|
|
remco k
|
|
|
Ajax controlerend maar aanvallend onmachtig |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ik ook. Maar je zal net zien dat Siem er gewoon 2 maakt dalijk |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En (nog) geen wissels dus... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Als dat zou kunnen... ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is er godverdomme nou echt geen speler die het snapt... Wat wil je nou man... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja... inderdaad 100% onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech deelt ook weer volop in de malaise |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pff Hakim, die moet toch ten minste binnen de palen zijn. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Siem de Jong kan echt niet meer, respect voor wat hij voor Ajax betekent heeft, maar hij is werkelijk geen schim meer van de voetballer die hij ooit was. Wisselen gvd ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ook deze had best binnen gemogen. Mooie pass van Ziyech. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een ongelofelijke kut wedstrijd |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Volgens mij had net zo goed Frank de Boer trainer kunnen worden. Dan hadden we de originele gehad met een Ajaxhart en een berg ervaring.
Nu hebben we een copycat uit het boerenachterland, zonder Ajaxhart en ervaring!
Sorry, maar sinds zijn komst is het alleen maar saaier en minder geworden! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En ADO vindt het allemaal best. Die zijn gekomen voor (minimaal) een punt en dat gaat hun waarschijnlijk gemakkelijk lukken ook. Misschien één goaltje stelen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Raar om te zien dat het bijna allemaal stilstaand voetbal is. Geen idee wat boertje ten Hag op de trainining uitspookt maar het kan nooit veel goeds zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En nog altijd traag en laks, nog altijd de drukte in. Er hangt niet eens een goal in de lucht. En maar denken dat je dit even wint... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 13:42 schreef AkaS het volgende:Volgens mij had net zo goed Frank de Boer trainer kunnen worden. Dan hadden we de originele gehad met een Ajaxhart en een berg ervaring. Nu hebben we een copycat uit het boerenachterland, zonder Ajaxhart en ervaring! Sorry, maar sinds zijn komst is het alleen maar saaier en minder geworden! Ik vond Ajax vorige week tegen PEC Zwolle meer dan acceptabel spelen. Alleen heel veel kansen gemist. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat spelen we weer slecht voetbal, zeg ! ! ! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Erik ten Hag, mocht je dit op je smartphone lezen: we hebben nieuwe impulsen nodig. WISSELEN!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kluivert, overschat spelertje. Ook die is een groot drama. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 13:43 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vond Ajax vorige week tegen PEC Zwolle meer dan acceptabel spelen. Alleen heel veel kansen gemist. Dat is 1 potje sinds die boerenlul aan het bewind staat ... is toch niet te verkopen voor een topclub die zegt mee te willen doen voor de titel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wie niet vandaag??! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 13:45 schreef pth het volgende:[..] Dat is 1 potje sinds die boerenlul aan het bewind staat ... is toch niet te verkopen voor een topclub die zegt mee te willen doen voor de titel Daar heb je helaas gelijk in, maar ik hoopte vorige week dat die tendens zich zou voortzetten. Niet dus... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een vreselijke gozer is het ook.... Bahbahbah... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax kan vandaag nog wel drie uur spelen. Maar scoren gaan we zo niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dit wil kampioen worden... Van de JL zeker? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Nee joh, dat is de echt de nieuwe Neymar ... gaat straks voor 160 miljoen verkocht worden. Maar dan even serieus is geen topper, gaat het ook nooit worden ... leuke momentenvoetballer maar meer niet. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Zouden ze misschien gewoon niet zo graag kampioen willen worden? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vandaag niet winnen is alles definitief over. Laat dat duidelijk zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Scheids echt met afstand de minste op het veld. Ieder twijfelgevalltje naar ADO en dit is gewoon een 100% penalty. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoef ik het niet van te hebben |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat zal het zijn. ;-) Maar wat een walgelijk niveau is dit. Toch weer door de ondergrens. En maar geen wissel... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Een uur gespeeld en nog geen enkele wissel ... oprotten met die vuile typhus boer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel die vleugel staat vrij man. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Noet die de jong nu echt in de spits? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 13:50 schreef remco k het volgende:Scheids echt met afstand de minste op het veld. Ieder twijfelgevalltje naar ADO en dit is gewoon een 100% penalty. Mee eens. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 13:50 schreef Pietje het volgende:[..] Dat zal het zijn. ;-) Maar wat een walgelijk niveau is dit. Toch weer door de ondergrens. En maar geen wissel... Ja, echt belachelijk. Maargoed, ze zeggen dat je kampioen wordt door juist je slechte wedstrijden te winnen. Ik zal me daar 28 minuten aan vast moeten houden. Met links.. Want met rechts houdt ik mijn hart vast |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Of mag Casssiera dan nog ff mag ballen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Wat een ongeinspireerd zootje zeg....onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hebben ze voor de wedstrijd valium gevreten of zo ...wat een sloom gekut. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Manmanman, dan zit het ook niet mee ook hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Waarschijnlijk pas vanaf de 87e minuut, voorzichtig brengen zo’n jongen ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mongool kijk dan waar de hoek vrij is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mensen, ik moet jullie verlaten. Naar het afscheid van mijn buurvrouw. Succes nog even hier. Ik lees het straks wel. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
|
|
|
Jaccio