|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord staat in de halve finale van het Toto KNVB Bekertoernooi tegenover Willem II. Het duel wordt gespeeld op woensdag 28 februari in De Kuip. De andere wedstrijd om een plek in de finale is AZ-FC Twente.
Het is niet de eerste keer dat Feyenoord en Willem II elkaar treffen in het bekertoernooi. In het seizoen 2015/2016 kwamen de Rotterdammers en de Tilburgers elkaar in de achtste finale tegen. Toen ging Feyenoord pas na de verlenging door (2-1). Uiteindelijk pakte de Rotterdamse ploeg in dat jaar de bekerwinst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2018 door MightyAce -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dit zal een belangrijk hoofdstuk worden en omdat iedereen zich dat beseft gaat het gewoon 3-1 worden, denk ik dan? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De Nationale beker winnen blijft een prestatie kijk maar naar andere landen hoe ze er mee omgaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Op basis van de afgelopen maanden na verlenging 1-2 |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
vrees het ergste zal moeilijk worden want het voetbal word steeds slechter lijkt het wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 26 februari 2018 - 08:49 schreef de bluffer het volgende:De Nationale beker winnen blijft een prestatie kijk maar naar andere landen hoe ze er mee omgaan Er zijn gewoon een hoop mensen teleurgesteld en putten weinig troost in iets wat Feyenoord voorlopig nog een beetje vooruit helpt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt heel veel zin in dit kut potje. Gelukkig een kaartje gekocht..
Man ben zo klaar met dat hele zooitje.
Zolang Gio er zit, 0 vertrouwen in goed voetbal. Oprotten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Berghuis twijfelgeval voor woensdag, licht geblesseerd. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Niks poedelprijs. De KNVB beker zie ik als een echte prijs, dit jaar ook. Die moet gepakt worden! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 26 februari 2018 - 12:14 schreef netsurfer het volgende:Niks poedelprijs. De KNVB beker zie ik als een echte prijs, dit jaar ook. Die moet gepakt worden! Vanwege de huidige stand op de ranglijst is het voor de regerend landskampioen een poedelprijs. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er bestaat een kans dat er komende woensdag een streep gaat door de bekerwedstrijd van Feyenoord tegen Willem II. De Siberische kou kan ervoor zorgen dat het duel wordt afgelast.
"Woensdag is de koudste dag van deze vorstperiode", zegt Wilfred Janssen van Weerplaza tegenover het Algemeen Dagblad. "Met een krachtige wind uit het noordoosten kom je overdag al op een gevoelstemperatuur van min tien. 's Avonds wordt het tussen de -3 en -6. Met windkracht vijf zit je dan rond een gevoelstemperatuur van -15." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop het. Veel te koud om naar niks te kijken |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 26 februari 2018 - 11:36 schreef MMM het volgende:Echt heel veel zin in dit kut potje. Gelukkig een kaartje gekocht.. Man ben zo klaar met dat hele zooitje. Zolang Gio er zit, 0 vertrouwen in goed voetbal. Oprotten dat mailde je vorige jaar ook niet, toen ze kampioen weden. Het ligt niet alleen aan Gio. Kijk eens wie er niet meer bij zijn. en wie er zijn bij gekomen, dat is ook de schuld Van Geel denk ik. En met al die blesures. Ik ga nu op weg naar Denemarken tot a.s.zaterdagavond in Breda
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 26 februari 2018 - 15:20 schreef de bluffer het volgende:[..] dat mailde je vorige jaar ook niet, toen ze kampioen weden. Het ligt niet alleen aan Gio. Kijk eens wie er niet meer bij zijn. en wie er zijn bij gekomen, dat is ook de schuld Van Geel denk ik. En met al die blesures. Ik ga nu op weg naar Denemarken tot a.s.zaterdagavond in Breda Van Geel is ook verantwoordelijk! Daarom tijd voor schoon schip.
