BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Joel Veltman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 28 april 2018 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 10:07 schreef remco k het volgende:
Ik zie jongens als Viergever graag spelen. Brengt rust en ervaring met zich mee en gaat voorop in de strijd. En nee zon gast ga je niet voor 30 miljoen verkopen. Maar brengt we balansen je elftal.
Viergever vooral linksback deed hij het erg leuk afgelopen seizoen. Hij gaat wel meer de strijd aan dan een Veltman of Schöne. Maar ik vind ze niet goed genoeg als we ooit nog een beetje niveau willen halen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 14:40   quote  deeplink  
Viergever is toch perfect achter Tagliafico totdat Bakker is.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 16:40   quote  deeplink  
Meer dan mee eens.
remco k
 remco k - zaterdag 28 april 2018 - 17:54   quote  deeplink  
Een aantal hier denkt volgens mij dat wij financieel en sportief nig interessant genoeg zijn zodat we een elftal op de been kunnen brengen ala Barcelona en real ofzo.

Ajax heeft voor de balans spelers nodig die hier gewoon hun laatste 6 seizoenen willen spelen. Spelers zoals schone en Viergever. En dat die jongens dan het risico lopen om hun basis plaatst kwijt te raken aan een groot talent weten die gasten echt wel.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 april 2018 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 17:54 schreef remco k het volgende:
Een aantal hier denkt volgens mij dat wij financieel en sportief nig interessant genoeg zijn zodat we een elftal op de been kunnen brengen ala Barcelona en real ofzo.

Ajax heeft voor de balans spelers nodig die hier gewoon hun laatste 6 seizoenen willen spelen. Spelers zoals schone en Viergever. En dat die jongens dan het risico lopen om hun basis plaatst kwijt te raken aan een groot talent weten die gasten echt wel.
Sorry hoor maar tussen Barça en Real en Schöne en Viergever zit nog wel erg veel hoor..
Schöne, Viergever en Veltman zijn prima als 12 13 en 14de man. Voor de basis en een kampioenschap moet je het toch anders invullen. Dit hebben we nu een paar seizoenen kunnen zien.
remco k
 remco k - maandag 30 april 2018 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 20:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar tussen Barça en Real en Schöne en Viergever zit nog wel erg veel hoor..
Schöne, Viergever en Veltman zijn prima als 12 13 en 14de man. Voor de basis en een kampioenschap moet je het toch anders invullen. Dit hebben we nu een paar seizoenen kunnen zien.
Dat type spelers hebben we bij alle kampioenschappen van de Boer ook gehad. Je hebt ze juist nodig voor je balans en omdat het gasten zijn die er voor gaan en niet zeuren als ze op de bank komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2018 door remco k --
Eide
 Eide - dinsdag 01 mei 2018 - 06:56   quote  deeplink  
Ajax heeft geen tekort aan talent en kwaliteit maar aan stabiliteit en volwassenheid.
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2018 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 06:56 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft geen tekort aan talent en kwaliteit maar aan stabiliteit en volwassenheid.
Inderdaad.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 06:56 schreef Eide het volgende:
Dat ben ik absoluut met je eens. Maar dat valt wel onder balans. Balans is van alles wat.
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2018 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 10:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat ben ik absoluut met je eens. Maar dat valt wel onder balans. Balans is van alles wat.
Zeker. Maar je bent toch juist ook de stabiliteit nodig van jongens die hier 6 jaar voetballen zoals types als schone en Viergever normaal zullen doen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 mei 2018 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat type spelers hebben we bij alle kampioenschappen van de Boer ook gehad. Je hebt ze juist nodig voor je balans en omdat het gasten zijn die er voor gaan en niet zeuren als ze op de bank komen.
In zekere zin waar maar voor de basis vind ik ze gewoon niet goed genoeg. Met deze jongens in de basis lukt het nu ook al een aantal jaar niet. Clubs staan ook niet in de rij voor ze rara hoe kan Dit?

