BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIO faalt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 maart 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 13:58 schreef Leuv het volgende:

[..]

1 seizoen ??
Heb je de laatste 20 jaar ergens onder een steen gezeten ?
Rutten heeft geprobeerd er een beetje voetbal in te krijgen en toen speelden ze eindelijk een beetje positiespel. Maar Fred had al wel snel door dat met het beleid binnen feyenoord niets te winnen valt. Daarna dus weer rennen, vliegen en ren je rot voetbal. Postbodevoetbal !!!
Beleid moet om. We hebben echte trainers nodig bij het eerste maar vooral in de jeugd.
Hebbie wel een punt.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 04 maart 2018 - 13:11   quote  deeplink  
Wie moet er nu trainer worden Bosz wil men niet alhoewel ik hem wel zou willen maar dat is persoonlijk,een buitenlander wil denk ik zelf niet,nou dan word het best moeilijk vd Gaag komt vrij zou misschien kunnen maar dan wel met een paar goede assistenten
, Fraser word er dan geroepen samen met de Wolf weet niet,, voetbal van Vitesse is ook soms niet om aan te zien kortom het zal niet makkelijk zijn om een capabel iemand voor de groep te zetten.
maar in ieder geval zo doorgaan kan ook niet.!!!!!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 maart 2018 - 13:14   quote  deeplink  
Nogmaals stap af van die Hollandse school daar heb je de spelers niet ( meer) voor..
Kijk naar een buitenlandse coach, geen topper die komen niet. Gewoon een Engelse of Duitse, of zelfs een Franse trainer ( taalprobleem)
Dirk1
 Dirk1 - zondag 04 maart 2018 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 13:14 schreef piet de paler het volgende:
Nogmaals stap af van die Hollandse school daar heb je de spelers niet ( meer) voor..
Kijk naar een buitenlandse coach, geen topper die komen niet. Gewoon een Engelse of Duitse, of zelfs een Franse trainer ( taalprobleem)
ja dat roep ik ook al langer,onder het motto vreemde ogen dwingen ,maar wie ik zou het niet een twee drie weten ,TUCHEL, LEKO van Club Brugge zijn een paar namen die mij te binnen schieten en mij wel wat lijken.
pat1976
 pat1976 - zaterdag 10 maart 2018 - 03:48   quote  deeplink  
Laat ik nog wat duidelijker zijn dan.
Ik het eerste seizoen van GIO verloren wedstrijd 7 keer op rij en toen kwam advocaat om GIO te begeleiden wat mij opviel in deze periode was dat zelfs de harde kern genoegen nam met het feit dat Dirk kuyt keer op keer de falende GIO bleef verdedigen het roteren van diverse spelers iedere westrijd zorgde ervoor dat er geen enkel automatisme in Feyenoord was te onderken de directie besloot om Dick advocaat aan te stellen om GIO te helpen en je hoeft er niet voor geleerd te hebben om te begrijpen wat er toen gebeurde. GIO koos voor een vaste basis opstelling en jawel we gingen weer westrijden winnen.
En we wonnen zelfs de beker.

Het tweede seizoen starte we goed en om eerlijk te zijn hebben wel ook wat geluk alles zit mee en we lijken kampioen van Nederland te worden. En het lijkt dat GIO van dhr Advocaat heeft geleerd want hij wisseld niet meer zovaak en dit heeft een positieve invloed op het spel doordat de zelfde spelers vaker samen spelen ontstaan er automatisme en word het team per week sterker. MAAR DAN GELOOF HET OF NIET.!!! besluit GIO om de leider en motivator van dit elftal regelmatig te wisselen en zelfs af en toe te passeren. Dit leide bijna tot het niet behalen van het kampioenschap sterker nog als toni vilena niet was geschorst voor de laatste westrijd was FEYENOORD geen kampioen geworden. Geloof me zonder KUYT hadden er niet gewonnen van Heracles.

En dan dit seizoen.
Normaal gesproken gebruikt een trainer de voorbereiding om te bepalen hoe zijn opstelling er uit zal zien. De eerste westrijden van dit seizoen leek het er op dat GIO een vaste basis voor ogen had en Feyenoord speelde op een redelijk niveau maar toen viel GIO om onbegrijpelijke redenen terug en wisselde zoveel dat het moraal van alle spelers in een vrije val kwam.
Want als je bijvoorbeeld 2 linkse buitens heb en ze ontlopen elkaar niet veel moet je aan het begin van het jaar een keuze maken. Als je gaat wisselen gaat het vertrouwen van de speler die je er uit haal naar beneden en als de speler die er in brengt niet presteerd gaar ook zijn vertrouwen naar beneden. Geloof het niet maar GIO maakte deze fout dit jaar op 5-6 posities in het elftal en zorgde er zo voor dat het gehele team geen vertrouwen meer heeft.conclusie hoog tijd voor een nieuwe trainer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 maart 2018 - 09:25   quote  deeplink  
Slotje
van geil
 van geil - zaterdag 10 maart 2018 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2018 - 09:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Slotje
.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 maart 2018 - 10:48   quote  deeplink  
Zie je ook niet meer terug op de topic.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GIO faalt

0.0056071