|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2018 - 23:37 schreef Fart het volgende:Maar het is wel precies zoals het is. Je doet net of we de finale spelen tegen Beyern Muchen in de CL. Tis AZ gozert. Als AZ er een paar in schiet, winnen zij.. Dit is toch gewoon heel slap gelul?
Het gaat mij erom dat je gewoon niet kan en mag zeggen dat Feyenoord die beker zomaar wint, in deze schandalig slechte vorm en schandalig slecht voetbal. AZ is momenteel gewoon de favoriet. 0 redenen om te verzinnen dat Feyenoprd favoriet is.
Het is inderdaad geen Bayern, maar wat zijn wij dan? Subtopper die niet eens een keer van NAC kan winnen, 2 keer verliezen van 020 en PSV |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wat een hoop gelul allemaal. Az is favo, ok. Nog steeds spelen we in eigen stadion en zijn we tot nu toe nog niet in de problemen gekomen in welke wedstrijd dan ook in de beker.
Dat gejank na een slechte pot. Beker is gewoon weer een wedstrijd op zichzelf. 50/50 kans. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In 2 maanden kan een hoop gebeuren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 09:22 schreef Fart het volgende:Wat een hoop gelul allemaal. Az is favo, ok. Nog steeds spelen we in eigen stadion en zijn we tot nu toe nog niet in de problemen gekomen in welke wedstrijd dan ook in de beker.Dat gejank na een slechte pot.Beker is gewoon weer een wedstrijd op zichzelf. 50/50 kans. Helemaal geen gelul. Wat jij verteld is gelul. 'AZ creëert een hoop maar mist ook veel, als wij er veel maken winnen we'. Dit is bijna net zo slap als de uitgelekte tactiek van vd Looi..
1e dikgedrukte: Goh, knap hoor. Thuis tegen Swift en Willem II, poeh poeh. ADO thuis vergeten voor de beker hoe schandalig zwak dat was? Die had je net zo goed wél kunnen verliezen
En dat 2e dikgedrukte zegt genoeg. EEN slechte pot? Het is verdomme al MAANDEN SCHANDALIG slecht.
Beter kunnen we onze mond allemaal houden dat we die beker wel even gaan winnen, het is lachwekkend. Zelfs in 020 zouden ze nu niet zo hoog van de toren blazen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het wordt een hele kluif. Niet te makkelijk over denken. AZ heeft veel vertrouwen, en gebrand tot op het bot. Wij ook waarschijnlijk, maar hun hebben het vertrouwen die wij vorig jaar hadden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
AZ straalt gewoon plezier uit en speelt aanvallend en positief voetbal. Wordt zeker geen ABC'tje |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 11:30 schreef tomson het volgende:AZ straalt gewoon plezier uit en speelt aanvallend en positief voetbal. Wordt zeker geen ABC'tje Denk echt dat AZ met 4-1 ofzo wint |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
2x rood voor AZ, 2 penalty's en 2 goedgekeurde buitenspel doelpunten voor ons. En zelfs dan nog pakken we die beker met alle mazzel van de wereld met 4-3. i'll take it. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 10:08 schreef MMM het volgende:[..] Helemaal geen gelul. Wat jij verteld is gelul. 'AZ creëert een hoop maar mist ook veel, als wij er veel maken winnen we'. Dit is bijna net zo slap als de uitgelekte tactiek van vd Looi.. 1e dikgedrukte: Goh, knap hoor. Thuis tegen Swift en Willem II, poeh poeh. ADO thuis vergeten voor de beker hoe schandalig zwak dat was? Die had je net zo goed wél kunnen verliezen En dat 2e dikgedrukte zegt genoeg. EEN slechte pot? Het is verdomme al MAANDEN SCHANDALIG slecht. Beter kunnen we onze mond allemaal houden dat we die beker wel even gaan winnen, het is lachwekkend. Zelfs in 020 zouden ze nu niet zo hoog van de toren blazen. Wat wil je nou horen vriend? Dat ik net zo pessimistisch ben ingesteld als jij? Dan kunnen we lang doorgaan, want dat gaat nooit gebeuren. Dat 020 erin gooien om mee te vergelijken doet het altijd goed in een meningsverschil. Ik zeg nergens dat het een walkover wordt, maar man man wat ben jij een zwartkijker (of je hebt AZ zo hoog zitten).
