BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PSV (zondag 25 februari 2018, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 25 februari 2018 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 16:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
pff, El Ehmadi die ook weer over geen beleving, geen passie en geen strijd begint. Alsof dat het grote probleem was.
Elke week dat riedeltje.. voeg daar ook even gebrek aan leiderschap bij Karim.
sevillana
 sevillana - zondag 25 februari 2018 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 16:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Al was het in delen van de wedstrijd wel een van de problemen. Bijvoorbeeld bij de 0-2 werd elk duel verloren.
Dat dan weer wel, ..kortom ..we zijn dus momenteel niet goed genoeg, ..amen.
van geil
 van geil - zondag 25 februari 2018 - 17:59   quote  deeplink  
We gaan voor de beker, het is niet anders.
Dat is eigenlijk al maanden duidelijk
CobusIII
 CobusIII - zondag 25 februari 2018 - 18:24   quote  deeplink  
vanaf nu spelen met de spelers van de toekomst. geen Botteghin, geen Arie, geen El, geen Vilhena, geen Toornstra meer....gio eind van de rit ergens anders heen. Kijken of Bosz wil komen...
Beker winnen en alvast bouwen aan de ploeg van volgend jaar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2018 door CobusIII --
Alexi
 Alexi - zondag 25 februari 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 18:24 schreef CobusIII het volgende:
vanaf nu spelen met de spelers van de toekomst. geen Botteghin, geen Arie, geen El, geen Vilhena, geen Toornstra meer....gio eind van de rit ergens anders heen. Kijken of Bosz wil komen...
Beker winnen en alvast bouwen aan de ploeg van volgend jaar..
Eens!
van geil
 van geil - zondag 25 februari 2018 - 18:34   quote  deeplink  
Vilhena is de enige middenvelder die voldoet .
Alexi
 Alexi - zondag 25 februari 2018 - 18:37   quote  deeplink  
Vandaag was gewoon een wassen neus!
We gaan voor de beker en daar droop het vandaag flink vanaf!
020 NIET! geholpen dat is in ieder geval een pluspunt!
Alleen jammer van de gele kaarten, vond ze ook wel erg makkelijk gegeven!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 februari 2018 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 18:34 schreef van geil het volgende:
Vilhena is de enige middenvelder die voldoet .
Qua spel moet ook hij beter. Maar als je er 1 moet kiezen van al diezelfde types, dan is hij nog de beste, ook qua leeftijd. Bovendien, hij laat zich vaak zien in grote wedstrijden.

Maar goed, op voorwaarde dat ie blijft, kan ik me van de huidige middenvelders alleen bij hem voorstellen dat ie volgend jaar een basisplek heeft. Als de nodige veranderingen worden doorgevoerd natuurlijk, want met de huidige koers heb je goede kans dat je volgend jaar naar dezelfde droefenis zit te kijken.
ras
 ras - zondag 25 februari 2018 - 19:25   quote  deeplink  
Tijd om afscheid te nemen van Gio en de Technische staf. Het wordt er week in week uit niet beter op eerder slechter. Er moet nu echt keihard worden ingegrepen, want het is niet om aan te gluren en heel naïef om de competitie zo te laten lopen. Ook was dit vandaag het geval, geen interesse om vandaag te voetballen en geef lekker alles maar cadeau aan PSV. Als 12e man en als feyenoordsupporter mag je dit toch niet pikken! Verliezen tegen VVV, Vitesse en nu tegen PSV en lekker doen alsof er niets aan de hand is dat kan toch niet !!!!!!!!!
MMM
 MMM - zondag 25 februari 2018 - 19:26   quote  deeplink  
Mensen die riepen om Amrabat kunnen ook weer rustig aan doen.

Dan gaat het niet eens om 3 dezelfde types of niet, deze man is ZO slecht in de passing
Fart
 Fart - zondag 25 februari 2018 - 19:28   quote  deeplink  
Was Amrabat niet gehaald omdat Vilhena dreigde weg te gaan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 februari 2018 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:26 schreef MMM het volgende:
Mensen die riepen om Amrabat kunnen ook weer rustig aan doen.

