|
|
van geil
|
|
|
quote: Klopt , puike redding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klopt , puike redding. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
2 assists van Haps trouwens. Solliciteert naar MOTM. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je blijft een beetje hangen geile! ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bijna weekend hè, ghehe. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eindelijk wat fatsoenlijk werk van Boëtius. Als er iemand zn rug moet rechten was hij het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jorgensen heeft daar geen zin in :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tapia en Vilhena staan daar naast de laatste linie te verdedigen ipv ervoor.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Duurt zo lang en dan nog een kutbal. Maar goed, het is Berghuis vergeven vanavond :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra denk ik zo, Persie voelt steeds aan z'n been. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geweldige gozer toch he.. doneert zn jas nog effe aan een toeschouwer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En Vilhena toch ook weer een goal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De derde dan , mooie goal hoor |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mag ook he.. tegen AZ dan ook maar svp. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij heeft wel swag die Robin :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vind hem echt een heerlijke gozer geworden , vroeger was het best een eikel ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gelukkig niet tegen gele kaarten aangelopen. Had een hoop ellende kunnen opleveren met schorsingen in de finale. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gefeliciteerd mannen. Niet opperbest, wel een stuk meer beleving. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooie overwinning maar niet de favoriet in de finale |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En af en toe smullen van zn acties. Een echte techneut is het.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Beleving verschil zag ik niet echt. Wel bijna voorspelbaar wie de goals zouden maken als ze vallen. Jorgensen is het helemaal kwijt , en met hem velen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wow die Kuip was snel leeg :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, dat is voetbal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 28 februari 2018 - 22:40 schreef van geil het volgende:[..] Beleving verschil zag ik niet echt. Wel bijna voorspelbaar wie de goals zouden maken als ze vallen. Jorgensen is het helemaal kwijt , en met hem velen. Vond Jorgensen goed spelen, liet het spel voorin doorgaan, veel combi's, heeft alleen pech met de afronding. Maar daar hadden er meer last van. Wat ik vooral waardeer aan hem is dat hij oprecht blij is als een ander scoort. Dat zegt wat over hem. Echt een teamplayer... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Over 2 maanden kan het heel anders zijn, en dat gebeurt ook. Natuurlijk winnen we! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 28 februari 2018 - 22:44 schreef CobusIII het volgende:[..] Vond Jorgensen goed spelen, liet het spel voorin doorgaan, veel combi's, heeft alleen pech met de afronding. Maar daar hadden er meer last van. Wat ik vooral waardeer aan hem is dat hij oprecht blij is als een ander scoort. Dat zegt wat over hem. Echt een teamplayer... Ik ben het niet met je eens, stond vrijwel nooit in stelling. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Een paar keer...bij de eerste goal had hij zelf ook kunnen afdrukken, maar kiest voor een overstapje. Vind ik net zo belangrijk als zelf een goal scoren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Lekker hoor. Nu nog 1 keer knallen tegen die kaaskoppen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Aan het ontdooien in de auto. Tering wat koud. Geen chocomel of handwarmers gezien trouwens |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Drenthe als "analist" bij Veronica..staan nog te blauwbekken op t veld ook die dwazen.. kga kapot ^^ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet fantastisch, maar wel de juiste wedstrijdinstelling. Tegenstander geen geloof gegeven. Haps geweldig, JP viel weer eens positief op, Berghuis, ook Jorgensen komt er weer aan. En Vilhena's goal was erg knap. AZ scherp bespelen, het team van hun is lichtvoetig, maar fysiek kwetsbaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 28 februari 2018 - 22:40 schreef van geil het volgende:[..] Beleving verschil zag ik niet echt. Wel bijna voorspelbaar wie de goals zouden maken als ze vallen. Jorgensen is het helemaal kwijt , en met hem velen. Op zich wel zorgelijk. Ook als je ziet hoeveel er fout gaat bij Berghuis. Zijn toch je betere spelers. Maar goed, waren anderen die juist tekenen van herstel toonden. Oa El Ahmadi, Jones en Boëtius maakten juist een betere indruk vond ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mwa, heb er speciaal op gelet. En hij staat vaak genoeg in de punt, er gaan ook veel voorzetten fout. Er is ook bijna niemand die die laatste pass kan geven. Zeker als iemand als Berghuis ook nog eens niet in vorm is. En wat hem ook nog wel eens parten speelt is dat het centrum zo overvol is. Iedereen kruipt naar binnen. De vleugels, RVP staat er vaak vanaf het begin al in de buurt, Vilhena en El Ahmadi komen er vaak. Zelfs de back staan er geregeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jorgensen was vaak aanspeelbaar, vooral 2e helft, kruipt nog wel eens wat te vaak uit de spits, maar zou daar met van Persie nog meer afstemming in kunnen vinden. Maar Nicolai was vanavond beduidend meer zichtbaar. Deelde steekpasses uit en had geen geluk met dito die bij hem aan moesten komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 28 februari 2018 - 23:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mwa, heb er speciaal op gelet. En hij staat vaak genoeg in de punt, er gaan ook veel voorzetten fout. Er is ook bijna niemand die die laatste pass kan geven. Zeker als iemand als Berghuis ook nog eens niet in vorm is. En wat hem ook nog wel eens parten speelt is dat het centrum zo overvol is. Iedereen kruipt naar binnen. De vleugels, RVP staat er vaak vanaf het begin al in de buurt, Vilhena en El Ahmadi komen er vaak. Zelfs de back staan er geregeld. Die komen daar niet als hij er staat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Beetje een kip en ei verhaal. Je kan het ook omdraaien. Omdat iedereen daar komt, moet ie af en toe uitwkijken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lichtpuntjes: Haps ( durf techniek en spel inzicht) El Ahmadi ( ja ja zoals hij voetbalde het strafschopgebied opzoekend prima) v Persie ( rust en wat hij deed was goed) Jones ( prima reddingen) Smeulende kooltjes: boeitius, Berghuis,Vilhena, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie dat we gewonnen hebben. Mooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vreselijk koud. Eenvoudige overwinning, geen moment in de problemen geweest. Berghuis weer met de eerste, topspeler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2018 - 08:26 schreef MMM het volgende:Vreselijk koud. Eenvoudige overwinning, geen moment in de problemen geweest. Berghuis weer met de eerste, topspeler Heb je tieten maat? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Willem II was ook ontstellend slecht overigens.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat Feyenoord liet zien was ook niet oogstrelend. Maar goed Feyenoorder ben je niet voor even maar voor t leven. |
|
|
|