...
Leuv
 Leuv - vrijdag 16 februari 2018 - 10:25   quote  deeplink  
Ik vind per definitie deze hele topic een slecht onderwerp. Gaan we nu al hopen dat het komend seizoen met wat aankopen wel gaat lukken ?
Dit is meer symptoonbestrijding. Er moet toch echt structureel veel veranderen willen we weer echt mee gaan doen. Verleden jaar was dan ook, met dank aan Kuyt, echt een uitzondering.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 februari 2018 door Leuv --
Leuv
 Leuv - vrijdag 16 februari 2018 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 10:14 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat kan en mag natuurlijk, iedereen heeft zo zijn favoriete spelers/helden en dat is vaak niet omdat het ook de beste zijn. Wat ik vooral vreemd vind is de vergelijking met Clasie, aangezien beiden op hele andere posities spelen en qua type totaal onvergelijkbaar zijn ...
Jij krijgt een poster van Jens boven je bed.
JanM
 JanM - vrijdag 16 februari 2018 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 10:25 schreef Leuv het volgende:
Ik vind per definitie deze hele topic een slecht onderwerp. Gaan we nu al hopen dat het komend seizoen met wat aankopen wel gaat lukken ?
Dit is meer symptoonbestrijding. Er moet toch echt structureel veel veranderen willen we weer echt mee gaan doen. Verleden jaar was dan ook, met dank aan Kuyt, echt een uitzondering.
Helemaal eens hoor en ook wat betreft Jens. Dus die poster mag je aan iemand anders geven!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 16 februari 2018 - 18:07   quote  deeplink  
Ik wil meer instelling hebben
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 16 februari 2018 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 18:07 schreef piet de paler het volgende:
Ik wil meer instelling hebben
TBS voor iedereen!
van geil
 van geil - vrijdag 16 februari 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Ghe ghe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Opstelling feyenoord seizoen 2018-2019

0.0066549