|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het is allemaal niet nieuw Gaat het hele seizoen al zoals het vandaag gaat. Slikken en doorgaan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Feyenoord maakt het veld te lang en wordt in elke linie weggetikt... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 15:06 schreef Fart het volgende:Het is allemaal niet nieuw Gaat het hele seizoen al zoals het vandaag gaat. Slikken en doorgaan. Wordt steeds slechter... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bewaar die nou maar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha Boëtius. MIND BLOWN |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Slappe hap, de klasse spat er niet vanaf tegen een zeer matig psv. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 15:06 schreef Fart het volgende:Het is allemaal niet nieuw Gaat het hele seizoen al zoals het vandaag gaat. Slikken en doorgaan. Strak plan, zal het doorgeven. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hoop dat ze goed gemutst is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis staat ook nooit op in een grote wedstrijd.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geloof dat het enigste gaat worden dat mijn middag nog een beetje kleur gaat geven, ghèhè. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wedstrijd uitgezet. Waanzinnig dit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 15:10 schreef VVout het volgende:[..] Geloof dat het enigste gaat worden dat mijn middag nog een beetje kleur gaat geven, ghèhè. Voorover leggen tijdens de volgende 45 minuten, heb je in ieder geval nog een goeie 2de helft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt ja, zie je dat ie ook wat zaken mist. Zoals diepgang en snelheid. Maar goed, ook simpele ballen gaan bij hem fout, al had ie 5 minuten terug wel een aardige actie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Laten we het erop houden dat ze met hun hoofd al bij de beker zitten :/ |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Botteghin en van der Heijden kan je gewoon verkopen. Die hebben we volgend jaar niet meer nodig. Botteghin kom je als aanvaller maar 1 keer tegen, en als ik van der Heijden zo terug zie sjokken bij de 0-2, dan mankeert er echt wat aan je snelheid. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 15:12 schreef Fart het volgende:[..] Voorover leggen tijdens de volgende 45 minuten, heb je in ieder geval nog een goeie 2de helft. Voorlopig heb ik nog bier en een tube olie, mijn dag gaan ze niet naar de klote kunnen helpen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er zijn ook 0 uitzonderingen. Iedereen speelt gewoon baggerslecht. Ik denk dat er zoveel onmin in die groep zit. Een vergiftigd sfeertje, geen stabiele hiërarchie en niemand die de kloten heeft om op te staan. Dat akkefietje op de training was daar een glimp van ben ik bang. Er zal heel wat moeten gebeuren voordat dit zooitje weer een fatsoenlijk functionerend collectief wordt. Als je het mij vraagt zie ik hier ook misschien wel een taak voor Dirk. Als ik Gio was zou ik maar eens met de pet in de hand bij hem aankloppen... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Misschien niet de goede intentie, maar het is moeilijk ballen wanneer je weet dat je het nergens meer voor doet. (sentimenten van supporters buiten beschouwing gelaten) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afgebluft op agressie, voetbalvernuft en tactiek. PSV speelt met een idee, Feyenoord is de ingehuurde acteur. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 15:25 schreef Fart het volgende:Misschien niet de goede intentie, maar het is moeilijk ballen wanneer je weet dat je het nergens meer voor doet. (sentimenten van supporters buiten beschouwing gelaten) Als sportman wil je toch zo hoog mogelijk eindigen, met een goede basis voor het nieuwe seizoen lijkt mij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen een debiel blijft het proberen met dit middenveld |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 15:30 schreef R()b het volgende:[..] Als sportman wil je toch zo hoog mogelijk eindigen, met een goede basis voor het nieuwe seizoen lijkt mij. In de ideale wereld wel ja. Maar ik twijfel wel eens of die mentaliteit bij ons heerst. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Boetius voor Berghuis. Dus dat was de joker Stylzz ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat lees ik nou Berhuis er uit en Boetius er in? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een joker zal je bedoelen!!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Steven wordt gespaard voor woensdag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, en dat al maanden aaneen. Je zet er druk op en ze raken in de war. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Goed signaal van Gio potverdorie. Wat denkt die Steven wel niet, dat hij een beetje ken lanterfanteren? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die motoriek van Toornstra is je reinste slapstick... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus. De enige speler met spelinzicht is nu ook gewisseld |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jaja geen erectie meer voor MMM vanmiddag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op basis van het veldspel van Berghuis was een wissel niet onlogisch. Maar om (dit seizoen) een van de betere spelers eraf te halen? Zeker omdat hij het type is dat nog wat voetbal kan brengen en beslissend kan zijn voor de goal. Lijkt erop alsof ie gespaard wordt voor woensdag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2018 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's gewoon al opgeven, omdat er woensdag ook gewerkt moet worden. Nou nou, je zou er moe van worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 15:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Op basis van het veldspel van Berghuis was een wissel niet onlogisch. Maar om (dit seizoen) een van de betere spelers eraf te halen? Zeker omdat hij het type is dat nog wat voetbal kan brengen en beslissend kan zijn voor de goal. Lijkt erop alsof ie gespaard wordt voor woensdag. Er waren er drie die nog meer in aanmerking kwamen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tis natuurlijk niet zo dat Berghuis goeie wedstrijd speelde. Wat heb je aan inzicht als je het niet gebruikt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elke wissel maakt niet uit. Deze wedstrijd doet er niet meer toe. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Psies, lekker biertje pakken. Elke analyse over deze wedstrijd is mosterd na de maaltijd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD