|
|
MightyAce
|
|
|
Wie gaan er vanavond? Nog tips om niet te bevriezen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Probeer eens z’n onderkoelingsdekentje uit de 1e hulp kit, je zal je verbazen hoe warm je het er in krijgt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 28 februari 2018 - 08:10 schreef VVout het volgende:Probeer eens z’n onderkoelingsdekentje uit de 1e hulp kit, je zal je verbazen hoe warm je het er in krijgt. Goede tip! Wel de goede kant naar boven! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, je moet niet alles verklappen. Sunny side up, anders vallen vriezen je pollen er af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 februari 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Jones, Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Malacia, El Ahmadi, Van Persie, Vilhena, Berghuis, Jørgensen, Boëtius. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 28 februari 2018 - 07:24 schreef MightyAce het volgende:Eric Botteghin lijkt zijn pas heroverde basisplek bij Feyenoord alweer kwijt te zijn. De Braziliaanse stopper zat zondagmiddag tegen PSV na maandenlang blessureleed weer eens bij de eerste elf, maar lijkt buiten de boot te vallen voor het bekertreffen met Willem II. Sven van Beek gaat volgens het Algemeen Dagblad de plek van Botteghin innemen. De centrale verdediger viel vlak voor de kraker tegen PSV geblesseerd weg, maar is inmiddels weer hersteld. Datzelfde geldt voor Steven Berghuis, die zondagmiddag nog in de rust gewisseld moest worden. Jean-Paul Boëtius verving hem tegen PSV en lijkt woensdagavond als linksbuiten de plek van Jens Toornstra in te nemen. Robin van Persie staat vrijwel zeker aan de aftrap. Trainer Giovanni van Bronckhorst liet tijdens de persconferentie van dinsdag al doorschemeren dat de routinier naar alle waarschijnlijkheid als nummer tien zal spelen tegen Willem II. Sofyan Amrabat wordt in dat geval het kind van de rekening Ben ik even blij dat het AD niet de trainer is... Misschien hebben ze gelijk, maar ik hoop dat Gio Botteghin in het centrum zet met Van Beek ernaast... Aan de buitenkant dus, op rechtsback.
Zou Berghuis achter de spits kunnen? In dat geval zou ik wel eens een 4-4-2 opstelling willen zien (5-3-2 mag ook) met Berghuis achter Van Persie en Jorgensen. Achter Berghuis in elk geval El Ahmadi. De rest natuurlijk afhankelijk van het gekozen systeem. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Je krijgt een gratis bekertje warme chocolademelk aangeboden, de rum moet je zelf meenemen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik! Afgelast zal het wel niet meer worden.
Tsja, dik dik aankleden dan maar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moet denken aan Friends, er was een aflevering dat Joey alle kleding van Chandler over elkaar had aangetrokken :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vanmiddag rond 12:00 uur maakt de KNVB bekend of de wedstrijd doorgang kan vinden... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze gaan gewoon door pak je berenvel maar alvast. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima! Lekker op de bank kijken! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zullen ook wel mensen wegblijven met dit weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En die dan opvullen met de handenwarmers en warme choco die uitgedeeld worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik sta de hele dag in deze temperatuur op t steiger op de 12de verdieping. Geloof me je gaat kapot als je 3 uur stil moet zitten.. Ik zou maar een paracetamol nemen om je bloed dun te houden ,en warme choco drinken tijdens de wedstrijd. Of aanmoedigen net zoals vroeger ,dan heb je dat alles niet nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 februari 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Blijf gewoon een keertje thuis maat. Je hebt het verdiend. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Weet iemand een stream voor als je in mexico zit? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor de mensen die gaan, petje af .! Maar zet de muts maar op , en een sok om je lul kan ook geen kwaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 28 februari 2018 - 17:47 schreef van geil het volgende:Voor de mensen die gaan, petje af .! Maar zet de muts maar op , en een sok om je lul kan ook geen kwaad. Constante masturbatie wil ook helpen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Diks in de basis ipv Nieuwkoop. Verder geen verrassingen. RVP en JP starten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diks?? Goh en maar zeuren dat hij geen vastigheden in kan bouwen.
Geef Nieuwkoop gewoon vertrouwen man. Eikel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij doet zijn best , ik kan me wel vinden ,en Diks tja maar nu doet hij wat , ik hoop dat dit goed uitpakt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuwkoop heeft bijna geen knappe wedstrijd gespeeld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zal me een worst zijn wie er spelen. WINNEN! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe maakt ook niet uit. Daarna ruim de tijd om in vorm te komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah , net niet lekker op de slof |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gooi die corner er nou eens OVERHEEN |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hebben we de 1e ziekenhuisballen ook weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ff meer tempo en de ballen over de grond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schiet die bal er eens in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Diks weer aan t pitten, Van Beek in Slowmotion gaat allemaal weer soepeltjes achterin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Poeh.............................................. |
|
|
|