Dan gaat het niet eens om 3 dezelfde types of niet, deze man is ZO slecht in de passing
Erg matig klopt, maar hij speelt eens in de 2 maanden een wedstrijd ofzo. Bij Utrecht liet ie meer zien in een ingespeeld team.
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 februari 2018 - 19:38   quote  deeplink  
Hoe lang nog deze leidensweg, Kuijt trek je schoenen weer aan.
MMM
 MMM - zondag 25 februari 2018 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Erg matig klopt, maar hij speelt eens in de 2 maanden een wedstrijd ofzo. Bij Utrecht liet ie meer zien in een ingespeeld team.
Was voor de winterstop ook het geval toen hij wel bijna wekelijks speelde.
Alexi
 Alexi - zondag 25 februari 2018 - 20:27   quote  deeplink  
Aanstaande woensdag alles maar goed wegspoelen en de wedstrijd keihard ingaan en winnen,winnen en nog eens winnen!!!!!!!
Alexi
 Alexi - zondag 25 februari 2018 - 20:27   quote  deeplink  
Aanstaande woensdag alles maar goed wegspoelen en de wedstrijd keihard ingaan en winnen,winnen en nog eens winnen!!!!!!!
van geil
 van geil - zondag 25 februari 2018 - 20:32   quote  deeplink  
Simpele 4-0 of zo.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 februari 2018 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 20:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Was voor de winterstop ook het geval toen hij wel bijna wekelijks speelde.
9 basisplekkies in totaal (eredivisie) is niet veel. Maar goed, zelfs met alle omstandigheden in aanmerking genomen, houdt het voetballend niet over bij hem. Zeker waar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2018 door T-FeYeN00rD --
ras
 ras - zondag 25 februari 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Het is genoeg geweest met Gio en Technische staf. Slecht voetbal en het wordt er niet beter op.Afscheid nemen en nieuwe coach jurgen klinsmann.
MightyAce
 MightyAce - maandag 26 februari 2018 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 22:11 schreef ras het volgende:
Het is genoeg geweest met Gio en Technische staf. Slecht voetbal en het wordt er niet beter op.Afscheid nemen en nieuwe coach jurgen klinsmann.
Hoeveel denk je dat een trainer verdient bij ons?
VVout
 VVout - maandag 26 februari 2018 - 08:11   quote  deeplink  
Buiten dat gaat de geeikte kick de trainert maar, niet de onderleggende problemen oplossen of die van daarboven.
van geil
 van geil - maandag 26 februari 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Qua spel moet ook hij beter. Maar als je er 1 moet kiezen van al diezelfde types, dan is hij nog de beste, ook qua leeftijd. Bovendien, hij laat zich vaak zien in grote wedstrijden.

Maar goed, op voorwaarde dat ie blijft, kan ik me van de huidige middenvelders alleen bij hem voorstellen dat ie volgend jaar een basisplek heeft. Als de nodige veranderingen worden doorgevoerd natuurlijk, want met de huidige koers heb je goede kans dat je volgend jaar naar dezelfde droefenis zit te kijken.
Eens
ras
 ras - maandag 26 februari 2018 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 07:48 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Hoeveel denk je dat een trainer verdient bij ons?
Heel veel na zijn contractverlenging en dan hebben we het nog niet eens gehad over Jan Wouters, J.P. van Gastel en Bas van Noortwijk en anderen die op de bank zitten.
MightyAce
 MightyAce - maandag 26 februari 2018 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 19:17 schreef ras het volgende:

[..]

Heel veel na zijn contractverlenging en dan hebben we het nog niet eens gehad over Jan Wouters, J.P. van Gastel en Bas van Noortwijk en anderen die op de bank zitten.
Ja want een Klinsmann is bijna gratis en doet het zonder staf. Koekoek.
ras
 ras - maandag 26 februari 2018 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 22:58 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja want een Klinsmann is bijna gratis en doet het zonder staf. Koekoek.
Precies.
pat1976
 pat1976 - dinsdag 27 februari 2018 - 02:28   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat de kritiek op gio nog niet massaal is.
Je hoeft immers niet veel verstand van voetbal te hebben om de vinger op de zere plek te leggen bij deze trainer. In het eerste seizoen verloren we 7x op rij en alleen omdat spelers als dirk kuyt en elamadi na iedere westrijd Gio bleven verdedigen bleven de supporters rustig. En ook de supporters zagen dat het gewoon aan kwaliteit ontbrak maar als kuyt in een interview Gio was afgevallen was het einde verhaal. En geloof het of niet Feyenoord wint dit jaar de beker.
in seizoen 2016-2017 beginnen we goed maar niet helemaal zonder geluk. Dan gebeurd iets wat 90% van alle Feyenoord fans verbaast Gio besluit om Kuyt regel matig te passeren vreemd als je terug kijkt zonder deze man was Gio al vorig seizoen ontslagen en juist nu we een kans hebben op de titel wisselt hij de meest waardevolle speler die dit team heeft. Een oud Feyenoord speler ze noemen hem de kromme zij in deze periode een team dat voor prijzen gaat moet minimaal 3 winnaars in het veld hebben en iedereen zal het met me eens zijn dat het nooit aan de mentaliteit van kuyt zal liggen. Het seizoen naderde het einde en het is niet leuk om te horen voor vilena maar als hij geen gele kaart had gehad bij exelsior uit. Had een man er voor gezorgd dat we de titel verloren. GIO Zonder kuyt waren we geen kampioen geworden. Dit seizoen maakt GIO fout op fout de eerste 6 westrijden speelde Feyenoord goed maar om een of andere reden bleef GIO wisselen en een wissel maakt niemand beter zeker niet als je het zo vaak doet als GIO en je hoeft geen kenner te zijn om na meerdere mislukkingen te zien dat een midden veld met amrabat, elamadi en vilena niet werkt en nooit zal werken geen diepgang en een drama om te zien. Zonder Dirk was Gio al lang ontslagen dit maakt het nog schandaliger dat hij vorig seizoen af en toe gepasseerd werd. Sterker nog zonder Dirk had Gio niets gewonnen.
tomson
 tomson - dinsdag 27 februari 2018 - 06:49   quote  deeplink  
Cocu tevreden: ‘Kampioen word je tegen de kleintjes’
‘Ook verplicht nummertje tegen Feyenoord belangrijk voor kampioenschap’