Je kan niet alleen maar toppers hebben ben ik helemaal met je eens die blijven vaak ook maar kort. Tussen topper en Schöne, Viergever en Veltman zit nog zat ruimte. Blijven we voortborduren met zulke jongens kan het nog wel eens lang duren voordat we weer kampioen worden. We hebben een dirigent nodig en voor dit team zie ik die het liefst op 6.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2018 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Maar je bent toch juist ook de stabiliteit nodig van jongens die hier 6 jaar voetballen zoals types als schone en Viergever normaal zullen doen.
Zeker! Maar dat is ook een balans die ik mis. Gewoon gasten die niet hoger zullen kunnen spelen maar wel alles geven. En aangezien deze gasten bijna nog onzekerder worden gemaakt dan die jonge jongens, zul je hier de komende weken zeker mee aan de slag moeten denk ik.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2018 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 13:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In zekere zin waar maar voor de basis vind ik ze gewoon niet goed genoeg. Met deze jongens in de basis lukt het nu ook al een aantal jaar niet. Clubs staan ook niet in de rij voor ze rara hoe kan Dit?

Je kan niet alleen maar toppers hebben ben ik helemaal met je eens die blijven vaak ook maar kort. Tussen topper en Schöne, Viergever en Veltman zit nog zat ruimte. Blijven we voortborduren met zulke jongens kan het nog wel eens lang duren voordat we weer kampioen worden. We hebben een dirigent nodig en voor dit team zie ik die het liefst op 6.
Je hebt dat soort gasten er altijd 2 nodig. Paar ervaren rotten, jong talent, gevorderd talent en één sterspeler. Als je dat combineert kun je alles brengen wat er eventueel nodig is.

Je moet je eens afvragen hoe het mogelijk is dat Veltman op zijn 23e al bijna de meest ervaren man was, die heeft ook gewoon nog coaching nodig op dat moment. En dat ligt dus niet aan hem. Schone moet presteren op een positie die hem niet ligt, wat kan hij daar aan doen. Viergever is zeker wel van waarde geweest, meer dan genoeg zelfs.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 01 mei 2018 - 13:51   quote  deeplink  
Ze mogen mij erin zetten. Ervaring en volwassen.
Kom ik ff afbouwen op mijn 35ste :))
Ik denk wel dat ik vaker geschorst ben dan dat ik wedstrijden zal spelen.
Dan leren ze iig hoe het niet moet ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2018 door Peterhs --
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2018 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 13:51 schreef Peterhs het volgende:
Ze mogen mij erin zetten. Ervaring en volwassen.
Kom ik ff afbouwen op mijn 35ste :))
Ik denk wel dat ik vaker geschorst ben dan dat ik wedstrijden zal spelen.
Dan leren ze iig hoe het niet moet ;)
Beter wordt je onze jurist dan. Je kunt het goed verwoorden ;-)
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 01 mei 2018 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 14:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Beter wordt je onze jurist dan. Je kunt het goed verwoorden ;-)
Een uitdagende nieuwe baan kan nooit kwaad.
Je kunt me bereiken via mijn zaakwaarnemer:

Mino Raiola

ikkleedjulliehelemaaluit@vooreigengewin.loser
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2018 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 13:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ze staan niet in de rij omdat dit dus juist de spelers zijn die niet gaan vertrekken omdat het geen topspelers zijn. Maar Ajax is geen club meer waar alleen maar topspelers lopen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 mei 2018 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 13:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je hebt dat soort gasten er altijd 2 nodig. Paar ervaren rotten, jong talent, gevorderd talent en één sterspeler. Als je dat combineert kun je alles brengen wat er eventueel nodig is.

Je moet je eens afvragen hoe het mogelijk is dat Veltman op zijn 23e al bijna de meest ervaren man was, die heeft ook gewoon nog coaching nodig op dat moment. En dat ligt dus niet aan hem. Schone moet presteren op een positie die hem niet ligt, wat kan hij daar aan doen. Viergever is zeker wel van waarde geweest, meer dan genoeg zelfs.
Ben ik wel met je eens van die ervaren man. En Schöne is ook niet goed genoeg voor de 6.
Viergever heeft tenminste geprobeerd het team op sleeptouw te nemen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2018 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 16:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens van die ervaren man. En Schöne is ook niet goed genoeg voor de 6.
Viergever heeft tenminste geprobeerd het team op sleeptouw te nemen.
Geprobeerd en ook gelukt in mijn beleving.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2018 door Loetje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Joel Veltman topic

0.0083200