BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Zelfrespect achter slot en grendel

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 15 februari 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Zelfrespect achter slot en grendel

In de kapsalon gaat Selène weer de confrontatie aan met Huub. "Ik weet precies hoe jij over haar denkt. Maak haar vooral beloftes, het is toch maar in Claire's nadeel", vertelt ze Huub dreigend. Claire komt ook de kapsalon binnengewandeld. "Misschien kan je aan je vader vragen of hij wat zelfrespect opstuurt", vuurt Selène meteen op de blondine af. "Nou, dat zit gewoon in me", antwoordt Claire. "Oh, achter slot en grendel zeker", reageert Selène fel. Iedereen laat zijn mening horen over de relatie van Claire en Huub. "Ik vind het zo fijn dat er zoveel mensen voor ons denken, ik ben zo blij dat jij er bent, Selène, om dat voor mij te doen", is de cynische reactie van Claire. Gezellig weer...

bron: tien.tv
johan13
 johan13 - vrijdag 15 februari 2008 - 13:13   quote  deeplink  
makkelijk voor huub, hoeft hij gaby niet meer uit te nodigen om zijn kwakje te lossen
DGKJaapio
 DGKJaapio - vrijdag 15 februari 2008 - 13:46   quote  deeplink  
Die Claire is me tog 100x triester dan Lieke zeg niet normaal.
tino
 tino - vrijdag 15 februari 2008 - 14:17   quote  deeplink  
zelf denken is haar vreemd, anders doe je zo niet en reageer je zo niet, volgende week zal ze wel weer zitten janken, Oh, ik voel me zo dom !!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 15 februari 2008 - 16:03   quote  deeplink  
ach.. het levert leuke tv op en Huub krijgt een nog groter ego en zl uiteindelijk nog harder weer vallen...
frans-06
 frans-06 - vrijdag 15 februari 2008 - 19:41   quote  deeplink  
clair ben jij noch niet weg ,ik erger mij vreselijk aan jou onrust zaaier,stookster ga werken voor jou geld

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Zelfrespect achter slot en grendel

0.0045549