Ook al leek de wedstrijd tegen Feyenoord vooraf een verplicht nummertje voor PSV, trainer Cocu is toch zeer te spreken over de overwinning. “Kampioen word je tegen de kleintjes”, vindt de oefenmeester.De trainer van PSV wijst hierbij op de concurrentie: “Kijk bijvoorbeeld naar Ajax, die laten het liggen tegen ADO. Wij doen wel gewoon wat we moeten doen. Ik vind het bewonderenswaardig dat mijn spelers ook in dit soort potjes volledig gefocust zijn.”
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 27 februari 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2018 - 06:49 schreef tomson het volgende:

Ook al leek de wedstrijd tegen Feyenoord vooraf een verplicht nummertje voor PSV, trainer Cocu is toch zeer te spreken over de overwinning. “Kampioen word je tegen de kleintjes”, vindt de oefenmeester.De trainer van PSV wijst hierbij op de concurrentie: “Kijk bijvoorbeeld naar Ajax, die laten het liggen tegen ADO. Wij doen wel gewoon wat we moeten doen. Ik vind het bewonderenswaardig dat mijn spelers ook in dit soort potjes volledig gefocust zijn.”
De speld?
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 27 februari 2018 - 08:57   quote  deeplink  
Inderdaad "De speld".

26 februari 2018 door Jaap van de Venis en Rudolf Julius

Ook al leek de wedstrijd tegen Feyenoord vooraf een verplicht nummertje voor PSV, trainer Cocu is toch zeer te spreken over de overwinning. “Kampioen word je tegen de kleintjes”, vindt de oefenmeester.De trainer van PSV wijst hierbij op de concurrentie: “Kijk bijvoorbeeld naar Ajax, die laten het liggen tegen ADO. Wij doen wel gewoon wat we moeten doen. Ik vind het bewonderenswaardig dat mijn spelers ook in dit soort potjes volledig gefocust zijn.”Cocu denkt dat het uiteindelijk deze wedstrijden zijn die het kampioenschap gaan beslissen: “Na 34 wedstrijden gaat het erom wie de meeste punten heeft, en niet om de tegenstanders tegen wie je die punten pakt.”
tomson
 tomson - dinsdag 27 februari 2018 - 11:10   quote  deeplink  
Hehehe... soms moet je gewoon je bron beschermen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 februari 2018 door tomson --
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 27 februari 2018 - 11:15   quote  deeplink  
Breaking news! tomson treedt af.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 februari 2018 - 19:05   quote  deeplink  
Waarom is het bij ons altijd kloten vanwege het mentale aspect? Dit zit puur tussen de oren en ja, ze hebben excuses omdat Gio vaak met een andere opstelling moet beginnen vanwege blessures en dat is niet handig als je twee beste backs verkocht zijn, waardoor je met een complete andere achterhoede moet spelen die niet de kans krijgt op elkaar ingespeeld te raken. Het middenveld is niet anders, maar ze voetballen daardoor wel anders. Geen greintje zelfvertrouwen zit er nog in. Ze doen maar wat. Lijnen zitten er totaal niet meer in. Tijd voor voetballers in het team in plaats van alleen maar bikkelaars...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 februari 2018 - 19:07   quote  deeplink  
O ja, bedankt nog voor het dure vuurwerk.... (sukkels, ook al is het mooi 28K is mij te duur en dat wisten we al van tevoren.....)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 februari 2018 - 19:28   quote  deeplink  
Ik zag ze zondag weer, lekker roepen en een mening over de kuip .......ik zou wel eens willen weten wat deze mannen ons gekost hebben aan boetes. Maar ja ...is dit nu de harde kern? Die zitten volgens mij op T
VVout
 VVout - woensdag 28 februari 2018 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2018 - 19:28 schreef piet de paler het volgende:
Ik zag ze zondag weer, lekker roepen en een mening over de kuip .......ik zou wel eens willen weten wat deze mannen ons gekost hebben aan boetes. Maar ja ...is dit nu de harde kern? Die zitten volgens mij op T
Voeger wel Piet, S was de kindercrèche. Hoop dat ik nu niet een paar lange tenen raakt ;) “kinderen een kwartje”

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PSV (zondag 25 februari 2018, 14:30 uur)

0.0081899