|
|
pat1976
|
|
|
Precies.
meld dit bericht
pat1976 stuur prive bericht sinds 27-02-2018 , 1 posts pat1976 - dinsdag 27 februari 2018 - 02:28 edit quote deeplink Ongelooflijk dat de kritiek op gio nog niet massaal is. Je hoeft immers niet veel verstand van voetbal te hebben om de vinger op de zere plek te leggen bij deze trainer. In het eerste seizoen verloren we 7x op rij en alleen omdat spelers als dirk kuyt en elamadi na iedere westrijd Gio bleven verdedigen bleven de supporters rustig. En ook de supporters zagen dat het gewoon aan kwaliteit ontbrak maar als kuyt in een interview Gio was afgevallen was het einde verhaal. En geloof het of niet Feyenoord wint dit jaar de beker. in seizoen 2016-2017 beginnen we goed maar niet helemaal zonder geluk. Dan gebeurd iets wat 90% van alle Feyenoord fans verbaast Gio besluit om Kuyt regel matig te passeren vreemd als je terug kijkt zonder deze man was Gio al vorig seizoen ontslagen en juist nu we een kans hebben op de titel wisselt hij de meest waardevolle speler die dit team heeft. Een oud Feyenoord speler ze noemen hem de kromme zij in deze periode een team dat voor prijzen gaat moet minimaal 3 winnaars in het veld hebben en iedereen zal het met me eens zijn dat het nooit aan de mentaliteit van kuyt zal liggen. Het seizoen naderde het einde en het is niet leuk om te horen voor vilena maar als hij geen gele kaart had gehad bij exelsior uit. Had een man er voor gezorgd dat we de titel verloren. GIO Zonder kuyt waren we geen kampioen geworden. Dit seizoen maakt GIO fout op fout de eerste 6 westrijden speelde Feyenoord goed maar om een of andere reden bleef GIO wisselen en een wissel maakt niemand beter zeker niet als je het zo vaak doet als GIO en je hoeft geen kenner te zijn om na meerdere mislukkingen te zien dat een midden veld met amrabat, elamadi en vilena niet werkt en nooit zal werken geen diepgang en een drama om te zien. Zonder Dirk was Gio al lang ontslagen dit maakt het nog schandaliger dat hij vorig seizoen af en toe gepasseerd werd. Sterker nog zonder Dirk had Gio niets gewonnen.
meld dit bericht |
|
|
|
|
pat1976
|
|
|
Laat me dingen specificeren. Als je in de voorbereiding ziet dat er spelers op een positie zijn die bijna gelijk waardig zijn dan maak je in de eerste westrijd een keuze en staat je basis vast. Ook al is het erg close tussen spelers. Hier lijkt Gio een probleem mee te hebben. Er is geen Feyenoord supporter die begrijpt waarom Gio iedere westrijd bleef wisselenen. Het is simpel als je op een positie 2 spelers hen die dicht bij elkaar zitten en hè heb |
|
|
|
|
pat1976
|
|
|
Daarom is het bizar om te zien dat na alle fouten en blunders die GIO in het verleden heeft gemaakt mensen hem nog steeds steunen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Open er anders nog een topic over. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Wel leuk dat de trainer nu eigen topic heeft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dat je aan de titel meteen ziet waar het mis gaat. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een van-je-af-schrijf-topic.... En je blijft altijd on-topic. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pffff, hier zit op te wachten als je ‘s ochtends wakker wordt. Elk topic lees je de zelfde grafstemming en dan gaan ze nog een af-schrijf-topic openen om nog meer te jammeren. Laat ze toch nog ff heel en de kans krijgen de beker te pakken en hiermee een prijs te halen, volgend seizoen tegen de lampies de JCS en directe plaatsing voor Europees voetbal veilig stellen.