Je overdrijft gewoon wanneer je zegt zo kansloos te zijn tegen AZ zoals jij zegt dat we zijn. En wordt daarna geïrriteerd wanneer iemand je verteld dat hij het niet zo galzwart inziet als jij het verkondigd. Prima gozert, gewoon niet kijken. Ook een optie. Jou feessie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik wil niks horen vriend. Alleen vind ik je stukjes in deze discussie lachwekkend. AZ creëert veel maar mist ook veel, als wij er een paar scoren winnen we. Wat is dit voor flauwekul?
Het gaat mij erom dat jij zegt dat die beker wel even gewonnen word. Totaal misplaatste arrogantie.
Ik zeg nergens dat we kansloos zijn tegen AZ, wel dat zij favoriet zijn en wij dit niet 1, 2, 3 winnen.
Jij doet AZ af als middelmatig clubje terwijl ze VEEL beter voetbal spelen en VEEL meer punten hebben dan ons.
Hoe kun jij zeggen dat Feyenoord favoriet is? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt, respect voor iedereen hier hoor. Oprecht. Meen ik.
Maar ook door supporters blijft Feyenoord een subtopper. Eis eens wat meer van je club in plaats van alles door een roze bril te zien en te accepteren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wij hebben mooiere shirts |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dat we het bekertoernooi los moeten zien van de competitie, haha.
ADO thuis Swift thuis Heracles thuis PSV thuis Willem II thuis
Knap hoor. We doen net of dit een wereldprestatie is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 12:22 schreef MMM het volgende:Het gaat mij erom dat jij zegt dat die beker wel even gewonnen word. Totaal misplaatste arrogantie. Ik wil me er natuurlijk niet mee bemoeien, maar dat was van geil.
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan past AZ daar ook wel bij M.. :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 12:22 schreef MMM het volgende:Ik wil niks horen vriend. Alleen vind ik je stukjes in deze discussie lachwekkend. AZ creëert veel maar mist ook veel, als wij er een paar scoren winnen we. Wat is dit voor flauwekul? Ja daar heb jij je aardig in vastgebeten inderdaad. Wat ik ermee bedoelde is dat ze leuk voetbal spelen, combineren en kansen creëren, maar daarvan een hoop kansen niet afmaken. m.a.w. Tot aan het goal leuk voetbal, maar alles behalve altijd doeltreffend. Misschien dat dit makkelijker te verteren is. Ze hebben maar 2x meer gescoord dan wij. In okt. veegde we ze nog van de mat met 4-0 met vrijwel dezelfde selectie.
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 12:22 schreef MMM het volgende:Het gaat mij erom dat jij zegt dat die beker wel even gewonnen word. Totaal misplaatste arrogantie. Misschien wel, maar dat denk ik echt. Misschien dik ik het een beetje aan om en statement te maken, maar ik vind ons alles behalve kansloos.
quote: Jij doet AZ af als middelmatig clubje terwijl ze VEEL beter voetbal spelen en VEEL meer punten hebben dan ons. AZ is al paar jaar een vrolijk voetballend clubje. Combineert al paar jaar vrolijk, maar laten het ook vaak liggen tegen de traditionele top 3.
quote:Hoe kun jij zeggen dat Feyenoord favoriet is?
De beker is een competitie op zichzelf staand. Wij hebben niets meer te winnen in de competitie en zullen gebrand zijn op de beker. Waarschijnlijk kunnen zij (spelers Feyenoord) zich beter opladen voor deze wedstrijd, dat hoop ik, dat verwacht ik. We spelen in de Kuip wat een voordeel is voor ons. Ik zeg niet dat ze favoriet zijn, ik zeg wel dat wij in het voordeel zijn.
