Op dinsdag 03 april 2018 - 20:25 schreef Loetje het volgende:Iedere dag zit ik voort wel met Ajax in mijn maag en iedere dag besef ik hoeveel groter de ellende is.
Ten Hag eruit zou ik dolgraag zien, maar besef dondersgoed en dat zeg ik ook tegen jullie, dat we er dan nog niet half zijn.
Het is een onrustzaaiende rotbende geworden, kil en volledig afgesloten van supporters.
Niemand, maar dan ook niemand binnen de club is helemaal schoon op het moment en of het terecht is of niet, bij iedere fout zal de bom dan ook weer 3x zo hard barsten
Je RvC, iets wat zo belangrijk kan zijn, zit helemaal 0 voetbalverstand in. Niemand kan iemand wijzen op fouten en niemand kan een nieuwe koers uitstippelen aangezien er alleen financieel verstand zit. Dat Ajax kerngezond is, is prachtig. Maar we zijn immers ook een voetbalclub en daar is iets te weinig van te zien.
Ook Van der Sar is iemand die er voornamelijk zit in een financiele rol, denk met name aan commerciƫle deals. Allemaal mooi, maar het elftal en de jeugd wordt er vooralsnog geen ene meter door geholpen. Overmars, die zeker ook hele goede dingen gedaan heeft, moet voetbaltechnische aspecten voortdurend overleggen met mensen die met name financieel onderlegd zijn. Tsja, dan heb je eigenlijk alles al gezegd.
Het zal gewoon niet gebeuren, maar er moet op zoveel posities wat veranderen. Ten Hag, maar denk ook Van der Sar zal vervangen moeten worden. De laatste zou ik Jordy Cruijff wel in willen zien. Die hoeft niet perse TD te zijn. En dan maar te zwijgen over die rat van een financieel directeur bij ons.
Daarbij MOET er in de RvC voetbalverstand komen. Dit kan echt niet meer. Er moet controle en bovenal rust gaan komen.
100% dat dit anders alleen maar erger wordt en dat 4 jaar op rij zonder prijzen, nog maar het begin zal zijn.
Hoe stom het vast allemaal zal klinken, maar dit denk ik echt.