Maar Gio had er met de huidige selectie meer uit moeten halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een dikke vette 4-0 potjandikkies |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens. Als het echt moet staan ze er wel. ook zonder Gio. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 februari 2018 - 12:14 schreef netsurfer het volgende:Niks poedelprijs. De KNVB beker zie ik als een echte prijs, dit jaar ook. Die moet gepakt worden! Eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En als we hem pakken koester ik dat zeker ! Zoveel prijzen winnen we niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze wedstrijd boeit me ook veel meer dan afgelopen zondag . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Winst is winst. Verlies ook |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En al je niet wint of gelijkspeeld dan verlies je |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bij gevoelstemperatuur onder de -15 gaat het niet door dus. Dat is het op ons forum regelmatig, draait ook gewoon door |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sven van Beek, Tyrell Malacia, Karim El Ahmadi, Jens Toornstra, Steven Berghuis én Eric Botteghin missen bij een gele kaart de volgende wedstrijd in het bekerduel |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
7-0 als het doorgaat en anders gewoon een 3-0 overwinning wegens niet doorgaan van de wedstrijd ;-P |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Thanks, had ik nog niet meegekregen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Fake news.
------------------------------ Dennis van Eersel @DennisVanEersel
Eerdere verstrekte informatie blijkt niet te kloppen. Alleen kaarten in kwalificatieronde bekertoernooi zijn geschrapt. Naast El Ahmadi, Toornstra, Van Beek en Malacia staan dus ook Berghuis en Botteghin op scherp voor de finale.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 februari 2018 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk dat het doorgaat.
Waarom perse die -15 grens aanhouden? -10 is ook al koud genoeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat voetbal in de basis sport is en dan pas vermaak. Sporters kunnen zich hier op kleden. Veld kan verwarmd . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio wat een zwak intervieuw gewoon wat strijdvaardiger, en zeg gewoon we vreten willemII op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wil bam bam bam en rug recht en vechten ...verdomme, bang voor Willem II bah bah |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio is bang, behouden. Altijd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet bang zijn gewoon bam bam bam omdat het legioen dat wil Gio heeft niets te willen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Sorry, ik kan moeilijk positief blijven. Heb er een hard hoofd in... Sinds Nelom vertrokken is, is het helemaal slecht... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sinds Nelom bij Sparta speelt is het daar stukken beter geworden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hup,Jones in het goal, verdediging Botteghin, v Beek, vd Heiden Middenveld Vilhena, Tapia el Ahmadi en ja hoor Malacia Berghuis vPersie, jorgensen Lijkt me logisch en Malacia kan ook afstanden afleggen om de verdediging te helpen, Jorgensen kan zijn energie kwijt, en v Persie wordt ontzien . Gewoon bam bam bam |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet meer zeuren , zeiken en balen. Gewoon massaal steunen . De beker is gewoon een prijs , en zoveel prijzen hebben we niet. 4 in drie jaar is bijna uniek. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Tegen Willem 2 geloof ik wel in een zwaarbevochten overwinning. De finale gaat veel lastiger worden, ben ik bang. Maar wellicht dat RvP tegen die tijd helemaal 100% fit is en dat dat onze redding gaat worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eric Botteghin lijkt zijn pas heroverde basisplek bij Feyenoord alweer kwijt te zijn. De Braziliaanse stopper zat zondagmiddag tegen PSV na maandenlang blessureleed weer eens bij de eerste elf, maar lijkt buiten de boot te vallen voor het bekertreffen met Willem II.
Sven van Beek gaat volgens het Algemeen Dagblad de plek van Botteghin innemen. De centrale verdediger viel vlak voor de kraker tegen PSV geblesseerd weg, maar is inmiddels weer hersteld. Datzelfde geldt voor Steven Berghuis, die zondagmiddag nog in de rust gewisseld moest worden. Jean-Paul Boëtius verving hem tegen PSV en lijkt woensdagavond als linksbuiten de plek van Jens Toornstra in te nemen.
Robin van Persie staat vrijwel zeker aan de aftrap. Trainer Giovanni van Bronckhorst liet tijdens de persconferentie van dinsdag al doorschemeren dat de routinier naar alle waarschijnlijkheid als nummer tien zal spelen tegen Willem II. Sofyan Amrabat wordt in dat geval het kind van de rekening |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 - 18:13 schreef Stylzz het volgende:Omdat voetbal in de basis sport is en dan pas vermaak. Sporters kunnen zich hier op kleden. Veld kan verwarmd . Hier valt bijna niet op te kleden. |
|
|
|