Noem het verder misplaatste arrogantie, of noem het wat je wilt. Van mij mag je ook geloven en preken dat we kansloos zijn en beter allemaal thuis kunnen blijven. Ik vind het serieus allemaal prima wat je roept, maar ik ga er niet in mee. Wanneer wij verliezen en ook naast de beker grijpen zal ik de eerste zijn die je gelijk geeft, maar tot die tijd blijf ik in andere dingen geloven. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 12:25 schreef MMM het volgende:En dat we het bekertoernooi los moeten zien van de competitie, haha. ADO thuis Swift thuis Heracles thuis PSV thuis Willem II thuis Knap hoor. We doen net of dit een wereldprestatie is Nee dat doen we niet, dat doe jij om je mening kracht bij te zetten. Ook dat is prima. Hadden we Ado, Heracles Psv of zelfs Willem2 in de finale getroffen had je waarschijnlijk hetzelfde geroepen na gisteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet de prijzenkast maar vast open. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 12:42 schreef Fart het volgende:[..] Ja daar heb jij je aardig in vastgebeten inderdaad. Wat ik ermee bedoelde is dat ze leuk voetbal spelen, combineren en kansen creëren, maar daarvan een hoop kansen niet afmaken. m.a.w. Tot aan het goal leuk voetbal, maar alles behalve altijd doeltreffend. Misschien dat dit makkelijker te verteren is. Ze hebben maar 2x meer gescoord dan wij. In okt. veegde we ze nog van de mat met 4-0 met vrijwel dezelfde selectie. [..] Misschien wel, maar dat denk ik echt. Misschien dik ik het een beetje aan om en statement te maken, maar ik vind ons alles behalve kansloos. [..] AZ is al paar jaar een vrolijk voetballend clubje. Combineert al paar jaar vrolijk, maar laten het ook vaak liggen tegen de traditionele top 3. [..] De beker is een competitie op zichzelf staand. Wij hebben niets meer te winnen in de competitie en zullen gebrand zijn op de beker. Waarschijnlijk kunnen zij (spelers Feyenoord) zich beter opladen voor deze wedstrijd, dat hoop ik, dat verwacht ik. We spelen in de Kuip wat een voordeel is voor ons. Ik zeg niet dat ze favoriet zijn, ik zeg wel dat wij in het voordeel zijn. Noem het verder misplaatste arrogantie, of noem het wat je wilt. Van mij mag je ook geloven en preken dat we kansloos zijn en beter allemaal thuis kunnen blijven. Ik vind het serieus allemaal prima wat je roept, maar ik ga er niet in mee. Wanneer wij verliezen en ook naast de beker grijpen zal ik de eerste zijn die je gelijk geeft, maar tot die tijd blijf ik in andere dingen geloven. We komen er niet uit maar ik heb wel echt respect voor je mening en je verwoord alles goed. Ik hoop ook dat we die beker winnen gozer! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 12:44 schreef Fart het volgende:[..] Nee dat doen we niet, dat doe jij om je mening kracht bij te zetten. Ook dat is prima. Hadden we Ado, Heracles Psv of zelfs Willem2 in de finale getroffen had je waarschijnlijk hetzelfde geroepen na gisteren. Die 3 in de finale hadden we gepakt. AZ word gewoon lastig. We kunnen winnen maar gaat gewoon heel pittig worden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 14:28 schreef MMM het volgende:[..] We komen er niet uit maar ik heb wel echt respect voor je mening en je verwoord alles goed. Ik hoop ook dat we die beker winnen gozer! Ik denk het ook niet haha Ik denk niet anders over jou mening, je moet het allemaal niet té persoonlijk nemen he.
1 ding staat vast, 1 van ons krijgt gelijk. Cheers gozert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 14:53 schreef Fart het volgende:[..] Ik denk het ook niet haha Ik denk niet anders over jou mening, je moet het allemaal niet té persoonlijk nemen he. 1 ding staat vast, 1 van ons krijgt gelijk. Cheers gozert. Ik hoop jij! ;) |
|
|
|