Dat het verder niet is wat we hoopte weten we nu wel en Gio denk ik ook wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 28 februari 2018 - 07:52 schreef VVout het volgende:Pffff, hier zit op te wachten als je ‘s ochtends wakker wordt. Elk topic lees je de zelfde grafstemming en dan gaan ze nog een af-schrijf-topic openen om nog meer te jammeren. Laat ze toch nog ff heel en de kans krijgen de beker te pakken en hiermee een prijs te halen, volgend seizoen tegen de lampies de JCS en directe plaatsing voor Europees voetbal veilig stellen. Dat het verder niet is wat we hoopte weten we nu wel en Gio denk ik ook wel. Ben het met je eens. Moet wel toegeven, na een slechte wedstrijd is het wel fijn om het chagrijn hier van je af te typen ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snap het wel, zelfs dat ik het al weken moet lezen, zelfs de pessimistische blik op een nieuw stadion. Maar nu voorlopig weer ff vooruit kijken aub. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 28 februari 2018 - 08:16 schreef VVout het volgende:Snap het wel, zelfs dat ik het al weken moet lezen, zelfs de pessimistische blik op een nieuw stadion. Maar nu voorlopig weer ff vooruit kijken aub. We snakken gewoon allemaal naar winst, te beginnen vanavond. En nu mag hier wel een slotje op imo. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
slotje: negatieve gelul ook altijd... |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: slotje,maar wat gaat er gebeuren als het vanavond misgaat? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
We moeten er inderdaad voor waken om niet meerdere negatieve topics te openen. Eén is meer dan genoeg om kritisch naar onszelf te blijven kijken.
Maar wat ik wel interessant vind, is de opmerking dat een team minimaal 3 winnaars in het elftal dient te hebben om kampioen te kunnen worden. Elia en Kuyt zijn vertrokken, dus dat is dan wellicht een verklaring voor de slechte prestaties. Van Persie is er voor in de plaats gekomen en dat lijkt een goede impuls te zijn. De vraag wordt dan, zijn er momenteel naast RvP nog andere winnaars in het team. En zo nee, kunnen we dan in de transferperiode met 1 of 2 aankopen dit gat dichten en het team naar een hoger plan tillen? En, welke spelers zouden dit dan kunnen zijn?
Verander de topic-titel en je hebt een mooie discussie, wat mij betreft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 februari 2018 door windoweyes -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gio is een aardige gozer met feyenoord hart maar hij is niet de trainer die feyenoord beter maakt , er is geen een speler die zich door ontwikkeld en de wedstrijden zien er ook niet uit , geen idee ,positiespel waardeloos , los zand hangen de spelers aan elkaar ik blijf het zeggen gio traint om spelers fit te houden met die verheijen methode , ik zie meer in trainers die uren maken op het veld , trainers die trainen om beter te worden zoals gertjan verbeek , ten hag , rutte , je ziet het toch ook dat nederlandse spelers bijna niet aanhaken in de topcompetities , daar wordt veel harder getraint , krachttrainingen enz dat slappe gelul dat de heertjes voetballers niet te hardt mogen trainen omdat ze anders gebleseerd raken en de daagjes vrij om te herstellen pfff nou gio het helpt weinig gezien de waslijst aan blesures |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie de gedrevenheid bij jeugdspelers die geen kans krijgen en dan de moed in de schoenen zakt. Krijgen ze wel een kans, willen ze naar het buitenland waar ze dan falen omdat de lat te hoog lag. Je denkt dan bij sommige, haal ze maar terug maar hoe kan een speler die de club de rug toe keerde nog over een juist moraal voor Feyenoord beschikken. Je hebt dan nog een hele kleine groep over en daar moeten dan alle minder kapitaal krachtige clubs uit vissen. Ik denk dat het best wel lastig is daar op een gecontinueerde wijze prestaties te leveren, als het loopt kopen ze de talenten weg of lopen ze weg omdat ze dan echt veel meer kunnen verdien en je veteraan is na twee seizoenen ook wel op. Je kan dan wel gaan zitten zeuren, maar het is toch echt de poen die alles naar de klote help. Ik denk niets meer of minder, alleen een beetje geluk bezorgd je af en toe een uitschieter. Ook een nieuw stadion gaat dat niet veranderen, hooguit in Nederland maar daar buiten wat denk je nou zelf. Nou hoor ik al weer een tijdje de kreet ik ben realistisch, dan denk ik is het echt? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ook na een mislukt seizoen (geen beker en plaats 4 of 5) genoeg krediet over om het nog een seizoen te proberen. Gio haalt tenminste prijzen. Vooral bij Koeman en Gio veel stabiliteit en rust in de club gekomen. is naar mijn idee belangrijk voor een underdog in de begroting voor de bovenste 2 plaatsen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Praat die past bij een subtopper |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
we zijn ook 10 jaar lang subtopper geweest. 3 seizoenen op maat en boven maat presteren, mag best eens eentje tussen zitten die net onder de maat is. dit team en deze staff heeft ons naar betere tijden gebracht, nu een seizoen minder en het mag al weer weg? lekker weer naar 2 trainers per jaar en onrust in de club? nee, liever kijk ik het nog een jaar aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: pfff gelukkig ze hebben gewonnen uitstel van executie ,en het leek eindelijk iets beter als de laatste weken, maar nu as za naar NAC Breda .laten we maar weer hopen want er is geen pijl op te trekken op dit Toevalsvoetbal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Willem 2 leek wel omgekocht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2018 - 14:23 schreef igor korneev het volgende:we zijn ook 10 jaar lang subtopper geweest. 3 seizoenen op maat en boven maat presteren, mag best eens eentje tussen zitten die net onder de maat is. dit team en deze staff heeft ons naar betere tijden gebracht, nu een seizoen minder en het mag al weer weg? lekker weer naar 2 trainers per jaar en onrust in de club? nee, liever kijk ik het nog een jaar aan. Na de titel had je de boel door moeten trekken. Dit seizoen is schandalig slecht, Verbeek/Been tijden maar dan met een betere selectie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4 goede spelers/internationals weg. subtopspelers ervoor in de plaats , dus dat is niet gebeurt dat door trekken. Een stap terug |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het heeft ook niet meegezeten toch. Zonder Elia Karsdorp Kuyt en Kongolo werden Botteghin en van der Heijden ook nog eens langdurig geblesseerd. We hebben het daarin ook nog eens wat wedstrijden zonder Jorgensen moeten doen. Volgend seizoen zal het beter gaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2018 - 14:23 schreef igor korneev het volgende:we zijn ook 10 jaar lang subtopper geweest. 3 seizoenen op maat en boven maat presteren, mag best eens eentje tussen zitten die net onder de maat is. dit team en deze staff heeft ons naar betere tijden gebracht, nu een seizoen minder en het mag al weer weg? lekker weer naar 2 trainers per jaar en onrust in de club? nee, liever kijk ik het nog een jaar aan. 20 punten. "net onder de maat" hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2018 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Het heeft ook niet meegezeten toch. Zonder Elia Karsdorp Kuyt en Kongolo werden Botteghin en van der Heijden ook nog eens langdurig geblesseerd. We hebben het daarin ook nog eens wat wedstrijden zonder Jorgensen moeten doen. Eens , speelt voor een groot deel mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een eerlijk oordeel kunnen we pas echt geven aan het einde van t volgende seizoen. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2018 - 20:56 schreef van geil het volgende:4 goede spelers/internationals weg. subtopspelers ervoor in de plaats , dus dat is niet gebeurt dat door trekken. Een stap terug ok dit kan allemaal wel zo zijn maar neemt niet weg dat er met dit materiaal meer dan 20 punten achterstand, is niemand beter word, er geen enkele lijn in het voetbal zelf,jeugd alleen noodgedwongen een kans krijgt,kortom het is tijd om afscheid te nemen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 09:46 schreef Dirk1 het volgende:[..] ok dit kan allemaal wel zo zijn maar neemt niet weg dat er met dit materiaal meer dan 20 punten achterstand, is niemand beter word, er geen enkele lijn in het voetbal zelf,jeugd alleen noodgedwongen een kans krijgt,kortom het is tijd om afscheid te nemen. Ok, vaarwel Dirk1! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja leuk er zitten er hier een aantal tussen die nog niet tot tien kunnen tellen als je het ziet wat hier geschreven word zitten er hier ensen op met het IQ van 0,0 ,dan schaam je jezelf om hiermee vergeleken te worden!!!! wie de schoen past die trekt hem aan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 09:54 schreef Dirk1 het volgende:ja leuk er zitten er hier een aantal tussen die nog niet tot tien kunnen tellen als je het ziet wat hier geschreven word zitten er hier ensen op met het IQ van 0,0 ,dan schaam je jezelf om hiermee vergeleken te worden!!!! wie de schoen past die trekt hem aan. Heb je een top 10? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is laf. "Ik heb een mening over mensen op dit forum, maar zeg niet over wie!" |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
valt niet mee he voor een aantal hier om het te begrijpen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het is maar goed dat we jou hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 09:59 schreef MightyAce het volgende:[..] Dat is laf. "Ik heb een mening over mensen op dit forum, maar zeg niet over wie!" Je heb een punt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 09:54 schreef Dirk1 het volgende:ja leuk er zitten er hier een aantal tussen die nog niet tot tien kunnen tellen als je het ziet wat hier geschreven word zitten er hier ensen op met het IQ van 0,0 ,dan schaam je jezelf om hiermee vergeleken te worden!!!! wie de schoen past die trekt hem aan. Wil je Ace er niet bij betrekken. Das lullig. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Vind het altijd slap om mensen die oppositie voeren tegen de rest dom te noemen. Herinnert mij aan de basisschool, grote bek geven tegen de minderheid om stoer te zijn en geen goede argumenten te hoeven geven.
Ja er zijn mensen die het niet tolereren wat er nu met de club gebeurd, is hun goed recht en ik lees het zonder te denken dat ze dom zijn. Tuurlijk steken de harde worden voor mij die naar deze fantastische club en hun werknemers worden uitgesproken door een aardig deel op dit forum. Voor mij onvoorstelbaar gezien waar we vandaan komen. Echter zijn er mensen met een andere mening en hebben meer geduld wbt de staf en spelers.
Kortom moeten we als fan zijnde van de club altijd maar zo vol haat spreken over feyenoorders en ruzie maken onderling als fans? 1 seizoen man, volgend jaar moet beter uiteraard. 20 punten is natuurlijk te veel, maar zulk soort dingen gebeuren als het team er niet meer in geloofd. kun je de hele technische staf wisselen etc. doet niks. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 13:39 schreef igor korneev het volgende:Vind het altijd slap om mensen die oppositie voeren tegen de rest dom te noemen. Herinnert mij aan de basisschool, grote bek geven tegen de minderheid om stoer te zijn en geen goede argumenten te hoeven geven. Ja er zijn mensen die het niet tolereren wat er nu met de club gebeurd, is hun goed recht en ik lees het zonder te denken dat ze dom zijn. Tuurlijk steken de harde worden voor mij die naar deze fantastische club en hun werknemers worden uitgesproken door een aardig deel op dit forum. Voor mij onvoorstelbaar gezien waar we vandaan komen. Echter zijn er mensen met een andere mening en hebben meer geduld wbt de staf en spelers. Kortom moeten we als fan zijnde van de club altijd maar zo vol haat spreken over feyenoorders en ruzie maken onderling als fans? 1 seizoen man, volgend jaar moet beter uiteraard. 20 punten is natuurlijk te veel, maar zulk soort dingen gebeuren als het team er niet meer in geloofd. kun je de hele technische staf wisselen etc. doet niks. 1 seizoen ?? Heb je de laatste 20 jaar ergens onder een steen gezeten ? Rutten heeft geprobeerd er een beetje voetbal in te krijgen en toen speelden ze eindelijk een beetje positiespel. Maar Fred had al wel snel door dat met het beleid binnen feyenoord niets te winnen valt. Daarna dus weer rennen, vliegen en ren je rot voetbal. Postbodevoetbal !!! Beleid moet om. We hebben echte trainers nodig bij het eerste maar vooral in de jeugd. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Het is niet alleen de schuld, of noem het onkunde, van Gio. Van Geel haalt bijna altijd alleen spelers voor de breedte en die lopen er in onze eigen jeugd ook genoeg. Boetius moest terug komen Larson werd gehaald; maar kijk nu eens naar Idrissi. Maar ja, dat was een lastige jongen, moest dus maar weg, Idem dito met Vincent Jansen. Is de jeugd in 020 nou echt zoveel beter dan bij ons. Hoeveel stromen er bij ons door? Ze krijgen de kans niet bij van Geel. Misschien is een nieuwe TD wel noodzakelijker dan een nieuwe trainer. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ja voor van Geel en Gio was alles beter Laat me niet lachen! Rutten was niet in staat het zelfde te brengen als koeman en gio. Dus ja 1 seizoen. laatste 4 jaar gaat het beter dan die 10 jaar daarvoor, als je dat niet ziet kom je zelf onder een steen vandaan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ach sta ik ook eens op een lijstje |
|
|
|